Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom uit Noordwijk. Ik was idd rond een uurtje of 4 bij Hillegom.
Ik kwam bij Motozoom vandaan.
Als er iemand met een zwarte helm, zwarte broek en rood zwarte jas opzat ben ik het geweest.

Die S3 zal nog wel ffies duren denk O-) maar komen zal die :P
Dan moet jij dat geweest zijn! :Y .......Geen idee wat je aan had, ik let in 1e instantie op de motoren :]
Ik zal er over na denken ;)
Gewoon voor de Speed Triple gaan! :+


full
 
THX
Ik heb mijn jas ook nog ff bekeken aan de achterkant :o Wat is die smerig na een kort ritje in de regen. Tsja wie naakt wil rijden, moet een beetje lijden })
Maar als je er een achterspatbord op schroeft, wordt het dan wel minder of maakt dat niet uit? Ik ben het wel van plan, ook voor de schokbreker achter.

Hoor hier wel niet thuis in dit topic, maar lees hier regelmatig mee.
Ben ook wel fan van de Speedtriple :9~
Heb onderhand zoveel verbouwt aan mijn X en peekaas +/- 230
heb ik ook genoeg, zodat inruilen geen optie meer is.
Maar misschien ooit een Triple erbij :)

Waar ik eigelijk voor reageer is een dirtcatcher niet wat voor je :?
Kan natuurlijk ook in de kleur van je motor of wat dan ook.
Had dat probleem ook vooral toen ik de kont ingekort had, want een spatbord :r

full
 
Laatst bewerkt:
Hi Pina
wilde zaterdag nog ff langs rijden, zag dat je bij stan was..
gaat die klote Corsaro naar zijn kloten.. grrr
zag ook je maatje nog op de witte Street.... en dat er bij Stan nog een zwarte staat als die van jou maar dan met een lage Arrows.. vet man... had ik maar geen Corsaro gekocht, maar die Xbox 2007 die bij Stan staat..
als ik weer kan rijden kom ik wel weer ff buurten, wil die Arrows wel ff horen..
 
Hoor hier wel niet thuis in dit topic, maar lees hier regelmatig mee.
Ben ook wel fan van de Speedtriple :9~
Heb onderhand zoveel verbouwt aan mijn X en peekaas +/- 230
heb ik ook genoeg, zodat inruilen geen optie meer is.
Maar misschien ooit een Triple erbij :)

Waar ik eigelijk voor reageer is een dirtcatcher niet wat voor je :?
Kan natuurlijk ook in de kleur van je motor of wat dan ook.
Had dat probleem ook vooral toen ik de kont ingekort had, want een spatbord :r

[afbeelding]
Mooie bike zo hoor! :} ....je hebt 'm aardig opgeleukt :Y, en potverdikke...wat een hoop peekaas! })

Die X11 is een aardig ondergewaardeerde fiets B| , 't is toch een goeie tegenhanger voor de V-Max! :Y


Ik heb ergens een keer een piccie gezien van een Speed Triple met dirtcatcher, maar dat zag er werkelijk niet uit :N
 
Hi Pina
wilde zaterdag nog ff langs rijden, zag dat je bij stan was..
gaat die klote Corsaro naar zijn kloten.. grrr
zag ook je maatje nog op de witte Street.... en dat er bij Stan nog een zwarte staat als die van jou maar dan met een lage Arrows.. vet man... had ik maar geen Corsaro gekocht, maar die Xbox 2007 die bij Stan staat..
als ik weer kan rijden kom ik wel weer ff buurten, wil die Arrows wel ff horen..
Ja, ik moest bij Stan zijn om te kijken of m'n vorige Speed wel in goede handen over zou gaan *D ......en dat zit wel goed :+
M'n maatje en ik zijn bij Stan vandaan samen effies een stuk wezen tuffen :]


Tja, 't valt niet mee met die Corsaro's hè? :X Ik lees bij jullie ook regelmatig mee, en ik vind het echt droevig al die ellende! ;(
Had inderdaad die Xbox maar gekocht :Y , maar ja, achteraf kijk je een koe in z'n reet! :$


Laat maar eens weten als je richting Stan gaat, als ik tijd heb (de komende 2 maanden vanwege de tenniscompetitie niet veel) kom ik er ook even naar toe :Y .....ik woon er maar zo'n 400 meter vandaan.


Sterkte met je bike! :Y
 
Dank je voor het meedenken, maar zo'n dirtcatcher vind ik er ook niet uitzien :N Zeker omdat de Speed ook zo'n korte kont heeft. Dan maar eens in de zoveel tijd een vieze jas of gewoon niet rijden met de regen :P
Maar Pina ik vroeg me nog iets af en was het zaterdag vergeten te vragen. Waar komt jouw nickname vandaan? Ja, ja, ik wil soms graag alles weten O-) :+

Ik heb nu jammer genoeg geen tijd, anders had ik mijn speed nog ff uitgelaten, want hier is het heerlijk weer.
 
Dank je voor het meedenken, maar zo'n dirtcatcher vind ik er ook niet uitzien :N Zeker omdat de Speed ook zo'n korte kont heeft. Dan maar eens in de zoveel tijd een vieze jas of gewoon niet rijden met de regen :P
Maar Pina ik vroeg me nog iets af en was het zaterdag vergeten te vragen. Waar komt jouw nickname vandaan? Ja, ja, ik wil soms graag alles weten O-) :+

Ik heb nu jammer genoeg geen tijd, anders had ik mijn speed nog ff uitgelaten, want hier is het heerlijk weer.
Ik vind het ook niet zo'n ramp hoor :N , nat wordt je toch in de regen! :+


Hmm, m'n nickname ga ik hier niet verklappen :+ , maar het is 'n vertaling naar 'n buitenlandse europese taal van een bijnaam die ik in de jaren 80 heb gekregen, en waar ik door 'n hoop kennissen nog mee wordt aangesproken *D
Er zijn nogal wat Zettertjes die het ook willen weten, en alleen een paar oudgedienden daar (onder andere Teun en Lucette) weten het :Y
Ik vertel het je nog wel eens })


Ik had ook graag nog een stukkie gaan :] , maar ik heb al afgesproken om te gaan tennissen :Y
 
Hi Pina
wilde zaterdag nog ff langs rijden, zag dat je bij stan was..
gaat die klote Corsaro naar zijn kloten.. grrr
zag ook je maatje nog op de witte Street.... en dat er bij Stan nog een zwarte staat als die van jou maar dan met een lage Arrows.. vet man... had ik maar geen Corsaro gekocht, maar die Xbox 2007 die bij Stan staat..
als ik weer kan rijden kom ik wel weer ff buurten, wil die Arrows wel ff horen..



Jeh zeg, dan heb je ook weinig plezier van die bike, als ik zo zou praten was ik nu ws aan het inruilen. :X

En het is zo'n beauty van een bike. :9~

Ik vind het ook niet zo'n ramp hoor :N , nat wordt je toch in de regen! :+


Hmm, m'n nickname ga ik hier niet verklappen :+ , maar het is 'n vertaling naar 'n buitenlandse europese taal van een bijnaam die ik in de jaren 80 heb gekregen, en waar ik door 'n hoop kennissen nog mee wordt aangesproken *D
Er zijn nogal wat Zettertjes die het ook willen weten, en alleen een paar oudgedienden daar (onder andere Teun en Lucette) weten het :Y
Ik vertel het je nog wel eens })


Ik had ook graag nog een stukkie gaan :] , maar ik heb al afgesproken om te gaan tennissen :Y


Vraag Luc wel ff. :9
 
Ik vind het ook niet zo'n ramp hoor :N , nat wordt je toch in de regen! :+


Hmm, m'n nickname ga ik hier niet verklappen :+ , maar het is 'n vertaling naar 'n buitenlandse europese taal van een bijnaam die ik in de jaren 80 heb gekregen, en waar ik door 'n hoop kennissen nog mee wordt aangesproken *D
Er zijn nogal wat Zettertjes die het ook weten, en alleen een paar oudgedienden daar (onder andere Teun en Lucette) weten het :Y
Ik vertel het je nog wel eens })


Ik had ook graag nog een stukkie gaan :] , maar ik heb al afgesproken om te gaan tennissen :Y


*O* ik ook, je hoort er niet bij als je het niet weet. :+

8-)
 
waar laten jullie stukken anodiseren?
zou graag mijn stuur, kroonplaat, voetsteunen en hendels zwart laten anodiseren
 
Kom uit Noordwijk. Ik was idd rond een uurtje of 4 bij Hillegom.
Ik kwam bij Motozoom vandaan.
Als er iemand met een zwarte helm, zwarte broek en rood zwarte jas opzat ben ik het geweest.

Die S3 zal nog wel ffies duren denk O-) maar komen zal die :P


Jij hebt de groene die bij KAT stond gekocht.
 
Zo, ik ben d'r ook weer bij, vanaf thuis deze keer!

Heb vandeweek sinds veel te lang de Triple weer even een stukje gereden. Helaas niet ver, van thuis naar de baas, maar ik moest weer even. Toen ik em van het fietspad reed was de glimlach al niet meer van m'n kop te krijgen: heer-lijk! Ik miste em :) .

@Pina: Stiekem al de kans gehad om een filmpje te maken van je uitlaten? Ik ben toch nog wel erg benieuwd naar de vergelijking mét en zonder killers. Vind ze toch ook wel erg mooi!

@Zoefzoeki: Ziet er ook goed uit! Mooie bike :) . Ook goed om te zien dat de dempers op de oude Triples passen. Wil ze toch ook wel erg graag op de mijne.
 
X4 B|

Dat is het leukste, weinige kennen hem ;)
Oeps O-) .....foutje!! :X
Vraag Luc wel ff. :9
Luc is geen verrader! :N :N :+
*O* ik ook, je hoort er niet bij als je het niet weet. :+

8-)
_O- _O- _O- ........maar wij kennen elkaar dan ook al vanaf het eerste jaar van de Zetjes :Y ......toen was ik als Triplelaar nog een relatief zeldzame verschijning of MF '(
waar laten jullie stukken anodiseren?
zou graag mijn stuur, kroonplaat, voetsteunen en hendels zwart laten anodiseren
Ik heb mijn kroonplaat inmiddels laten spuiten :)
Zo, ik ben d'r ook weer bij, vanaf thuis deze keer!

Heb vandeweek sinds veel te lang de Triple weer even een stukje gereden. Helaas niet ver, van thuis naar de baas, maar ik moest weer even. Toen ik em van het fietspad reed was de glimlach al niet meer van m'n kop te krijgen: heer-lijk! Ik miste em :) .

@Pina: Stiekem al de kans gehad om een filmpje te maken van je uitlaten? Ik ben toch nog wel erg benieuwd naar de vergelijking mét en zonder killers. Vind ze toch ook wel erg mooi!

@Zoefzoeki: Ziet er ook goed uit! Mooie bike :) . Ook goed om te zien dat de dempers op de oude Triples passen. Wil ze toch ook wel erg graag op de mijne.
Zo, eindelijk weer internet!? :+

Hij zal jou toch ook wel gemist hebben? *D

Heb je al gekeken op Speed Triple Meeting BE/NL 2008 ? :?

Sorry, heb (nog) geen filmpje :N , moet je toch maar naar de meeting komen! :+
 
Hoi Triple liefhebbers :W . Mijn eerste post in het nieuw deeltje *O* ..............euh, weet zelfs niet wat te posten :/ . ps: Buiten dat mijn triple mij nu na 30000km nog steeds een smile van een meter op mijn gezicht tovert :9.
 
Hoi Triple liefhebbers :W . Mijn eerste post in het nieuw deeltje *O* ..............euh, weet zelfs niet wat te posten :/ . ps: Buiten dat mijn triple mij nu na 30000km nog steeds een smile van een meter op mijn gezicht tovert :9.


:Y :9~


Is helaas de laatste tijd weinig gebeurt. '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan