De Gooische hooligans van MF Jubileum-editie X (de G&VUTHC)

Wat willen de Hooligans voor de MFMM?

  • t-shirt

    Stemmen: 5 31,3%
  • petje

    Stemmen: 0 0,0%
  • veiligheidsvestje

    Stemmen: 3 18,8%
  • tanga

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
:^ *O*

@ Michel: B| was eerst blij dat je over die van Alex begon, maar mijn Yamaha is ook de jongste niet meer :o Dus pas op wat je zegt :P

whahahahaha, die van jou is uit 1996 ofzo?
Die van Alex komt uit het stenen tijdperk, dat model hebben ze uit een steen gehakt, daarom stuurt ie zo beroerd natuurlijk :+
 
whahahahaha, die van jou is uit 1996 ofzo?
Die van Alex komt uit het stenen tijdperk, dat model hebben ze uit een steen gehakt, daarom stuurt ie zo beroerd natuurlijk :+
:Y al 11 jaar oud... ( :o realiseer me nu dus dat de meeste poezen niet ouder worden dan 12 à 13 -O- Laten we hopen dat een donderpoes toch wat langer in leven blijft)
 
Trouwens poik bedoel je dit als intro verhaalte?
Klopt geen zak van man :+

Ok na een dag of 20 zat deeltje IX er op! Goed bezig dus *O* Daarom heet ik jullie allen van harte welkom bij deze jubileum-editie van het prachtige gooische hooligan topic.

En wat foto's van het verzamelen voor het ritje richting de MFMM 2007:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
 
-O- Wat klopt er dan niet? Heb op voorgaande intro's nooit commentaar gehad, terwijl die toch echt wel wat langer waren :P

Die 1e 2 links naar plaatjes doen het niet, die 2e staat er denk ik niet meer op maar die 1e heb je de layout van vernaggeld -O- ;)
 
whahahahaha, die van jou is uit 1996 ofzo?
Die van Alex komt uit het mooie jaar 1993stenentijdperk, dat model hebben ze uit een blok alu gehakt, daarom stuurt ie zo lichtberoerd natuurlijk :+


michel krijg de typhus!! B| :X :+ _O- })
 
whahahahaha, die van jou is uit 1996 ofzo?
Die van Alex komt uit het mooie jaar 1993stenentijdperk, dat model hebben ze uit een blok alu gehakt, daarom stuurt ie zo lichtberoerd natuurlijk :+


michel krijg de typhus!! B| :X :+ _O- })

_O- _O- _O-
Maandag zei je wat anders :Y :X :j
:W
 
goh ik zit net bij utrecht te kijken wij zijn hier 11 dagen sneller door het toppich gecrossed dan zij de laatste hehe!!! *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan