Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

Ik wed dat jij het echt ff heet had toen je je laatste wheely lande, donders wat scheelde dat weinig. dan had je vol op die auto gezeten. Riep nog BARRY! maar je reed al weg :N

maargoed dat het goed is afgelopen *O*


ja mooi! dat scheelde zeker heel erg wienig :o :o

tja ik had muziek al op dus hoorde verder nie veel meer + nog die lekkere herrie pijp :9~


mja kwam goed nog tis weer leuk geweest :+
 
vond de ballenbak het leukste _O- :W

5e1b348896449b136fa3c31574f698d8
 
phatzak, heb jij gezien wat er gebeurd is dan? zag alleen de mille liggen (zonde zo'n 2004 factory op 1 oor) en vroeg me af hoet dat nu gebeurd was.

Slapper , ging echt met een vaartje van 20/30 km/h. Hij kreeg hem niet meer gecorrigeerd en ontweek net aan een fotograaf waardoor hij op het asfalt belandde.

Gozer heeft sleutelbeen gebroken en wat schade aan de fiets (wat wel meeviel)
 
phatzak, heb jij gezien wat er gebeurd is dan? zag alleen de mille liggen (zonde zo'n 2004 factory op 1 oor) en vroeg me af hoet dat nu gebeurd was.

Nee, zelf niet gezien, daarom wil ik graag een beeld vormen :P

Hier voor ergens staat dat ie van een wheely neer kwam en gauw uit moest wijken.
 
Mensen, ik heb een filmpje van 13 minuten in de aanbieding. Filmpje is opgenomen met een telefoon, dus verwacht geen DVD kwaliteit. Het is vanaf de rotonde opgenomen, met oa de burnouts van die 3 motoren er bij. Mail ff naar bennekomterror@hotmail.com als je de link wil hebben. Ik heb beperkt data verkeer op me server.
 
Slapper , ging echt met een vaartje van 20/30 km/h. Hij kreeg hem niet meer gecorrigeerd en ontweek net aan een fotograaf waardoor hij op het asfalt belandde.

Gozer heeft sleutelbeen gebroken en wat schade aan de fiets (wat wel meeviel)


dat vindt ik knap, er zit gewoon een stuurdemper op een factory...

"wat schuifschade" is bij een factory niet grappig he. die kuipdeeltjes + uitlaat + remhandeltje kosten samen al vlot 5000 tot 6000 euro...

en als die afgebroken remhandle zich in het frame heeft gedrukt (wat eigenlijk standaard gebeurd als je hem rechtsom neerlegd) dan is het frame daar plaatselijk beschadigd en de bike economisch totalloss omdat het frame vervangen moet worden :X
 
Wie heeft er foto's van mij met m'n rooie TL-S, wheelies en stoppies bij de rotonde???

Was weer een leuke, drukke dag. Heb weer genoten!!!
 
Mensen, ik heb een filmpje van 13 minuten in de aanbieding. Filmpje is opgenomen met een telefoon, dus verwacht geen DVD kwaliteit. Het is vanaf de rotonde opgenomen, met oa de burnouts van die 3 motoren er bij. Mail ff naar bennekomterror@hotmail.com als je de link wil hebben. Ik heb beperkt data verkeer op me server.
kan je hem niet inkorten tot onder de 10 minuten? dan kan je hem gewoon op youtube zetten namelijk!
 
heb nog een reeks foto's. gewoon de "normale" foto's en wat meer close ups etc. komen zo online.

met ook barrysv in volle wheely, driftende busa's etc.
 
Laatst bewerkt:
Zo, zijn er al mensen thuis die ook in Amersfoort zijn geweest? Ik wil graag de filmpjes en foto's zien *D Zouden jullie ook de filmpjes naar mij toe kunnen mailen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan