Het motor spuiten/laten spuiten wie wat waar topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
24 jan 2004
246
0
Swifterbant
Ik heb hier op motorforum gezocht naar adressen van motorspuiterijen, maar ik heb niet zoveel kunnen vinden. Dus ik vond dat het tijd was om de gezamelijke ervaringen te delen. heb je je motor laten spuiten, heb je het zelf gedaan. Waar heb je je motor laten spuiten. laat hier adressen achter. geef tips, en laat je nieuw gespoten motor hier zien. :]
 
:) Maar wel mooi geworden!!

Wat voor prijsje zou ik moeten betalen om zoiets te laten uitdeuken. Totaal geen verstand van eigenlijk wat zoiets zou kosten. Iemand die een indicatie kan geven?
 
:o voor een tank zijkapjes en kont....ok bij een bedrijf zit je toch al snel aan zulke prijzen.
Maar de prijs van die lak vind ik wel twijfelachtig, is toch gewoon parelmoer of niet?

Nou, de prijs van de lak zal wel kloppen. Er zitten goudkleurige flakes in (echt bladgoud?) en de kleurcode was heel moeilijk los te peuteren. En..... behalve tank, zijkapjes en kont moesten ook nog; voorspatbord,hugger, undertail en onderkuipje gespoten worden.
Hij ziet er als totaalplaatje nu zo uit.
full
 
aah ok dan, er is meer gespoten voor die prijs. dan is 't wel een normale prijs ja :Y

maar echt bladgoud kan wel, want die verf is er. word ook op mercedes gebruikt, maar die moet een leveransier ook bestellen, want zo vaak komt die kleur niet voor.
 
Ik ben gister begonnen aan de auto van mijn vriendin.
Vw polo van ' 96

Ik ga alles herstellen en spuit hem geheel in een ander kleurtje.

IMG_4687.jpg


De rest van de piccies kun je hier zien http://www.carpcatcher.nl/gallery/view_album.php?set_albumName=VW-Polo-Project-Jolanda
 
800 euro vind ik toch wel heel erg veel als ik eerlijk mag zijn. Ik heb zelf mijn auto gespoten in een parelmoer blauw van renault, en dit was al een heel dure kleur. Het heeft me voor de hele auto! incl basis lakken enz... een goeie 400 euro gekost.

En voor zo een moto te spuiten heb je amper een halve liter nodig. De auto was 1, 6 liter, en dat is heel wat oppervlakte meer.

Grtz
 
800 euro vind ik toch wel heel erg veel als ik eerlijk mag zijn. Ik heb zelf mijn auto gespoten in een parelmoer blauw van renault, en dit was al een heel dure kleur. Het heeft me voor de hele auto! incl basis lakken enz... een goeie 400 euro gekost.

En voor zo een moto te spuiten heb je amper een halve liter nodig. De auto was 1, 6 liter, en dat is heel wat oppervlakte meer.

Grtz
Heb je model autotje gespoten of zo ??? ;)
Je hebt echt wel meer lak nodig.
Ik kan het weten want ben er elke werkdag mee bezig.

En heb net de auto van mijn vriendin gespoten en daar zit meer als het dubbele liters lak op als bij jouw op je auto

En nogmaals je hebt goedkope en dure lakken.
Welk merk lak gebruik jij dan :?
 
Hallo, Iemand van de spuiters op dit forum nog tijd voor een frame en twee metalen kapjes plus twee spatborden van een.......sorry mannen....., zundapp damesbromfiets? Het gaat om een zundapp easy: een italiaans frame-pje eigenlijk. Vrij klein dus. Hoort een metalic-achtige rode lak op origineel, maar die is niet meer te koop natuurlijk. Hoe verrassend.

Heb er geen haast mee, maar ik wil wel gewoon een duidelijke afspraak hierover maken. Ook over de prijs.

Hoop snel iets van jullie te horen.

Greetz, Thinge
 
Laatst bewerkt:
800 euro vind ik toch wel heel erg veel als ik eerlijk mag zijn. Ik heb zelf mijn auto gespoten in een parelmoer blauw van renault, en dit was al een heel dure kleur. Het heeft me voor de hele auto! incl basis lakken enz... een goeie 400 euro gekost.

En voor zo een moto te spuiten heb je amper een halve liter nodig. De auto was 1, 6 liter, en dat is heel wat oppervlakte meer.

Grtz

_O- als ik dat ook zou kunnen kreeg ik dubbel salaris van m'n baas!

om een hele auto te doen heb je minstens 3 liter nodig als ie lekker dekt.
 
Hallo, Iemand van de spuiters op dit forum nog tijd voor een frame en twee metalen kapjes plus twee spatborden van een.......sorry mannen....., zundapp damesbromfiets? Het gaat om een zundapp easy: een italiaans frame-pje eigenlijk. Vrij klein dus. Hoort een metalic-achtige rode lak op origineel, maar die is niet meer te koop natuurlijk. Hoe verrassend.

Heb er geen haast mee, maar ik wil wel gewoon een duidelijke afspraak hierover maken. Ook over de prijs.

Hoop snel iets van jullie te horen.

Greetz, Thinge

Ik zie dat je in Rotterdam woont, maar in Klazienaveen (drenthe) zit een bedrijfje dat zich bezig houd met het spuiten van kleinere onderdelen/projecten.
Ze doen ook wel grotere opdrachten, maar hoofdzaak zijn de kleinere dingen, zoals bumperschade, krassen, kuipjes ed.
Lak wat gebruikt word is van dupont.
Naam is jarmo, contact gegevens kun je van deze website halen: Klikkerdeklik
 
In zwolle weet ik nog een leuk adresje voor het spuiten en repareren van je motor onderdelen; Protoplast 038-4223108. Die heeft mijn kappen perfect gemaakt nadat ik op mijn muil gegaan ben...
 
Dank voor deze adressen, maar ik zou het liever willen laten doen door Martin of de kawaman of anderen hier op dit topic. Ben erg onder de indruk van hun werk.

:} dank dank u ;)

als je geen haast hebt dan kan ik wel even kijken voor je. Ik doe 1 á 2 projecten per maand, zodat ik ook nog wat vrije tijd over houd en de projecten goed kan afleveren.

Maar je had het over een kleur die niet meer te maken/ leveren was? vreemd, want tot nu toe heb ik alles nog kunnen scoren.
Als je interesse hebt kun je me ook ff mailen marcel1982@wanadoo.nl.

groeten Marcel
 
Er wordt hier in dit forum erg indrukwekkend vakwerk afgeleverd, zo te zien. :}
Alleen gebeurt dit een beetje ver van mijn woonplaats, geloof ik

Ik heb zelf een cbr 600f2 die ik wil laten spuiten in een spannender kleurstelling

Wordt er ook dergelijk vakwerk afgeleverd in omgeving Apeldoorn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan