Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 7



Je moet in ieder geval wel zat zijn om zoiets op te zetten. _O-


1909gpa.jpg
 
Nog een weekje wachten op m'n nieuwe dempert ;(

Wachten duurt dan echt lang hè -O-. Ik ben ook nog steeds in afwachting van, hij zou iets laten weten als ie ze binnen zou hebben. Ach, geduld is een schone zaak en heb geen haast :N.

Iets funnies *D, vanaf december word ik KleinAandeelhouder van ons moederbedrijf *O*.......genoeg redenen om euro's uit te geven O-)


en weer terug.

En, fijn gehad natuurlijk?


@ Ster: zo stil in het topic dat de vliegen er op af komen :P
 
100% zeker: ik ga de komende weken, zolang er blaadjes liggen, niet rijden! Reed vanochtend in koekblik door de straat, ligt er een hoopje fijngereden natgeregende blaadjes in een bocht, slipte ik gewoon! Dat ga ik dus NIET proberen met Div...

Verder nog nieuws hier?
 
100% zeker: ik ga de komende weken, zolang er blaadjes liggen, niet rijden! Reed vanochtend in koekblik door de straat, ligt er een hoopje fijngereden natgeregende blaadjes in een bocht, slipte ik gewoon! Dat ga ik dus NIET proberen met Div...

Verder nog nieuws hier?

Nieuws:

Dat je niet over een hoopje-fijngereden-natgeregende-blaadjes-in-een-bocht moet rijden :P

Het is nu idd totaal geen motorrijweer -O-, maar dat komt wel weer, als alle blaadjes pleite zijn :] en het wegdek droog.

@ Plutomille: laat idd maar es wat foto's zien van je verre bestemming :Y
 
mooi spul, vind alleen die chromen spiegels niet echt passen (qua chroom en qua vorm) komt daar nog iets anders voor? Of vinden jullie ze wel mooi? (wat natuurlijk kan)

Die spiegels zijn idd heel lelijk en gaan eraf; het chroom en de vorm vind ik ook niet mooi. Dus ik ga even rondkijken voor andere spiegels :Y
 
Eens even tellen hoeveel motorrijders ik vandaag ben tegengekomen... nul! :P

Het was best wel slecht weer. '( Het waaide hard, het was erg nat en ook koud. Het leek in de tuin best wel warm, dus ik ben maar in leer gegaan. :9 Onderweg bleek het toch een beetje te koud te zijn voor leer, maar ach ik heb tenminste lekker gereden. *O* en gelukkig staat een mede-Bolluh altijd klaar met een warm bakkie koffie ;) Heerlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan