De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, ik ben er ook weer. Avondje bieren was kort dit keer -O- Klote ajax heeft ook de hele stemming verpest ;(

@ Tanya: Naar omstandigheden nog goed vanaf gekomen dus :)
 
Maar met dat de blokjes harder remmen, blokkeert je wiel dan ook niet gewoon sneller, en/of slijten je schijven sneller? :?
Wielen blokkeren? Gewoon goeie banden nemen :)
Heb nog maar 1 keer gehad dat m'n voorband doorgleed bij het remmen...
En dat was toen het net wat geregend had na heeeeeele lange droogte.
De weg was toen spekglad geworden door al de olie en andere troep die toen ging drijven op het water van het eerste regenbuitje.
Toen remde ik ook nog redelijk hard. Voor de rest echt nog nooit een glippertje gehad met het voorwiel tijdens het remmen.

Qua slijten van je schijven... Ik merk geen extra slijtage eigenlijk.
Mijn theorie is dat die sportblokken zachter materiaal zijn (slijten ook sneller, dan originele remblokken), maar daardoor slijten je schijven juist veel minder snel.
Blokken zijn goedkoop, schijven zijn duur... you do the math :]
 
:W goeie 's avonds


_O-

net nog wat moois meegemaakt :Y


ging ff met 2 maatjes een scooter ophalen in vleuten ( handel natuurlijk )
rijde we trug
staan we op de brug over de A2 te wachten voor het stoplicht voor rechtdoor
oprit naar de snelweg richting amsterdam was afgesloten
staat er een turk naast ons met de auto en vroeg hoe die naar amsterdam moest rije
zeg tegen me maatje " laat hem maar achter me aan rijde "

wij de ringweg naar overvecht op en de goede man ons volgen
bedacht ik me in 1 keer
als ik hier rechtsaf gaat kom ik op de weg naar het zandpad _O-
zo gezegd zo gedaan
de man ons nog steeds braaf volgen wij weer rechts voor de rooie brug en het zandpad op
de man ons nog steeds volgen _O-

en wij maar lachen un de auto

die kerel zal wel gedacht hebbe

STELLETJE HUFTERS!!!!!!!!!!

_O- _O- _O- _O- _O-

man toch zonder er erg in te hebbe naar de hoeren geleid
hij was dus echt niet bekend in utreg :N

_O-

het mooiste was nog de het een bus van een kennis was die we mee hadde met reclame en 06 nr erop
heb nog niks gehoord _O-
 
Laatst bewerkt:
:W goeie 's avonds


_O-

net nog wat moois meegemaakt :Y


ging ff met 2 maatjes een scooter ophalen in vleuten ( handel natuurlijk )
rijde we trug
staan we op de brug over de A2 te wachten voor het stoplicht voor rechtdoor
oprit naar de snelweg richting amsterdam was afgesloten
staat er een turk naast ons met de auto en vroeg hoe die naar amsterdam moest rije
zeg tegen me maatje " laat hem maar achter me aan rijde "

wij de ringweg naar overvecht op en de goede man ons volgen
bedacht ik me in 1 keer
als ik hier rechtsaf gaat kom ik op de weg naar het zandpad _O-
zo gezegd zo gedaan
de man ons nog steeds braaf volgen wij weer rechts voor de rooie brug en het zandpad op
de man ons nog steeds volgen _O-

en wij maar lachen un de auto

die kerel zal wel gedacht hebbe

STELLETJE HUFTERS!!!!!!!!!!

_O- _O- _O- _O- _O-

man toch zonder er erg in te hebbe naar de hoeren geleid
hij was dus echt niet bekend in utreg :N

_O-
:} :} :}
 
Oh! Gemeen _O-
De rode brug... toen ik in Utrecht studeerde ( oh wacht... doe ik weer! ;) ) kwamen we er ook altijd langs gefietst 's avonds.
Zag je al die stationwagens met van die kinderzitjes achterin ( wel leeg ) rijden....... trieste hap ( als je dat nodig hebt en zo oneerlijk kan zijn is dat triest ja ).
 
Oh! Gemeen _O-
De rode brug... toen ik in Utrecht studeerde ( oh wacht... doe ik weer! ;) ) kwamen we er ook altijd langs gefietst 's avonds.
Zag je al die stationwagens met van die kinderzitjes achterin ( wel leeg ) rijden....... trieste hap ( als je dat nodig hebt en zo oneerlijk kan zijn is dat triest ja ).
Wie zegt dat alleenstaande mannen geen kinderzitjes achterin hebben? Gescheiden mannen genoeg, en tsjah sommigen daarvan gaan dan naar dergelijke vrouwkes... Niet dat het mijn ding is, en getrouwde mannen die er rijden vind ik ook :r
 
Wie zegt dat alleenstaande mannen geen kinderzitjes achterin hebben? Gescheiden mannen genoeg, en tsjah sommigen daarvan gaan dan naar dergelijke vrouwkes... Niet dat het mijn ding is, en getrouwde mannen die er rijden vind ik ook :r

Dat kan ook idd, maar het gebeurt.... dat weet ik ook ;)
Maar desalnietemin ( geweldig woord ) kan het zijn dat ze gescheiden zijn :)
 
Dat kan ook idd, maar het gebeurt.... dat weet ik ook ;)
Maar desalnietemin ( geweldig woord ) kan het zijn dat ze gescheiden zijn :)
Ja idd, overspel plegen vind ik het zwakste wat er is. Wees mans/vrouws genoeg om te kiezen in plaats van iemand aan het lijntje te houden
 
Wie zegt dat alleenstaande mannen geen kinderzitjes achterin hebben? Gescheiden mannen genoeg, en tsjah sommigen daarvan gaan dan naar dergelijke vrouwkes... Niet dat het mijn ding is, en getrouwde mannen die er rijden vind ik ook :r

of misschien halen ze hun vrouw wel op van het werk :+
 
Ja idd, overspel plegen vind ik het zwakste wat er is. Wees mans/vrouws genoeg om te kiezen in plaats van iemand aan het lijntje te houden
is allemaal simpel te doen maar als het puntje bij het paaltje komt hebbe ze nog niks bereikt :N


maar aan de andere kant
is naar de hoeren gaan overspel plegen ??
ze zijn er ten slotte voor _O-
 
Laatst bewerkt:
:+ Naar de hoeren gaan is overspel plegen ja :P

Beter dan dat ze meisjes lastig gaan vallen ofzo...
Nederland is een vrij land (leuk in deze context) dus als iemand naar de hoeren wil, dan moet ie dat toch lekker doen?

(behalve dat het inderdaad lullig kan zijn als ie getrouwd is, maar alsnog beter dat dan in de bar meisjes dronken voeren ofzo)
 
Beter dan dat ze meisjes lastig gaan vallen ofzo...
Nederland is een vrij land (leuk in deze context) dus als iemand naar de hoeren wil, dan moet ie dat toch lekker doen?

(behalve dat het inderdaad lullig kan zijn als ie getrouwd is, maar alsnog beter dat dan in de bar meisjes dronken voeren ofzo)
Tuurlijk, maar als je een vrouw/vriendin hebt en je wil naar de hoeren, wees dan mans genoeg om het eerst uit te maken. Stel dat jij na 3 maanden te horen krijgt dat je man al een paar maanden regelmatig naar de hoeren ging, maar vervolgens thuis wel met jou ligt te rotzooien. Lekker idee :N
 
Jezus, net mensen van God's Woord aan de deur....sinds wanneer komen die lui in Laren??

tja... het is pas echt lullig als je ligt te slapen uit de nachtdienst en ze blijven bellen dan wordt ik pas echt pissig hehe!!

goedemorgen allen!!!! :W

respect. nachtdienst fietsenmaken!

FF het lijstje nog eens posten ( tanya ? )

Wie gaat er trouwens zaterdag mee Window Shoppen ? :)

1. Nocer ( moet wel achterop kunnen, anders ga ik met de auto :Y )
2. Mariecke ( erg OVB )
3. Jantah (ook erg onder voorbehoud)
4.

Weer is goed :)



not me. schijnt een meisje van onze school uit de 3e een afspraak met iemand te hebben gemaakt om in r k*nt ge****t te worden in t bos :? :? weirdo. dus dat wordt dus in de buurt met een bakkie popcorn met zn allen kijken :P




en ja hoeren is overspel en triest.
 
Tuurlijk, maar als je een vrouw/vriendin hebt en je wil naar de hoeren, wees dan mans genoeg om het eerst uit te maken. Stel dat jij na 3 maanden te horen krijgt dat je man al een paar maanden regelmatig naar de hoeren ging, maar vervolgens thuis wel met jou ligt te rotzooien. Lekker idee :N

:?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan