Het honda Africa Twin topic deel *O*

Wanneer gaan we toeren?

  • za of zo 20-21 aug

    Stemmen: 2 22,2%
  • zo of zo 3 - 4 sept

    Stemmen: 7 77,8%
  • za of zo 17-18 sept

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Verse Anakee, check! :)
full
 
Verse Anakee, check! :) [afbeelding]

Dat ziet er goed uit zo'n verse anakee, doet mij ook wel beseffen dat de mijne alweer halverwege is na 5000 km, gaat best hard..

En dat wassen.. ach, mijn twin wacht ook nog op zijn eerste wasbeurt sinds de vakantie.. Ik heb alleen 2x wat blubber eraf gespoeld. Nou ja, morgen ben ik vrij, moet het dan misschien maar weer eens wat grondiger aanpakken.


heb ff snel een filmpje in elkaar geflansd...

staat morgen online als het goed is.

8-)



Mooie kleurstelling, jammer dat alles zo close up is, overzichtsplaatje zou ook vet zijn.
 
Laatst bewerkt:
Gopro is helemaal top!
Ik wil voor volgende keer zo'n keychain cameratje kopen.
Kost € 26,- en net zo groot als aftands bediening van een auto alarm.
Die plak je zo overal op en kwaliteit is best ok.
 
Laatst bewerkt:
Tkc 80 smoelt ook goed onder een twin.

Ik vind het echt jammer dat er hier in de buurt nagenoeg geen onverhard te vinden is. De anakee doet het super op de weg en op harde paden, maar bij een laag los zand of modder zit je zo aan de grens van de band. Voor hier dus prima, maar als er wat meer te doen was in de buurt zou ik ook voor de tkc 80 gaan.
 
heb hier zon hd808 #11 keychain cameraatje liggen. geeft goed beeld voor wat het kost :Y

enigste filmpje dat ik heb is van de remproef 150>0km/u :} even me oude bandje opgummen _O-
 
mooi bandje... Doet t vast beter op natte strasse. Wat kost zo n annake als ik vragen mag..

Ik ga denk ik voor de tkc als mn heideknau glad is..

Greetszz

65/100 als je ze uit duitsland importeerd en zelf erop legt.

115/190 als ik hem om de hoek van me werk haal :r incl omleggen 411 euro maar :r

volgende keer bestel ik mooi een balanceerbokje enz. en ga ze zelf wel omleggen.

met me gs500 ook gedaan alleen toen nog door een ander laten balanceren :Y

eerste setje een hele middag. 2e setje zat er met 30 min op dacht ik :Y dus even oefen en doorhebben en je bent thuis sneller klaar dan dat jij met je motor naar de bandenboer kan rijden :Y
 
Laatst bewerkt:
65/100 als je ze uit duitsland importeerd en zelf erop legt.

115/190 als ik hem om de hoek van me werk haal :r incl omleggen 411 euro maar :r

volgende keer bestel ik mooi een balanceerbokje enz. en ga ze zelf wel omleggen.

met me gs500 ook gedaan alleen toen nog door een ander laten balanceren :Y

eerste setje een hele middag. 2e setje zat er met 30 min op dacht ik :Y dus even oefen en doorhebben en je bent thuis sneller klaar dan dat jij met je motor naar de bandenboer kan rijden :Y

afs motorparts in purmerend is dan ook niet ongunstig voor jou, zou < 250 zijn voor de set incl monteren en balanceren.
 
afs motorparts in purmerend is dan ook niet ongunstig voor jou, zou < 250 zijn voor de set incl monteren en balanceren.

dat is inderdaad een van de goedkoopste hier in de buurt :Y


hoe doen jullie trouwens jullie offroad werk? ik zit in oost nederland een beetje rond te zoeken naar leuke paadjes. maar alles is of van staats bosbeheer enz. of het is verboden voor alles of verboden voor auto's en motoren |(

raggen jullie gewoon de bossen in en lappen af en toe €90 als je de boze boswachter tegen het lijf loopt of zijn er nog andere manieren over :r

en ja ik heb zowel mapsource me de citynavigator kaart alsmede de allroadkaart. maar beide komen er triest uit ;(

edit: eerst gravelweg waar ik in mag gevonden *O* maar die staat weer net niet op de allroad kaart en alles waar je niet mag komen staat er wel op _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan