Gooische relschoppers Part XI (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zolang je niet op youtube verschijnt is er weinig aan de hand denk ik...

...en via Google ga je dit clippie zo gauw niet vinden.


maar je hebt wel gelijk als je bedoelt dat je zichtbaar bent voor lui van buitenaf die de link viavia bemachtigen -O-

Ja, dat klopt helemaal, ik ben mij daar ook van bewust. Ik heb het daarom ook eerst aan Nocer gevraagd.

Ik heb alleen de stille hoop dat het misschien helpt als ik het erbij zet....
 
Hoe is de terugreis eigenlijk gegaan?

Ik.. ben jullie volgens mij kwijt geraakt toen.. Bas en ik dachten dat RRretje ook meereed met die rit... dus wij achter hem aan.. maar die.. was niet met de groep.. toen wij terug.. en toen.. was iedereen weg :(
 
Volgens mij was het een bocht naar rechts waar ik er langs ging..

Het staat iig allemaal op film :P

Waar jij achter mij rijdt, jazeker :) staat er op!
Heb hem zelf helemaal nageken en al een beetje muziek bij uitgezocht.

Maargoed.. inhalen in de buitenbocht kan ik niemand aanraden :D ik.. heb nou eenmaal na ondertussen 5 jaar 2wieler ritbegeleiding aardig de inschatting om te zien waar ik wel/niet langskan en wat ik wel en niet kan doen met mijn fiets :P

Zeg.. wanneer is onze volgende 't Gooi rit gepland? Ik, ben er iig helemaal voor in!
:^

Het zou leuk zijn met deze groep van 30 een keer een dag op pad te gaan :Y
 
Clervaux en omstreken?

En soort lang weekend van maken?

Vrijdag vroeg weg, Maandag terugrijden, of zondag avond terugrijden :P

Ik voel! Ik voel, een planning aankomen! \o/
 
wachten jullie dan totdat ik me rbw en motor heb?
want om nou de hele rit naar bovenstaande te maken achterop bij xtra.... -O-
zit niet echt lekker :P

[ambtenaartaal]
We hebben uw bericht ontvangen en willen u graag mededelen dat onze afdeling er een grondig onderzoek naar in zal stellen. Mocht onze reactie langer dan 2 weken op zich laten wachten, neemt u dan gerust nog eens contact met ons op. En dan zullen wij uw vraag nogmaals aan de doorgewezen afdeling voorleggen.
[/ambtenaartaal]

Om en 30 man vakantie/weekeinde te plannen moet dat zowieso 2-3maanden van tevoren lijkt me? Dus, als je het binnen die tijd.. en voor de winter >.> redt :P lukt dat zeker ^^
 
Wauw Bart, het water liep zo in een straaltje uit je demper :o

Toch wel fijn als je op zo'n moment met een groep bent :Y
Lang leve MF *O*
 
[ambtenaartaal]
We hebben uw bericht ontvangen en willen u graag mededelen dat onze afdeling er een grondig onderzoek naar in zal stellen. Mocht onze reactie langer dan 2 weken op zich laten wachten, neemt u dan gerust nog eens contact met ons op. En dan zullen wij uw vraag nogmaals aan de doorgewezen afdeling voorleggen.
[/ambtenaartaal]

Om en 30 man vakantie/weekeinde te plannen moet dat zowieso 2-3maanden van tevoren lijkt me? Dus, als je het binnen die tijd.. en voor de winter >.> redt :P lukt dat zeker ^^

ga het proberen!
ben nu al druk bezig met theorie leren :Z
 
Clervaux en omstreken?

En soort lang weekend van maken?

Vrijdag vroeg weg, Maandag terugrijden, of zondag avond terugrijden :P

Ik voel! Ik voel, een planning aankomen! \o/
zondag avond trug rije is niet echt een goed plan voor sommige mensen
na een dag sturen daaro heb je niet echt de puf meer om nog 300 km trug te sturen

wij zijn ook op maandag ochtend trug gegaan
was wel wat drukker op de weg maar je bent dan wel weer fit ;)
 
zondag avond terug rije is niet echt een goed plan voor sommige mensen
na een dag sturen daaro heb je niet echt de puf meer om nog 300 km trug te sturen

wij zijn ook op maandag ochtend trug gegaan
was wel wat drukker op de weg maar je bent dan wel weer fit ;)


Heb je een punt... tenzij.. je van de terugreis een rit maakt op zondag.. waarbij je .. flink omrijdt tot je terug bent bij Hilversum. Zegmaar om 11:00 vertrekken en dan pas om 20:00 in Hilversum aankomen.
 
Haha, natuurlijk wachten we, maar ik heb uit betrouwbare bron dat het bij mij beter zit achterop..... :P

Of het nou vanwege de Bandit was :+
Nee, bandit zat lekker! ( alleen niet handig als je als duo langer bent dan de berijdster ;)

Ennuh idd wel wachten tot ik weer rij! :)
 
ik heb net te horen gekregen van de garage dat de kosten aan mijn auto dit jaar ongeveer 1000 euro zijn! ik heb de auto 2 jaar geleden gekocht voor 2000 euro en heb er al rond de 1000 euro aan uitgegeven aan reparaties.

Nu heb ik samen met mijn vader even overlegd en conclusie is: nieuwe auto!

Het is nog even wachten wat ik voor mijn oude gammele koekblik terugkrijg.
Heb al wel rondgekeken voor een mooie auto welke in mijn budget past.

Mijn eerste keus gaat uit naar een volkswagen polo, bj 1997, km 78 000

Wat vinden jullie?

wil zoveel mogelijk meningenervaringen horen, want vind het toch allemaal een beetje lastig ;)
 
Ik met een meisje dat ik al tig jaar ken msn-en... ik laat die foto zien...


"Dat is geen foto van je motor hoor, dat is een foto van een sloot"

Oke..... :+
Ben er maar niet verder op in gegaan ;)
 
ik heb net te horen gekregen van de garage dat de kosten aan mijn auto dit jaar ongeveer 1000 euro zijn! ik heb de auto 2 jaar geleden gekocht voor 2000 euro en heb er al rond de 1000 euro aan uitgegeven aan reparaties.

Nu heb ik samen met mijn vader even overlegd en conclusie is: nieuwe auto!

Het is nog even wachten wat ik voor mijn oude gammele koekblik terugkrijg.
Heb al wel rondgekeken voor een mooie auto welke in mijn budget past.

Mijn eerste keus gaat uit naar een volkswagen polo, bj 1997, km 78 000

Wat vinden jullie?

wil zoveel mogelijk meningenervaringen horen, want vind het toch allemaal een beetje lastig ;)

Auto ? Wat is dat nou weer voor een belachelijke aanschaf, moet je niet aan je motor denken ? :+
Polo's zijn leuke dingetjes ( kan je overal wel kwijt als je moet parkeren ;) ).
Klinkt goed :)
 
Auto ? Wat is dat nou weer voor een belachelijke aanschaf, moet je niet aan je motor denken ? :+
Polo's zijn leuke dingetjes ( kan je overal wel kwijt als je moet parkeren ;) ).
Klinkt goed :)

ja ik dacht ook zeker aan een motor
maar heb me rbw nog niet en moet toch bij me werk aankomen zonder 2 uur reizen...
me spullen die meemoeten....
auto is toch wel even prio 1.
Dus vandaar dat ik nu met een auto bezig ben ipv een motor
ik had het ook liever anders gezien....
 
ja ik dacht ook zeker aan een motor
maar heb me rbw nog niet en moet toch bij me werk aankomen zonder 2 uur reizen...
me spullen die meemoeten....
auto is toch wel even prio 1.
Dus vandaar dat ik nu met een auto bezig ben ipv een motor
ik had het ook liever anders gezien....
snap ik ;) Bedoelde het niet zo serieus ;)
 
Dit niet wat dan? 3 wielen... toch in lijn.. bakbeest van een vermogen.. die dames deel je maar uit ;) en die kerel houdt je niet bij als je wegrijdt :P

Edit:/

3wheeler.jpg


Lol.. link gemist..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan