Altes Elefanten treffen

en Vertex is ook gespot :)[afbeelding]

Gezellig, leuk jullie ontmoet te hebben. Jupiler heb ik ter vergeefs niet kunnen vinden.

bikepics-2643196-full.jpg


Ons vuurtje, met duitsers en engelsen
 
Laatst bewerkt:
Ja, het was echt weer een top weekend!

"Check !" 8-)

de heenreis was wel een echte hell of a ride

"Check again!" :) Wat een k**-rit. Blij dat Miel voorstelde een hotelletje in St Vith te pakken... bij Antwerpen liep het water al door mn naad (20km gereden).

veel nieuwe gezichten gezien en leren kennen. Mielko, cb750, jupiler, vertex en nog velen meer waarvan ik nu de namen alweer kwijt ben...

dat jij een klap met de hamer hebt gehad, verbaast ons niet jupiler... Toen je bij ons weer wegreed zaterdag avond was ne zeker niet frisser dan de rest... Hahahaha.
was echt leuk jullie allemaal te leren kennen en lekker slap te ouwehoeren.

En nogmaals "Check!" Idd heel gezellig, en tof eindelijk een paar mensen, na wat jaartjes forum-gelul, eens te ontmoeten!

En Jup, je maakte je naam waar! :D


ik zal later va,daag of van de week eens de fotos uitzoeken en hier posten

ToF!
 
Het wordt weer een beetje winter, wellicht tijd om oma weer eens voorzichtig wakker te schudden...

Weg met dat ouwe lijk ! :D

Voorbereidingen zijn reeds begonnen. Althans, in mn hoofd ;)

Voornemens genoeg om bij tijds te beginnen, echter tot op heden nog geen f*** gedaan.
Goeie kans dat het gewoon weer last minute reanimeren, opladen en rijden wordt

Gezien de viezigheid afgelopen jaar; reeds op de ring van Antwerpen liep het water de naad in... .. en vervolgens een opdroogovernachting in St Vith... ga ik liever niet meer in de bak zitten, maar weer gewoon lekker op mijn eigen fietsje.

heb er alweer zin in !!!
 
ik ben er al wel klaar voor denk ik... (en de GL na zijn 1200 conversie ook wel :) )

ga het dit jaar wel iets anders doen; namelijk lekker bijtijds in de ochtend weg en dan veel meer binnendoor kneuren naar de Eifel en dan hopelijk ook veel minder files.
vorig jaar was echt een drama jaar met al die regen en extreem harde wind en al die files.
ben toen om 11 uur vertrokken en we waren pas om 8 u 's avonds helemaal doorweekt op het treffen... nie leuk nie om dan nog te beginnen met kamp maken en vuurtje stoken, eer je dan eindelijk de lappen vlees boven het vuur hebt liggen schroeien ishet al gauw 10 u.

Maar ook ik heb er al weer zin in, dus Rutger en Mielko we gaan elkaar daar vast weer zien!
 
Ik wil vrijdag morgen vertrekken,via antwerpen,st Vith .Dan lekker binnendoor naar de ring.Eigenlijk hebben we zo nog nooit file gehad.
Dus als jullie ergens bij st vith aanpikken dan rijden we gezamelijk door naar de ring.
Mochten we dan stranden dan zijn we met genoeg om ergens anders een feestje te maken.
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan het dit jaar ( zoals jullie misschien gezien hebben in het andere topic ) helemaal anders aanpakken.

Men neme 5 halfslappe kneuzen, een idem aantal bakbrommers ( jeweetwel, zo'n ding dat ongeveer 50km/h gaat ) en trapt hem een week van te voren aan, hotel? Nee joh in de bak en in de tent wildkamperen.

1100 km heen, 1100 km terug.

we zullen aan jullie denken als je de zware tocht naar aet hebt overleefd. ;)
 
ja, heb de bakmobiel van Bart gezien; inspirerend stukkie huisvlijt met dat klapdak en een kachel, een mooi idee ook voor een zijspanbak
 
Ik wil vrijdag morgen vertrekken,via antwerpen,st Vith .Dan lekker binnendoor naar de ring.Eigenlijk hebben we zo nog nooit file gehad.
Dus als jullie ergens bij st vith aanpikken dan rijden we gezamelijk door naar de ring.
Mochten we dan stranden dan zijn we met genoeg om ergens anders een feestje te maken.


klinkt als een plan, maar organisatorisch bijna niet te garanderen met al die oude barrels denk ik...
bovendien komen wij vanuit het noorden aan rijden en dus denk ik dat onze wegen pas kruizen dicht bij de Ring...
Dus mocht je daar ergens stranden, dan stuur me maar een SMS en dan sleep ik je wel de berg op.

We moeten in ieder geval zorgen dat we elkaar daar treffen, want het was vorig jaar te gezellig om dat niet nog een keer te herhalen!
 
@peu breng die span van jou vd week eens ff langs bij mij ,dan kijken ik hem ff na !!

Cool!
Bel je morgen wel ff


@EHE en maatjes; ja goed plan, vorig jaar was heel gezellig, dus zeker weer pinten pakken :)

@prins & markie, al wat duidelijkheid van jullie kant? En de Haarlemse bonnenschrijvert?
 
Cool!
Bel je morgen wel ff


@EHE en maatjes; ja goed plan, vorig jaar was heel gezellig, dus zeker weer pinten pakken :)

@prins & markie, al wat duidelijkheid van jullie kant? En de Haarlemse bonnenschrijvert?

Nog niets definitiefs, maar heb sinds vorige week het span wel weer operationeel, dus er is weer hoop.

Heb dat weekend ook nog een ander feestje waarvoor ik ben genodigd, dus zal keuzes moeten maken, maar ik zal het alhier in de groep gooien.

U hoort van ons.

Reactie 1: Onze opperparkeerwacht slaat dit jaar over wegens te veel andere activiteiten...
 
Laatst bewerkt:
Vertel ze waar je heen gaat. Vervolgens verklaren ze je voor gek... En voor jou des te meer reden naar Elefanten te rijden :P
 
Eigenlijk heb ik wel zin om een keer een lang stuk te knorren op m'n TS 185. Dan rij ik alleen maar binnendoor naar het Altes toe.
Welk weekend is het deze keer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan