Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 7

Die zijn idd erg gaaf *O* .

De keuze is reuze !Nee, niet zo'n high mounted geval :r

Zag op MP dempers van Ixil, die Corona ook heeft, en die hadden ze zo gemonteerd dat ze onder 't kontje zaten, behoorlijk apart :Y , maar niet mooi.

Gewoon een demper op dezelfde plek, uitlaatsteun en steppies eraf 8-)

En uwes :P ?

maar dan kan je tuinkabouter wederhelft niet meer achterop....... ;)
 
Kheb geen Benz |( (mahahahaha <- evil lachje :P )

_O-


:+


maar dan kan je tuinkabouter wederhelft niet meer achterop....... ;)

:o

Niemand kan dat ;)


Jippie vandaag wel motorrijden *O* Ik ga meteen mijn nieuwe broek uitproberen. :)

Raus......wat vroeg :o

't is volgens mij niet koud iig. Ik overweeg ook maar weer om met de motor naar 't werk te gaan, want zelfs vanochtend deed ik er weer 45 min. over -O-

En bevalt je broekie?
 
Jippie vandaag wel motorrijden *O* Ik ga meteen mijn nieuwe broek uitproberen. :)


Heel veel plezier; naar het werk of gewoon voor de lol ?

Het scheelt; het is de laatste paar dagen niet koud op de motor; gisteren was het zelfs bijna leer temperatuur :?

Wij gaan morgen kijken voor de andere motor voor Gek. Mocht de proefrit slagen; grote kans dat dat hem wordt *D
 
Een keertje bellen waarom het zo lang duurt ?
Effin, het weer zit ook niet mee :N

het weer sucked weer
ach, eindelijk is het tenminste herfst, niet van dat halfbakken wel/niet weer, nu weet je geowon dat je rustig een paar maandjes moet wachten tot het weer mooi, droog (en koud) winter weer is en kan de eerste choco rit weer gemaakt worden :D
 
het weer sucked weer
ach, eindelijk is het tenminste herfst, niet van dat halfbakken wel/niet weer, nu weet je geowon dat je rustig een paar maandjes moet wachten tot het weer mooi, droog (en koud) winter weer is en kan de eerste choco rit weer gemaakt worden :D


Als het droog is rij ik wel :Y
 
Als het droog is rij ik wel :Y

Hmmm.....

Ik weet 't nog niet, wel, niet, wel, niet, wel, niet, wel, niet
unsuresmile.gif
 
Laatst bewerkt:
Heb vanmiddag nog gereden, toen ik de schuur instapte was het droog, toen ik eruit stapte begon het met motregen... Nja, geen last van gehad, leuk ritje! Nu staat ie volgetankt in de schuur, misschien wel begonnen aan winterslaapje...

Edit: carnaval!!! Jeej! *O* Hoe lang nog?????
 
Laatst bewerkt:
Vanaf volgende week mogen wij deze jongen in onze armen sluiten *O*

Meet Tweety !! (oke ff een foto van een soortgelijke kleur, we hadden geen fototoestel mee...)

full


Op de motor die Motorgek gekocht heeft zit al een buddyseatcover, kleine knippers, Power Commander, gele rimstriping, radiateurkappen in kleur, kentekenplaathouder is al vervangen voor een normaal formaat :P

En het goede nieuws; ik mag er ook best op rijden *O* *O* *O* *O*
 
Vanaf volgende week mogen wij deze jongen in onze armen sluiten *O*

Meet Tweety !! (oke ff een foto van een soortgelijke kleur, we hadden geen fototoestel mee...)

[afbeelding]

Op de motor die Motorgek gekocht heeft zit al een buddyseatcover, kleine knippers, Power Commander, gele rimstriping, radiateurkappen in kleur, kentekenplaathouder is al vervangen voor een normaal formaat :P

En het goede nieuws; ik mag er ook best op rijden *O* *O* *O* *O*

cool ding, lijkt wel een wesp on steroids :)
 
Vanaf volgende week mogen wij deze jongen in onze armen sluiten *O*

Meet Tweety !! (oke ff een foto van een soortgelijke kleur, we hadden geen fototoestel mee...)

[afbeelding]

Op de motor die Motorgek gekocht heeft zit al een buddyseatcover, kleine knippers, Power Commander, gele rimstriping, radiateurkappen in kleur, kentekenplaathouder is al vervangen voor een normaal formaat :P

En het goede nieuws; ik mag er ook best op rijden *O* *O* *O* *O*


Feli met Tweety :)

t_ltb195.jpg


Straks wel 'echte pics' hè :+




ah gelukkig is het over 14 weken dus weer voorbij, kansloos feest...

Kansloos......tja :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan