Het honda Africa Twin topic deel *O*

Wanneer gaan we toeren?

  • za of zo 20-21 aug

    Stemmen: 2 22,2%
  • zo of zo 3 - 4 sept

    Stemmen: 7 77,8%
  • za of zo 17-18 sept

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond de Anakee een beetje off-road geprobeert; valt me niet tegen! Ik merk (off-road) wel een beetje verschil t.o.v. de Heidenau maar dit kleine verschil weegt niet op tegen de vele betere regen prestaties (vandaag de hele dag in de regen gereden!).. sterker nog; ik heb al een Anakee voorband besteld! Iemand interesse in een nog niet vor de helft versleten K60 voorband? 8-) kan voor weinig weg! :)
full
 
Vanavond de Anakee een beetje off-road geprobeert; valt me niet tegen! Ik merk (off-road) wel een beetje verschil t.o.v. de Heidenau maar dit kleine verschil weegt niet op tegen de vele betere regen prestaties (vandaag de hele dag in de regen gereden!).. sterker nog; ik heb al een Anakee voorband besteld! Iemand interesse in een nog niet vor de helft versleten K60 voorband? 8-) kan voor weinig weg! :) [afbeelding]



ik wil hem wel van je overnemen..!! mn eigen tourance voorband mag ook wel eens vervangen worden.

Laat maar weten wat je dr voor wilt hebben.

Greetsz :z
 
soms hebben wegwerkzaamheden ook hun goede kanten *O* even een andere route gezocht via een mountainbike paadje heen. (met een hoop zijknat gras erop _O- ) en terug een stuk gravel kunnen pakken.

dat heen bezet was door een huisvrouwtje die vergeten was dat er een paaltje op het eind zou staan _O- die ging met 1km/u achteruit _O-
 
Vandaag ook weer ff lekker wezen ploegen.. :] damn niet normaal meer.. paar keer weer lekker los gekomen..! soms spookt t door mn hoofd om de @T weg tedoen en een wrf of een drz te zoeken..

Hey nog ff en dan *Het Alle Jezus Grote AfricaTwin Deel 2* *O*

Dus vanavond nog ff doorlullen.. :P
 
amai, een stuk in mn kraag en even bij een theaterstuk zitten.. maar morgen idd ook even de twin upgassen en hopelijk ook een jumpje pakken. zal eens kijken of ik daar een foto van kan maken.

De twin gaat echt niet weg maar man, ik wil er ook een crosser bij....

tot vanavond!
 
zal hem niet snel weg doen of iemand moet een leuke rd-04 a 7 aanbieden ter ruil..

of toch niet, meer old-skool le dakkar fietsjes zijn er niet..!
full
 
Doe hem ook niet snel weg denk, ik doe gewoon net als of de xrv een crosser is.
Tank niet te vol en geen extras er tegen aan schroeven. blijft t gewicht ook nog een beetje
te doen :z
 
Als je met je Twin een beetje off-road uit de voeten kan, is een echte off-road alleen maar makkelijker, dan lach je je kapot! Wel goede bescherming dragen, evengoed... 8-)

Doe hem ook niet snel weg denk, ik doe gewoon net als of de xrv een crosser is.
Tank niet te vol en geen extras er tegen aan schroeven. blijft t gewicht ook nog een beetje
te doen :z
 
klopt denk ik aardig.. deze maand eerst maar een andere boots kopen Alpinestars tech 3 all tarrain.
Daarna maar eens een body-protector

Heeft er iemand al ideeen voor het @T topic deel 2..??
 
Ik hoop dat het vandaag een beetje weer is. en rustig op het werk. dan kan de twin uit de schuur ff wassen (heb ik nog niet gedaan :X )
Dan kan ik eens gaan zoeken naar losse of slechte contacten. :?
Mijn voorkuip maar eens los halen. Kunnen de andere knippers er op.
Als ieand nog intresse heeft in de orginele knippers hoor ik het graag.
 
kwam weer een leuke soep tegen van een honda.. voor en achterkantis ktm de rest transalp 800 geloofik ziet er wel leuk uit iig.. :z
full
 
klopt denk ik aardig.. deze maand eerst maar een andere boots kopen Alpinestars tech 3 all tarrain.
Daarna maar eens een body-protector

Heeft er iemand al ideeen voor het @T topic deel 2..??

Ja dat zijn fijne laarzen, kan je tenminste ook nog een beetje op rondlopen, zijn niet té stug. Qua waterdichtheid houdt het op bij wat spatwater..
 
zooohh ik baal dus echt mega..

Vandaag ff weze ploegen,damn leg ik vlak voordat ik naar huis ging nog ff de twin plat op keien/grind tank onder de krassen echt *&^%$ mega kut..

kapjes kapot o.k kut.. maar een tank f..k.. zeker van mn rd-03 de tank was als nieuw..
 
Laatst bewerkt:
Pff balen joh, enige nadeel van zo'n twin dat ie zoveel plastic heeft en dus gelijk bij een keer neerleggen aardig wat schade heeft.
Erg zonde van je tank! Misschien staat er wat op marktplaats qua onderdelen.
 
zooohh ik baal dus echt mega..

Vandaag ff weze ploegen,damn leg ik vlak voordat ik naar huis ging nog ff de twin plat op keien/grind tank onder de krassen echt *&^%$ mega kut..

kapjes kapot o.k kut.. maar een tank f..k.. zeker van mn rd-03 de tank was als nieuw..

ah fakkerdefakfakfak! k u t man... zelf wel ok?

donor rd03 is dan idd handig

gr
 
Jij moet eigenlijk écht wel een crosser erbij kopen! :) 8-)
greetzz..

zooohh ik baal dus echt mega..

Vandaag ff weze ploegen,damn leg ik vlak voordat ik naar huis ging nog ff de twin plat op keien/grind tank onder de krassen echt *&^%$ mega kut..

kapjes kapot o.k kut.. maar een tank f..k.. zeker van mn rd-03 de tank was als nieuw..
 
zooohh ik baal dus echt mega..

Vandaag ff weze ploegen,damn leg ik vlak voordat ik naar huis ging nog ff de twin plat op keien/grind tank onder de krassen echt *&^%$ mega kut..

kapjes kapot o.k kut.. maar een tank f..k.. zeker van mn rd-03 de tank was als nieuw..
Umph -O-
Hopelijk wel lol gehad ;)



RD03 vinden wordt lastig ben ik bang :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan