MF Gooi en Vechtstreek. Het voorjaar in. Part XX

Status
Niet open voor verdere reacties.
je ziet er wel erg ziek uit :P..

volgens mij spot ik net markiemannetje in almere door me straat?

Dat kan heel goed ja, bij je werk of thuis?
Kwam nog een MF motor tegen ergens op een industrieterein daarzo..
edit: dat was jij niet, maar ik was op huizenjacht daar in de buurt!
 
Laatst bewerkt:
Over rondtoeren gesproken.. ik ben op zoek naar een motorzaak of kledingzaak die Rev'It PX2 handschoenen verkoopt.. dingen zijn nog te krijgen.. maar waar? Wil matchende kleuren bij m'n *D nieuwe pak
Ik heb zelfde pak gekocht, maar dan in het rood. Daarbij heb ik ook nog matchende handschoenen gekocht: Büse® Racing RED http://motozoom.nl/webshop/product....27BD578B6&SID=1094058&SToken=15321E527BD578B6 Deze hebben ze ook in blauw en dus mooi matchend bij jou pak!

nieuwpakqo0.jpg
 
Ik vind de Buse er beter bij passen :P

mja.. ik vind die PX2 en dus bijpassende handschoenen wel mooi.. en dan de blauw/zwarte he..
Voor de winter koop ik wel een keer nieuwe Revit Celsius ofzo.. moet ook nog laarzen zoeken nl.. Sidi Strada Rain is feitelijk m'n keuze op gevallen..
 
Laatst bewerkt:
mja.. ik vind die PX2 en dus bijpassende handschoenen wel mooi.. en dan de blauw/zwarte he..
Voor de winter koop ik wel een keer nieuwe Revit Celsius ofzo.. moet ook nog laarzen zoeken nl.. Sidi Strada Rain is feitelijk m'n keuze op gevallen..

Morgen :] ? ;)
 
Daatz: zo ook weer thuis! Ik heb voor het eerst heerlijk gereden op de soes!!! *O*
Ik was vandaag echt aan het genieten. Lekker mijn hoofd leeg van al die narigheid!
Fijn was ook dat Oscar voor mij reed later vanavond. Anders moet ik steeds nadenken waar ik heen wilde.
Dus een duorit vind ik veel leuker!!! *D
 
Daatz: zo ook weer thuis! Ik heb voor het eerst heerlijk gereden op de soes!!! *O*
Ik was vandaag echt aan het genieten. Lekker mijn hoofd leeg van al die narigheid!
Fijn was ook dat Oscar voor mij reed later vanavond. Anders moet ik steeds nadenken waar ik heen wilde.
Dus een duorit vind ik veel leuker!!! *D

Goed om te horen Danielle!
Lekkere bochtjes gemaakt ? :) (niet vergeten in te sturen O-), ik geef soms wel goede tips :+)
Nou... Bart had een gezellig avondje thuis... ;)
Ga zo maar weer mijn bedje opzoeken :W (was om 19:00 thuis ;))
 
Laatst bewerkt:

In principe wel.. moet ff kijken hoe erg de spierpijn is.. kom net m'n garage uit.. oftewel m'n personal gym.. heb ff flink aan de gewichten getrokken.. nu ff bankhangen en filmpje erbij.. en dan lekker slapen.. voor de middag ben ik niet wakker denk ik overigens.. dus vanaf uurtje of 1 kunnen we wel rijden.. maar smsen en bellen kan nooit kwaad.. :W
 
Goed om te horen Danielle!
Lekkere bochtjes gemaakt ? :) (niet vergeten in te sturen O-), ik geef soms wel goede tips :+)
Nou... Bart had een gezellig avondje thuis... ;)
Ga zo maar weer mijn bedje opzoeken :W (was om 19:00 thuis ;))

Daatz: Ja we hebben wel wat bochtjes genomen, moest daarna meteen mijn gas opendraaien om wat dichter bij Oscar in de buurt te komen hahaha :P
Maar ik vond zelf dat ik het goed heb gedaan vandaag, het voelde ook heerlijk!
Ik wil weer rijden, maar moet even wachten tot morgen!!! *O*

Ik ga vanavond ook lekker slapen denk ik. Al die drukte in mijn hoofd van de afgelopen week moet eruit. ;)
 
Naaf :W
ff quoten ;)

Is iedereen aan het rijden of zo? het is hier akelig stil...............
Vrijdagmiddag, en lekker weer..... betekent? :+

Motor aan het verkopen en nog op werk >.>

Denk zo als ik thuis ben wel even touren.

Even bij HP Motoren kijken gaan.
HP.... lees toch even wat dingen op t forum na... verkopen aardig wat schademotoren, en geïmporteerde fietsen. Niks mis mee mits goed gerepareerd e.d. maarjah :)

Politie is best populair ;)
Relatief gezien een best groot 'bedrijf' natuurlijk :P

Wel eens van werken gehoord?

Ze hebben vanmiddag een partij gipsplaten en hout gebracht :X
Moet allemaal naar zolder, maar valt niet mee :N

Pa is oud :P en ik ben een roker (tering, dat helpt niet nu :X )))
Had je me moeten bellen.... als ik voor m'n pa werk, heb ik vaak het til werk. Lekker voor m'n pa om zijn (oude) lichaam te sparen, en voor mij is het geld verdienen en een work-out in 1 8-)

Over rondtoeren gesproken.. ik ben op zoek naar een motorzaak of kledingzaak die Rev'It PX2 handschoenen verkoopt.. dingen zijn nog te krijgen.. maar waar? Wil matchende kleuren bij m'n *D nieuwe pak
Ja... jouw motor gespot, in t straatje bij de subway... vlak bij de doelen O-)

Goedenavond allen..


Het was ook wel heerlijk motor weer vandaag :Y


toch maar is kijken of ik morgen een momentje kan pakken :Y
:^ het weer was echt prima vandaag... morgenochten trainen, en smiddags even bij een meisje langs, maar daartussen zeker even :] *O*

Daatz: zo ook weer thuis! Ik heb voor het eerst heerlijk gereden op de soes!!! *O*
Ik was vandaag echt aan het genieten. Lekker mijn hoofd leeg van al die narigheid!
Fijn was ook dat Oscar voor mij reed later vanavond. Anders moet ik steeds nadenken waar ik heen wilde.
Dus een duorit vind ik veel leuker!!! *D
*O* Klinkt goed allemaal!
..... hoe was het 'mindere' deel vandaag?
 
In principe wel.. moet ff kijken hoe erg de spierpijn is.. kom net m'n garage uit.. oftewel m'n personal gym.. heb ff flink aan de gewichten getrokken.. nu ff bankhangen en filmpje erbij.. en dan lekker slapen.. voor de middag ben ik niet wakker denk ik overigens.. dus vanaf uurtje of 1 kunnen we wel rijden.. maar smsen en bellen kan nooit kwaad.. :W

Moet nog wel even langs zot wippen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan