Zwarte woud: heeft er iemand een 3 daagse tour (GPS)

Rotsj

Die hard MF'er
25 okt 2002
347
0
Zaandam
Beste allemaal,

Het plan voor dit jaar is dat we met z'n 3en het zwarte woud gaan verkennen.
Normaal gezien gaan we altijd met vrijuit en boeken we een groepreis. Helaas kwam dat dit jaar niet zo goed uit, dus gaan we op ons eigen houtje.

Het is in ieder geval de bedoeling dat we daar 3 dagen gaan touren. Wij zijn nog dringend op zoek naar GPS routes (bv die van vrijuit). Is iemand bereid om deze met ons te delen? Overigens, rechte stukken houden we niet van! ;-)

Indien je wat hebt liggen, laat het me weten!!
Alvast bedankt!!!
 
ja, m'n account moet nog geactiveerd worden. daar is het wachten op.
heb wel al wat interessante ritten gevonden van NL naar zwarte woud.

thnx voor de tip in ieder geval
 
Aangezien jij vlak bij mij zit (Purmerend), vraag ik je om eens langs te komen. Ik ga elk jaar naar het Zwarte Woud en weet heel veel leuke stukken/routes. Ik heb alleen zelf geen routes bewaard.....
Wanneer ga je, en waarheen? Ik ga zelf ook weer half Juni een weekje naar Kirnbach (bij Wolfach).
 
Aangezien jij vlak bij mij zit (Purmerend), vraag ik je om eens langs te komen. Ik ga elk jaar naar het Zwarte Woud en weet heel veel leuke stukken/routes. Ik heb alleen zelf geen routes bewaard.....
Wanneer ga je, en waarheen? Ik ga zelf ook weer half Juni een weekje naar Kirnbach (bij Wolfach).

ik zie dat je een motorzaak hebt? kan ik daar op een zaterdag gewoon een keer naar toe komen?
 
Vraag schriftelijk info aan om B&B te kunnen zoeken en vermeld er uitdrukkelijk bij dat het voor een motortrip is.

De lokale toeristische dienst geeft een gids uit met motorroutes erin. Met wat geluk krijg je die er gratis bij. Zijn kwalitatief erg goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook naar het Zwarte Woud, een aantal dagen. Heb al wel een route uitgezet van 250km door de omgeving, start en eindpunt in Bad Peterstal waar ik overnacht.

Daarna door naar Oostenrijk. (Misschien ook nog de Stelvio! }))
 
Toen wij afgelopen zomer in het zwarte woud waren hebben we een route uitgezet in GPS met behulp van een route op kaart die wij in het hotel hadden gekregen. Helaas niet kunnen rijden ivm het weer (wel geprobeerd maar als je steeds in de wolken rijdt is de lol er snel af). Misschien heb je er wat aan. Start vanuit Oberwolfach - maar dat kan je natuurlijk zelf aanpassen, lengte is 196 km.

Veel plezier iig! :]

[me="Elleuh"]probeerde dit bestandje te plaatsen maar dat lukte niet.[/me] Kan het eventueel mailen.
 
dat is jammer :( Het is uiteraard een groen gebied dus veel water.
zou je me de route kunnen mailen? rloomans apestaart hotmail.com

dank je!
 
Ik heb deze route op de site van het pension gevonden:

full


Heb hier zelf een GPS bestand voor gemaakt. Roep maar als je interesse hebt! :]

Groet,
Froop
 
@Rotsj: je hebt mail

Heb de route inmiddels ook ingezonden naar GPS-tracks.nl maar daar zijn ze nogal kieskeurig geloof ik.
 
Onderweg.. :]

Bijlage voor de rest:

klik

* doel opslaan als: route zwarte woud.itn (of iets anders als het maar .itn op het einde heeft!) :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen jaar ook 3 dagen getourd in het zwarte woud. Drie mooie en afwisselende routes met daarin ook een route richting de Rheinfallen in zwitserland. In de routes zitten een paar stukken over puinwegen. Maar met de FJR1300 kwam ik hier goed doorheen.

Als je de garmin routes wilt, mail/pm me maar even.

Groeten,

F J Erretje
 
Terug
Bovenaan Onderaan