Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

File

full
 
Voor wie het zich afvraagd.. Dit ben ik :W

(Vooraan, die met die grote toeter voor zo'n oog :) op het hekje... en daar heb ik dus 3 uur lang op gezeten) B| *D *O*
full

Nogmaals bedankt voor degene die hem gemaakt heeft met mijn telefoon :)
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de rest van de foto's als het goed is heeft er iemand bij de weg naar de rondtonde een niet zo speciale maar toch foto van mij gemaakt.

van rontonde naar de stoplichten van deze zwarte gs
1.JPG

niks specials maar hoop dat die foto gelukt is :P
 
Hey ik mis er een paar!
(waaronder mezelf:P)

Als het goed is sta ik wel op de groepsfoto met KawaJaap :+

Die zijn volgens mij door iemand anders gemaakt?
Deze foto is wat later gemaakt, volgens mij waren er ook eerder groepsfoto's maar toen was ik nog een milkshake aan het drinken :)
 
Ben benieuwd naar de rest van de foto's als het goed is heeft er iemand bij de weg naar de rondtonde een niet zo speciale maar toch foto van mij gemaakt.

van rontonde naar de stoplichten van deze zwarte gs
[afbeelding]
niks specials maar hoop dat die foto gelukt is :P
leuk man deze fiets heb je 2 weken geleden in zwijndrecht gekocht, is van me maat geweest hij was er ook nog vandaag en moest hem nog even kroelen veel plezier er mee ,hij heeft er altijd netjes mee gereden
 
Stefan--:

Je foto's staan er, maar als ik die van mij aanklik doet ie 't nog niet :o.



-edit-

Nog geen enkele zie iknu :+
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de rest van de foto's als het goed is heeft er iemand bij de weg naar de rondtonde een niet zo speciale maar toch foto van mij gemaakt.

van rontonde naar de stoplichten van deze zwarte gs
[afbeelding]
niks specials maar hoop dat die foto gelukt is :P

Wat had je aan??

Ik kan het niet goed zien, maar is dat deze


full
 
Voor wie het zich afvraagd.. Dit ben ik :W

(Vooraan, die met die grote toeter voor zo'n oog :) op het hekje... en daar heb ik dus 3 uur lang op gezeten) B| *D *O*[afbeelding]
Nogmaals bedankt voor degene die hem gemaakt heeft met mijn telefoon :)


Echt TOP! Van alle rijders die er waren was jij een van de weinige die voor iedereen alles vastgelegd heeft! Bedankt! :} *O* :}
 
naice kan je die int groot naar me mail sturen ? :+

barry_098@hotmail punt com

alvast bedankt ! :}


Ik wed dat jij het echt ff heet had toen je je laatste wheely lande, donders wat scheelde dat weinig. dan had je vol op die auto gezeten. Riep nog BARRY! maar je reed al weg :N

maargoed dat het goed is afgelopen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan