Burgman 200

ga ik zeker even doen accu was al wat ouder en het opstarten van de xenon vergt wel wat daarnaast op erg koude dagen jas verwarming aan accu heeft het zwaar bedankt voor de tip gr
 
Gisteren en vandaag weer eens op de B200 naar mijn werk gereden, bijna 3 maanden stil gestaan, geen druppellader gebruikt al die tijd, motor sloeg direkt aan, alsof ik de dag ervoor nog mee gereden had, wat een geweldig ding is dat toch.
 
Hallo allemaal ik ben nieuw op het motorforum en zal mij voorstellen.
Ik ben Gerard 59 jaar en heb al een heel motorverleden achter de rug.
Maar sinds vandaag voor het eerst een motorscooter en ik moet zeggen geweldig daar gaan we veel plezier aan beleven. *O*
Het is een suzuki burgman 200 van 2008, en ziet er uit als nieuw.

Gelijk maar een paar foto's erbij, want daar zijn we gek op. :)


GroteFoto-DUVPSSJP.jpg

GroteFoto-37EJOHTZ.jpg


Gerard.
 
Laatst bewerkt:
Dankje voor het welkom.

Nu moet het maar eens snel mooi weer worden, want ik heb het helemaal gehad met deze barre winter.

Gerard,
 
De foto's zijn zeker gelukt.
3200x 1900 pixels.. :/
Lang leve de breedband verbinding.. :Y

Veel plezier aan de burgman, maar dat zal wel goed komen gok ik zo. :]
 
Altijd leuk om nieuw persoon op het forum te hebben!
Zie op de foto wel dat de rechter voorpoot van de voorvork een lekkage lijkt te hebben. Misschien had je dit zelf ook gezien, maar anders kan je het nog melden bij de garantie...
 
Goed opgemerkt Doume ik zag het ook zaterdag, en ze hebben er gelijk een
nieuwe keering ingezet.

Gerard
 
Laatst bewerkt:
De foto's zijn zeker gelukt.
3200x 1900 pixels.. :/
Lang leve de breedband verbinding.. :Y

Veel plezier aan de burgman, maar dat zal wel goed komen gok ik zo. :]

Ik heb de foto's wat kleiner gemaakt bommes waren wel erg groot ;) en plezier gaan we zeker beleven aan de burgman rijdt heerlijk. :]

gerard,
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een lekker ritje van uit Zwijndrecht binnendoor naar oostvoorne gemaakt, was er prima weer voor.
Onderweg nog een schijfrem slot gekocht bij Tec-motors in Zuidland waar ik de scoot gekocht heb.
Ben nog best tevreden met de burgman lekker zuinig en heb er nu zelf 1000km mee gereden, wil er nog wel een hoger windscherm op zodat ik wat meer uit de wind zit.

Gerard,

GroteFoto-ZCXR73HQ.jpg

GroteFoto-CVU7OOYM.jpg
 
Dat is wel zo, maar de b200 bied weinig bescherming met het standaard ruitje.
vooral op de snelweg bij 100/110, 80km wegen gaat prima.
 
Laatst bewerkt:
ik heb in 2010 op een 125 proefgereden daar zat dit op, had dat later ook op mijn V strom, word wel beter maar het is het niet helemaal. ( uiteraard afhankelijk hoe groot je bent)

FPiW1DO.jpg
 
ik heb gekeken of er voor de B200 een givi airflow te koop is maar kan het niet vinden.
een behoorlijk scherm op alle hoogtes (handmatig) te stellen.

ik had het op m'n V strom en dat komt behoorlijk in de buurt van een perfect werkend scherm.
(de looks zijn altijd wat minder)
 
Zelf heb ik er het B200 tour scherm op zitten, is ong. net zo hoog als het originele scherm met het verschil dat het iets breder aan de onderkant is en er zit een los kantelbaar bovenstukje op, mijn ervaring is dat je er alleen profijt van hebt als je pal op de wind rijd, dan wordt de luchtstroom omgebogen, bij tegenwind schuin opzij of zijwind heeft het tourscherm weinig meerwaarde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan