Betreft !Pepe!

welcome back pepe, fijn je hier ook weer op het forum te hebben. was toch stil zonder jou

succes met alles en mag je maar weer snel rond rijden.

groetjes
lock
 
He die Pepe, even een kort berichtje vanuit Brazilie....heb een tijdje niet kunnen meelzen hier, maar las net dat je je gevoel voor humor niet verloren bent!!!! Humor houd je staande in deze maatschappij, hoewel dat misschien weer een ongelukkige woordkeuze is....het gaat je goed kerel!!! Hou je taai.... :W
 
Ach...dan kan de film : Footloose er ook wel bij... :P

btw: moeten we daar niet een apart topic voor openen ????
 
Laatst bewerkt:
ok, laten we er geen wedstrijd van maken...
Pepe, vergeet je niet je oldskool lamp en salinas boys sticker op je roller!

Hoe is het met het eten gesteld? Heb je alweer trek in iets exotisch?
U roept, en ik laat het klaarzetten voor je.
 
Hopelijk wilt en kunt U dit besturen.
full
 
Ja hoor, en ultra mot gelijk weer hatelijk doen.
Pepe, geef 'm een rotschop ....
 
Ach...elk nadeel heb z'n voordeel.
Nooit meer teennagels knippen...

( ok, dit is de laatste.....wordt een beetje flauw... -O- )
 
[modbreak]
Laten we het hier wel normaal houden. Iedereen die hier post, post met goede bedoelingen... Persoonlijke vete's vecht je maar buiten dit topic én buiten dit forum uit.
[/modbreak]

Dit heeft dus niks te maken met jullie geintjes onderling :)

@ Pepe: goed te horen dat je weer wat meer zelf kunt!
 
Laatst bewerkt:
Hey Pepe,

Ik ken je niet, maar dat geeft ook niet. Dat betekent nog niet dat ik je niet veel sterkte kan wensen, dus bij deze.

Zo te zien heb je je humor niet verloren, en je hebt, naar wat ik lees een topvrouw gevonden en gehouden in Anja ( :} meissie)

Ik hoop voor je dat je er weer tegenaan kan, op een andere manier dan je gewend was, maar ja, dat kan ook niet anders. Probeer uit iets dat niet leuk is, toch een positief iets te halen. Dan kan je misschien weer verder op een manier die je eerder niet voor mogelijk had gehouden. En zie je hopelijk weer de lol van het leven in, samen met iedereen die om je geeft.

:j
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan