Triumph Speed Triple-topic - Part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stan vandaag gebeld.
Ik ben ws toch vroeg wakker zaterdag :Z en daarom ga ik mijn motor om 10.00 uur maar halen.
Hij zei dat er zaterdag nog 3 anderen een Triumph ophalen :] :]
 
Stan vandaag gebeld.
Ik ben ws toch vroeg wakker zaterdag :Z en daarom ga ik mijn motor om 10.00 uur maar halen.
Hij zei dat er zaterdag nog 3 anderen een Triumph ophalen :] :]
Ik zal proberen er om 10u te zijn :Z .....inclusief plaathouder+knippers *D

Klopt, er gaat buiten die van jou nog 'n tweedehands zwarte Triple + 'n nieuwe zwarte Triple + 'n nieuwe witte Triple de deur uit :Y
 
Ik zal proberen er om 10u te zijn :Z .....inclusief plaathouder+knippers *D

Klopt, er gaat buiten die van jou nog 'n tweedehands zwarte Triple + 'n nieuwe zwarte Triple + 'n nieuwe witte Triple de deur uit :Y

Nou breng die mensen dan ook maar onmiddellijk op de hoogte dat ze 18 mei alvast inkleuren in hun agenda !
 
Ik zal proberen er om 10u te zijn :Z .....inclusief plaathouder+knippers *D

Klopt, er gaat buiten die van jou nog 'n tweedehands zwarte Triple + 'n nieuwe zwarte Triple + 'n nieuwe witte Triple de deur uit :Y

Doet Stan dan toch goede zaken.... :Y Er zijn blijkbaar geen mf-ers bij (anders hadden we dat nu wel gehoord), maar 18 mei kunnen we altijd ff noemen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
 
Nou breng die mensen dan ook maar onmiddellijk op de hoogte dat ze 18 mei alvast inkleuren in hun agenda !
't Staat nu in ieder geval in mijn agenda! *O*
Doet Stan dan toch goede zaken.... :Y Er zijn blijkbaar geen mf-ers bij (anders hadden we dat nu wel gehoord), maar 18 mei kunnen we altijd ff noemen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ja, Stan heeft geen klagen :)

't Zijn volgens mij geen MF-ers :N , maar dat kunnen ze natuurlijk wel worden :Y
 
Hmmmmmm, lekker hoor al die kippetjes.
Ik ben door m'n kippetjes heen maar vond nog wel een leuk plaatje van een Tripletje.
Is dit wat jongens???
full

Wel stoer!
 
Hmmmmmm, lekker hoor al die kippetjes.
Ik ben door m'n kippetjes heen maar vond nog wel een leuk plaatje van een Tripletje.
Is dit wat jongens???
[afbeelding]
Wel stoer!
Die heeft een achterband op zijn voorste velg gemonteerd :? . Kontje vind ik wel mooi maar ik mis de dubbele koplampen '( . Denk ook niet dat die lekker stuurt :N .
 
Ga ik maar niet proberen! :+Ja, praktisch is anders, maar dat zo is het met kippetjes vaak ook.........en laten het zelfde gevoel achter! O-)



Trouwens: kom jij nog op de Speed Triple-meet op 18 mei? :?
18 Mei, uuuhm, lijkt me wel wat. Moet alleen ff kijken of mn dakkapel dan af is anders mot ik overwerken, maar voor 99,98% benk d'r bij. Waar is ut eigenlijk (stomme vraag, maar ben te lui om terug te bladeren).
Trouwens 2: Wat gaaf al die gepimpte Triples. Doe je leuke ideetjes van op!!!
Trouwens 3: Dat van die kippetjes heb je gelijk in ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan