Altes Elefanten treffen

ik heb nog wel een TS250 blokje liggen wat je wel over mag nemen; dan ben je er 5 minuten eerder ;)
 
ja, zelfs met dat kleine beetje electronica wat je maar nodig hebt om hem te laten lopen en er zit een stukje uitlaatbocht bij die is verlast die nog slechter kon lassen dan jij in vroegere tijden.

Ik heb hem echter nooit zelf horen of zien lopen, maar tegoeder trouw van een kennis overgenomen.
Hij heeft echter volle bak compressie en alles beweegt eraan enzo, dus meer heb je denk ik ook niet nodig om hem te laten pruttelen.

Bij mij ligt die toch maar op zolder en ik kan me steeds slechter voorstellen dat ik er ooit wat mee ga doen...

ik stuur je wel even een appje
 
ja, zelfs met dat kleine beetje electronica wat je maar nodig hebt om hem te laten lopen en er zit een stukje uitlaatbocht bij die is verlast die nog slechter kon lassen dan jij in vroegere tijden.

Ik heb hem echter nooit zelf horen of zien lopen, maar tegoeder trouw van een kennis overgenomen.
Hij heeft echter volle bak compressie en alles beweegt eraan enzo, dus meer heb je denk ik ook niet nodig om hem te laten pruttelen.

Bij mij ligt die toch maar op zolder en ik kan me steeds slechter voorstellen dat ik er ooit wat mee ga doen...

ik stuur je wel even een appje


Als ik de volgende keer weer bij je ben kan ik hem ook meenemen. Dan is hij alweer een beetje in de richting van hellracer. :Y
 
Vertel ze waar je heen gaat. Vervolgens verklaren ze je voor gek... En voor jou des te meer reden naar Elefanten te rijden :P

Ach ja, ik verkeer tegenwoordig in het gezelschap van een dame die me inderdaad redelijk voor gek verklaart m.b.t. mijn voorliefde voor dergelijke treffens, maar dan verklaar ik haar weer voor gek omdat ze het met mij uithoudt. En zo'n treffen is slechts een weekendje of misschien twee per jaar, maar zij heeft het beduidend vaker met mij te stellen. Niet dat je mij daarover hoort klagen overigens... ;)

Heb net met Mark de kwestie besproken, maar ook dit jaar gaat het hem niet lukken om het AET middels zijn aanwezigheid naar een hoger niveau te verheffen. -O-

Het begint er dus wat meer naar uit te zien dat ook ik - tenzij zich hier een bakkenist aanmeldt - dit jaar weer ga overslaan, want ondanks mijn bovengemiddelde postuur ben ik niet bij machte mij op meerdere plaatsen tegelijk te bevinden en mijn geliefde dat weekend al een andere fuif heeft waarbij ik van harte ben uitgenodigd. Keuzes keuzes dus...
 
So be it ;)

Ons wagenpark voor het échte Elefantentreffen :+
full


en er komen nóg 2 van dat soort apparaten bij.
 
Laatst bewerkt:
Heel tof! En ik zal zeker :W :W :W Als ik met een 80km/h harder voorbij stuif :P


@ prins; regel iets warms of op te warmen voor in je tent, schrijf haar naam erop... En gaat goed komen. In het ergste geval ductape je je mobiel eraan en bel je. :+
We gaan jll missen man! Weer!

@ Miel, al wat van de nachbarn gehord?
Ik mail ze wel ff
 
Reken maar niet op de Nachbarn, 2 zitten nu ergens in Beieren.
Overigens ben ik op dit moment ook ingesneeuwd. En ze verwachten nog ca. 1m sneeuw komende dagen.
 
als het maar blijft liggen, of zelfs nog meer bij sneeuwt, dan gaat het goed komen!

toch nog even kijken of ik een sneeuwketting kwijt kan in mijn achterbrug,of dat ik nog eerst wat ruimte moet maken met de slijptol, of gewoon een extra achterwiel meeneem met winternoppen (ligt eraan wat meer werk is onderweg
 
als het maar blijft liggen, of zelfs nog meer bij sneeuwt, dan gaat het goed komen!

toch nog even kijken of ik een sneeuwketting kwijt kan in mijn achterbrug,of dat ik nog eerst wat ruimte moet maken met de slijptol, of gewoon een extra achterwiel meeneem met winternoppen (ligt eraan wat meer werk is onderweg


Dat laatste doe ik ook.
Op all-weather heen, wiel met winterband achterop, en indien nodig, ff wiel wisselen; schaarkrikje, borgpen, 2xM6, 1x as
Lukt binnen 10min.
 
Terug
Bovenaan Onderaan