De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heuj.. in het vorige topic had ik al gereageerd.. naast Jantah heb ik mij aangemeld als beschikbaar.. en zelfs voorgesteld om die avond bij mij thuis een Theo Maassen avond te houden.. met chips en cola :Y wel Coca Cola dus, want Coca Cola is veruit de lekkerste cola die er is... _O-
Scherp!!

Theo Maassen rox.. :Y
 
wijdemeren ( loosdrecht ankeveen 's graveland ) nederhorst blaricum crailo

;)

Mag ik op Baarn stemmen ook?

Of zit ik nou al die tijd verkeerd te posten ! -O-



Ben helemaal trots op mezelf trouwens!! Vanmiddag mijn achterwiel losgehaald, naar Van Heerdt gegaan voor een verse achterband, en hij zit er inmiddels weer op !!
Technisch he voor een man met 2 linker handen?!
Hoefde niet eens de achterrem los te halen, de schijf kwam er zonder problemen uit.

Nu nog wachten tot mijn jas weer terug is van Rev'It en dan maar weer voorzichtig beginnen met rijden :]

(oja, ik had zowieso geen tijd om mijn achterband op te roken hoor, maar hoe doe je dat eigenlijk? het gedeelte voorrem ingedrukt houden leek me logisch, maar de rest? )
 
Laatst bewerkt:
Mag ik op Baarn stemmen ook?

Of zit ik nou al die tijd verkeerd te posten ! -O-



Ben helemaal trots op mezelf trouwens!! Vanmiddag mijn achterwiel losgehaald, naar Van Heerdt gegaan voor een verse achterband, en hij zit er inmiddels weer op !!
Technisch he voor een man met 2 linker handen?!
Hoefde niet eens de achterrem los te halen, de schijf kwam er zonder problemen uit.

Nu nog wachten tot mijn jas weer terug is van Rev'It en dan maar weer voorzichtig beginnen met rijden :]

(oja, ik had zowieso geen tijd om mijn achterband op te roken hoor, maar hoe doe je dat eigenlijk? het gedeelte voorrem ingedrukt houden leek me logisch, maar de rest? )
In zn 1...koppeling op laten komen, gas!!! en heel belangrijk, koppeling helemaal laten opkomen anders fik je die platen er ook nog uit. En de gehele tijd je voorrem inhouden uiteraard ;)
 
In zn 1...koppeling op laten komen, gas!!! en heel belangrijk, koppeling helemaal laten opkomen anders fik je die platen er ook nog uit. En de gehele tijd je voorrem inhouden uiteraard ;)

:^


ook niet geheel onbelangrijk om redelijk druk te houden op je voorband.

gewoon het gewicht van je bovenlijf op je stuurhelften drukken en de rem inhouden, dan blijftie lekker op zijn plek staan :)

komt nogal wat krachten vrij bij een burnout, die wil je wel onder controle hebben :+
 
Laatst bewerkt:
Mag ik op Baarn stemmen ook?

Of zit ik nou al die tijd verkeerd te posten ! -O-



Ben helemaal trots op mezelf trouwens!! Vanmiddag mijn achterwiel losgehaald, naar Van Heerdt gegaan voor een verse achterband, en hij zit er inmiddels weer op !!
Technisch he voor een man met 2 linker handen?!
Hoefde niet eens de achterrem los te halen, de schijf kwam er zonder problemen uit.

Nu nog wachten tot mijn jas weer terug is van Rev'It en dan maar weer voorzichtig beginnen met rijden :]

(oja, ik had zowieso geen tijd om mijn achterband op te roken hoor, maar hoe doe je dat eigenlijk? het gedeelte voorrem ingedrukt houden leek me logisch, maar de rest? )
kan het je morge wel voor doen

gaaat morge middag nieuwe rubbers er om heen proppen op me werk

daarvoor ff de ouwe oproken ( voor gaat alleen een beetje moeilijk ;) _O- )
 
:^


ook niet geheel onbelangrijk om redelijk druk te houden op je voorband.

gewoon het gewicht van je bovenlijf op je stuurhelften drukken en de rem inhouden, dan blijftie lekker op zijn plek staan :)

komt nogal wat krachten vrij bij een brunout, die wil je wel onder controle hebben :+
voorrem iets oplaten komme ;)
word dan wat spektaculairder :Y
 
In zn 1...koppeling op laten komen, gas!!! en heel belangrijk, koppeling helemaal laten opkomen anders fik je die platen er ook nog uit. En de gehele tijd je voorrem inhouden uiteraard ;)


Maaruh, dan wel op laten komen met wat gas erbij ofnie? Wil dat ding niet afslaan anders als je stilstaat en je laat z'n koppeling op komen?


Nog helemaal geen reacties over mijn grote trots dat ik zowaar mijn eigen achterwiel wist te demonteren !!! (ok is vrij basic maar toch... ) |(
 
Hoi, allemaal! Ik meld me ook even in dit mooie nieuwe deeltje. :YDurf je achterop een CB-1? :+ Heb ik ook een smoesje om de motormarkt te verkennen. }) En zoals iedereen al zegt: Het wordt weer :] weer. *O*Bij mij durven ze niet meer, sinds ik voor hen een keer de deur opendeed, slechts getooid met bril en ODOL. :+

En dan met die ODOL met de armen gespreid de deur open doen en schreeuwen: "BEKEER ME !! BEKEER ME!! "
 
Heuj.. in het vorige topic had ik al gereageerd.. naast Jantah heb ik mij aangemeld als beschikbaar.. en zelfs voorgesteld om die avond bij mij thuis een Theo Maassen avond te houden.. met chips en cola :Y wel Coca Cola dus, want Coca Cola is veruit de lekkerste cola die er is... _O-

Oke super, dacht dat jantah OVB was ?
"Geproduceerd met toestemming van de coca cola company, symphatiek" :Y
 
voeg me maar ff toe op msn
dan hoor je wel hoelaat

moet ff me planning voor morge maken


belangrijkste is dat ik morge om 9u een sollicitatie gesprek heb *O*

Uhhh is goed hoor, denk alleen dat mijn werk het ook wel lief zal vinden als ik morgen overdags verschijn :(


Succes met de sollicitatie !
 
Laatst bewerkt:
En dan met die ODOL met de armen gespreid de deur open doen en schreeuwen: "BEKEER ME !! BEKEER ME!! "

Huu! Nee dank je! :( Als ze in god geloven, dan geloven ze waarschijnlijk ook in die bekeringswens, en dan kom ik nooit meer van ze af! Ik wilde ze juist met de staart tussen de benen laten afdruipen, en dat is uitstekend gelukt! :Y

Maar effe serieus: :) Ik wil zaterdag best mee, met of zonder een passagier. Dus laat maar horen hoe laat en waar. :Y

Voor Theo Maassen, cola en chips pas ik overigens; alledrie niet mijn stijl.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan