Harm is in the house

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dat is nog eens nieuws.....Bugeater een lid van HOG _O- _O- _O-
Dat heeft ie dan wel altijd goed verborgen weten te houden, zo zie je maar weer op een regenachtig vrijdagmiddag.

:W :W
 
Nou, we zijn er uit. We hebben een aantla mooie dingen uit de catalogus van HighWay hawk besteld. Wat een mieterse spullen. Een ander luchtfilter, zo,n stang om je motorblok en een Arren Nes style koplamp. Het kost wel wat, maar gaat zeker gaaf worden. Kan niet wachten op het zonnetje om te rijden...:-).
Ik heb nog een topaccesoire voor je, zo'n klokje voor op je stuur.
Is ook via je HH-dealerd verkrijbaar en hardstikke handig voor onderweg. Ik heb er ook eentje op m'n stuur (dan hoef je niet van die rare fratsen met je armen uit te halen als je wilt zien hoe laat het is...).

Ben nu bezig omalle moertjes en boutjes af te dekken met van die chromen dopjes.Wordt ook mooi, en is met het poetesen een stuk makkelijker; er blijft dan geen was of polijsttroep achter in de gaatjes van de inbus!

@ Bugseatre: jij hebt toch ook een Harley en bent toch ook lid van de H.O.G. ??? Kom ik je wel een keer tegen bij een rit. Gezellig.

Komt helemaal goed; de eerste warme choco is voor mij bij de lente-rit!

:W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een topaccesoire voor je:

[afbeelding]

Is ook via je HH-dealerd verkrijbaar en hardstikke handig voor onderweg. Ik heb er ook eentje op m'n stuur (dan hoef je niet van die rare fratsen met je armen uit te halen als je wilt zien hoe laat het is...).

Ben nu bezig omalle moertjes en boutjes af te dekken met deze dingen:

[afbeelding]

Wordt ook mooi, en is met het poetesen een stuk makkelijker; er blijft dan geen was of polijsttroep achter in de gaatjes van de inbus!Komt helemaal goed; de eerste warme choco is voor mij bij de lente-rit!

:W
Ga ik mee.Ben gek op kakau.
 
Nou, ik begrijp niet waarom sommige van jullie zo vijandig reageren. We zijn toch allemaal motorrijders ??? En voor mij houdt dat in dat we iets gemeens hebben en dat ons verbindt.

Choppers is wel m'n lust en leven hoor.

@Bugs: Ga jij nog mee met de zomerrit op 1 juli ??? ( heb trouwens je naam van de dealer gekregen, ik woon namelijk in de buurt en ik vroeg wie er nog meer lid waren. Wel een gave patch voor achterop m'n hestje gekocht inmiddels.). Bedankt voor de tips, ga ik zeker doen.
 
Harm, ik heb niks gemeens hoor ;)

Enne, 1 juli kan ik helaas niet; heb andere afspraken lopen in A'dam.

Gefeliciteerd met je patch; elk jaar je yearbatch ernaast en zo loopt je rug mooi vol.
 
Niet te serieus opvatte allemaal he.Is allemaal om te lache.
Ik rij zelf op een olielekkend oud barrel met ouwe van dage frame en zadel dus....
 
Laatst bewerkt:
Heb vanmorgen even een fot bij de dealer gemaakt. Hoop dat m'n spullen snel binnen zijn. Is jammer dat het nu regent anders had ik even gaan rijden.

[afbeelding]


Zeg Harm, heb je misschien ook een foto met jouwzelf er bij op? Ik kan op deze foto namelijk de verhoudingen niet zo goed zien.

Verders een heel mieterse fiets (standaard al :9~) en ik ben echt vet diep benieuwd wat je er allemaal voor bruut coole accessoires aan gaat laten schroeven. Misschien kunnen we in de zomer een keer afspreken voor een toerritje op de boulevard? :}
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat smaken verschillen en dat is maar goed ook.
Maar in de bijna 20 jaar dat ik motor rij......

La maar zitte. :N


Je rijdt al 20 jaar motor he... dat betekent dat je toch wel de 35 minimaal gepaseert moet zijn.

Op zo'n leeftijd nog zo kinderachtig zijn, en met je vingertje wijzen.. godverdomme wat triest.
 
Harm veel plezier met je nieuwe motor ! Zelf ben ik niet zo een fan van zadeltassen, dus van mij mogen ze eraf ;)
 
Je rijdt al 20 jaar motor he... dat betekent dat je toch wel de 35 minimaal gepaseert moet zijn.

Op zo'n leeftijd nog zo kinderachtig zijn, en met je vingertje wijzen.. godverdomme wat triest.

Je klinkt als iemand die net een jaar zijn rijbewijs heeft .
 
Laatst bewerkt:
Heb gisteren een flink stuk gereden. :z :z

Geweldig, wat rijdt dat lekker. En allemaal motorrijders tegen gekomen. Heerlijk, dat gevoel van verbondenheid. :] Dus had bijna geen tijd om m'n stuur vast te houden, zoveel werd er gezwaaid. En de zadeltassen wil graag houden om spullen mee te nemen zoals regenkleding want je weet maar nooit hier in dit land.

OK, brothers, see ya on the road.... :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan