Betreft !Pepe!

He Peet, 1 tip hè, kom in Drenthe wonen jong, dan kom je wel tot rust en komt alles verder ook wel weer goed, de randstad is niet geschikt voor normale mensen...

Ik reed vorige week in de ochtendspit over de Haringvliet in in rotjeknor (veel te doen en ik was met een maat anders waren we ff langsgewipt, we reden voorbij dat erasmus mc) en in de middagspits vanuit de botlek weer terug naar Meppel maar ik ben toch altijd weer blij als ik amersfoort voorbij ben hoor (richting huus dan he), man wat was wat daar een gekkendrukte in R'dam, dat kan voor niemand goed zijn...
 
He Peet, 1 tip hè, kom in Drenthe wonen jong, dan kom je wel tot rust en komt alles verder ook wel weer goed, de randstad is niet geschikt voor normale mensen...

Ik reed vorige week in de ochtendspit over de Haringvliet in in rotjeknor (veel te doen en ik was met een maat anders waren we ff langsgewipt, we reden voorbij dat erasmus mc) en in de middagspits vanuit de botlek weer terug naar Meppel maar ik ben toch altijd weer blij als ik amersfoort voorbij ben hoor (richting huus dan he), man wat was wat daar een gekkendrukte in R'dam, dat kan voor niemand goed zijn...

:^

En dan niet dat je naar Drenthe moet maar wel dat de randstad voor niemand goed kan zijn.......
 
Lijkt me heerlijk om daar te wonen. Maar met een vrouw met een superbaan (en geen rijbewijs...) hier en 2 kinderen op de middelbare school. -O-
 
Ik reed vorige week in de ochtendspit over de Haringvliet in in rotjeknor
He he he, nu niet gaan schelden he.
Haringvliet - Rotterdam. Daar ligt nog een dikke 25 km tussen.
Maar ik ben het met je eens hoor.
Kom zelf uit het schone Lunteren.
Vergeleken met hier is het daar een paradijs.
Ik zou zo weer terug gaan.
 
Ben je niet in de war met de Erasmusbrug?
Haringvliet ligt nl tussen Numansdorp en Willemstad in. (zuid-holland/brabant)
 
Laatst bewerkt:
Als ik door de Botlek ga, zit vaak in Zeeland, gaat altijd de airco uit en de ramen dicht, krijg daar gewoon koppijn van die pernis of wat is dat? Iets van Shell weet ik wel.
 
Waarom denk je dat ik nu ergens anders woon.
Ik zou terug gaan vanwege de omgeving. Buitenhuisje ergens in het bos of zo.

Barneveld, GARDEREN (daar barst het er van) Veenendaal, Ederveen enz enz. allemaal Grevodorpen dus.

Maar Friesland vind ik ook wel oke hoor.
 
Laatst bewerkt:
Ben je niet in de war met de Erasmusbrug?
Haringvliet ligt nl tussen Numansdorp en Willemstad in. (zuid-holland/brabant)
hoe stom zijn jullie randstadters, dat je de weg in je eigen stomme gat nog niet weet..

haringvliet, midden in de stad, nou goed !

full
 
Vuile patsert!
Maar je ziet er een stuk beter uit.
Dat stuur is wellicht een idee... heb je er toevallig nog 1 in de buurt?
;-)
 
He Pepe, wel typisch een beetje jouw stijl he die checkered flag? Ben je gewoon lekker met de spuitbus bezig geweest in Rijndam? :+ . Ik kom je in de loop van volgende week ff opzoeken dan is mijn storingsdienst voorbij.
Zeg Bral , wat voor werk heb je daar in het Havenziekenhuis gedaan?.Gewoon nieuwsgierig ,werk zelf in een ziekenhuis nl.(TD),mzzzls,Rob.
 
Laatst bewerkt:
Zeg Bral , wat voor werk heb je daar in het Havenziekenhuis gedaan?.Gewoon nieuwsgierig ,werk zelf in een ziekenhuis nl.(TD),mzzzls,Rob.
We gingen een 440 chrysler motor ophalen in de botlek ergens maar mijn maat moest voor het werk een medische keuring ondergaan dus dat hebben we dan maar op 1 dag gedaan aangezien het toch een tering end rijden is vanuit Meppel...

@Pepe, kan je die voorwielen niet onder een graadje of 45 zetten en dan overstok vorkejs erin ofzo ? :]
 
Laatst bewerkt:
@Pepe, kan je die voorwielen niet onder een graadje of 45 zetten en dan overstok vorkejs erin ofzo ? :]

Doc, kappe man, straks ontketenen we nog een rage... wil iedereen een gepimpte rolstoel.

speaking of which... zouden er ook oldskool stoelen bestaan?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan