De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat je vorige keer vroeg of ik op het mediapark werkte, neem ik aan dat jij dat ook doet? :? *D

Oh zo, kom daar misschien 1x per jaar ofzo, zit altijd op locatie.
Tot nu toe het hele 2007 seizoen F1 gedaan. Alleen China sla ik over voor zo ver het er nu uit ziet *D
 
Oh zo, kom daar misschien 1x per jaar ofzo, zit altijd op locatie.
Tot nu toe het hele 2007 seizoen F1 gedaan. Alleen China sla ik over voor zo ver het er nu uit ziet *D

Nice, wij zijn paar jaren achter elkaar in Monza geweest met een vakantie gardameer eraan vast gekoppeld :)

Lijkt me leuk werk, ik mis ook geen race maar dan op tv voornamelijk :+
 
full
 
Was toch duchtView :? Je had het een keer gezegd en volgens mij volgen zij ook de F1. En met 30 graden is het in Turkije goed uit te houden, toen ik er vorige maand was was het op de heetste dag lokaal 52 graden B| , niet leuk meer :N

hey chiel!

werk je nog steeds bij die 2brothers en de steigers?
Want iedere x als ik kijk zie ik 2 oudere mannen, en jij komt uit 87, dus lijkt me erg sterk dat jij het bent...
 
Was toch duchtView :? Je had het een keer gezegd en volgens mij volgen zij ook de F1. En met 30 graden is het in Turkije goed uit te houden, toen ik er vorige maand was was het op de heetste dag lokaal 52 graden B| , niet leuk meer :N

Hmm nee, en ik weet het niet 100% zeker, maar ben vrij zeker dat ze geen F1 doen.

52 graden, lang leve de airco dan maar *O*
Maaruh morgen vandaag om 7.15 moet ik weg richting vliegtuig, dussuuhhh tot later luitjes. Hoop voor jullie dat het weekend zo goed wordt als men voorspelt!
 
Met dank aan Nocer :Y

Voorste ben ik, klik :P
leuk om te zien...ik heb ook iemand gevonden die ons even wou filmen afgelopen maandag.

@Deadeye: hoest met de spierpijn? al wat minder?

@xtra: ik stond ook in de pitbox...next time ff dag zeggen ;)

rij een groen/goude SRAD 600 met oranje/wit Lookwell pak, kan niet missen

filmpie is groep 3 (studiemateriaal voor Xtra :+ :P )
filmpie hugenholz

foto's kan je trouwens vinden op www.leukopdefoto.nl & www.racefotoshop.nl
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Goedemorgen!
Nou ja goede... ben vanmorgen keihard door mijn enkel gegaan omdat sommige mensen niet een normaal tuinpad kunnen aanleggen... nu was dat niet zo erg... maar dan moet je niet in een andere kuil op dat klote tuinpad stappen ;)

Nee.. dat voelde ik wel de rest van mijn krantenwijk ( was net in het begin ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan