Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Roadkill: bedankt voor 't voorrijden. :)

Het was een mooie en leuke route tot zover ik meegereden heb ;)

2 pics @ Austerlitz *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

@ Gawaine: leuk dat je mee terug reed :)

't Was errug druk anders op de A2, een behoorlijk stuk tussen langzaamrijdend verkeer heen gereden O-)



btw.....nog 40 km te gaan })

was je nog op tijd thuis? of is heeft er zich weer een veldsla(g) afgespeeld :+
 
Bollen(2).JPG


Doet Peerke hier nu een imitatie van "dansen met de Bollen?" _O- of de vogeltjesdans *O*
 
Laatst bewerkt:
met zulk weer wil je toch weer op de motor zitten .............. *zucht*
 
met zulk weer wil je toch weer op de motor zitten .............. *zucht*
Nee, voor de televisie voor de herhaling van de tweede manche van het WSBK. :+
(gisteren niet live uitgezonden) Op Eurosport om 13.00 straks. :9~

60759_start.race1.pi.wsbk.web.jpg
 
:W
ook ff gedag zeggen in het nieuwe topic

EN raus - feli met je nieuwe bike
 
Laatst bewerkt:
:W



wanneer word jouw Desmocedici afgeleverd ? O-)
Dan moet ik eerst dit gele racemonster kwijtraken.
En dan geld hebben om een ander over te nemen - zal waarschijnlijk geen desmodinges worden maar iets anders wat meer op touren is aangelegd - maar dat ga ik eerst nog ff wat verder bekijken.

word vervolgd...
 
Laatst bewerkt:
Wie kan mij eens info verschaffen over het volgende ?

Wie weet wat een heel goede allweather jas is? Lekker warm, goed opzichtig. Ik heb nu een Evolution jas en die is helemaal niet warm ? Vanochtend had ik het al koud en het is nu niet echt koud weer :P
 
Wie kan mij eens info verschaffen over het volgende ?

Wie weet wat een heel goede allweather jas is? Lekker warm, goed opzichtig. Ik heb nu een Evolution jas en die is helemaal niet warm ? Vanochtend had ik het al koud en het is nu niet echt koud weer :P

ligt dat niet gewoon aan jou :P ? ik heb zelf een jas van dainese (schrikbarend duur) met 1 voering die ik er in de winter in heb, rijd ik ook mee als het min 5 is of zo.... dan is het natuurlijk niet aangenaam of zo, maar echt koud heb ik het dan niet

Het gevoel van koudhebben begint bij je 'ledematen' dus zorg eerst dat je warme handen en voeten hebt (en houd) dat scheelt al veel!

gawaine (en tnus) hebben alle twee ook een EVO jas, met 3 voeringen of zo (alleen had gawaine het ook nog koud zei hij zondag.... :X )
 
Wie kan mij eens info verschaffen over het volgende ?

Wie weet wat een heel goede allweather jas is? Lekker warm, goed opzichtig. Ik heb nu een Evolution jas en die is helemaal niet warm ? Vanochtend had ik het al koud en het is nu niet echt koud weer :P



er zijn er zoveel :Y ik heb er zelf eentje van Rev-it en daar ben ik best over tevreden, maar heb het soms ook wel koud daarin '(

gewoon 400 thermodingesdingen aantrekken :P
 
er zijn er zoveel :Y ik heb er zelf eentje van Rev-it en daar ben ik best over tevreden, maar heb het soms ook wel koud daarin '(

gewoon 400 thermodingesdingen aantrekken :P

Note; 400 thermodingesen aan doen *O*


maar ik ga idd maar eens kijken voor verwarmde handschoenen ofzo *D
 
ligt dat niet gewoon aan jou :P ? ik heb zelf een jas van dainese (schrikbarend duur) met 1 voering die ik er in de winter in heb, rijd ik ook mee als het min 5 is of zo.... dan is het natuurlijk niet aangenaam of zo, maar echt koud heb ik het dan niet

Het gevoel van koudhebben begint bij je 'ledematen' dus zorg eerst dat je warme handen en voeten hebt (en houd) dat scheelt al veel!

gawaine (en tnus) hebben alle twee ook een EVO jas, met 3 voeringen of zo (alleen had gawaine het ook nog koud zei hij zondag.... :X )


Die Gawaine zondag aanhad was volgens mij van een iets betere kwaliteit als mijn textielen jas. Die van mij heeft sowieso maar 1 voering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan