VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 12 Summeredition

SP meeting reloaded part 2 2008

  • 1:SP Headquarters Ulestraten & daarna whatever

    Stemmen: 4 80,0%
  • 2:Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3:Duitsland

    Stemmen: 1 20,0%
  • 4:België

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5:Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zooooo,

weer heelhuids terug. Wat een K*T-weer, regen, hagel, sneeuw, ook wat zon gelukkig.

Ondanks dat de SP een rauwe circuitbak is, rijdt hij toch heerlijk. Na 800km enkele reis, geen pijn in de billen, wel in de rug, maar dat kwam door de rugzak. En wat een heerlijk weggedrag op zowel snelweg als haarspelden in de bergen.

FF een paar piccies:

IMG_1687.jpg


IMG_1737.jpg


IMG_1730.jpg


:W
 
zowwwwwwwww
oplossing gevonden zie ik *D

ik hoooooooop voor de wsbk in assen de nieuwe pijpjes te hebben.
dus MAYBE wel ja, en ja we kunnen dat allemaal hier wel over zetten.
zo niet duurt t ff allemaal wat langer.

ik ga eerst t gehele weekend naar assen met de wsbk, en daarna bijna gelijk meteen door naar Aruba *O*

Dus ik ga even kijken wat de levertijden zijn bij /verheul/ e.d.
verheul is volgens mij de enigste leverancier in NL.

maar nog even op een rijtje,
ik ruil mijn link pijpen voor de high mount,
en die wordt weer over genomen. *prijs in gedachten?*
en ik zit dan met me termignoni.
toch :? :?

hahaha ik hou jullie wel op de hoogte over de bestelling.
Ja, zo zou het moeten gaan denk ik.
Ook kan er daarna nog iemand blij gemaakt worden met een paar Carbon Hotcams
*D

Ik heb trouwens nog wel twee 'mitsen' of 'maar-en' zo u wilt.

Jou huidige linkpipes zijn toch wel schade vrij hè?
Anders mot ik ze niet :N
En hoop ik ook dat de beugel om de demper op dezelfde plek terecht komt. Want onder die beugel is het titanium enigzins getekend door de trillingen. En ik heb geen idee of dat eruit te poetsen is. Normaal zie je dat dus niet omdat de beugel er overheen zit.

Ik wacht het wel af. Gaan jullie eerst maar even de wereldreiziger uithangen en dan maken we daarna wel een afspraak.
:)
 
Laatst bewerkt:
@ guus mijn bericht niet gelezen ,als je naar verheul gaat,kun je de tuono proberen
( woon er 5 km vanaf )
 
Ja, zo zou het moeten gaan denk ik.
Ook kan er daarna nog iemand blij gemaakt worden met een paar Carbon Hotcams
*D

Ik heb trouwens nog wel twee 'mitsen' of 'maar-en' zo u wilt.

Jou huidige linkpipes zijn toch wel schade vrij hè?
Anders mot ik ze niet :N
En hoop ik ook dat de beugel om de demper op dezelfde plek terecht komt. Want onder die beugel is het titanium enigzins getekend door de trillingen. En ik heb geen idee of dat eruit te poetsen is. Normaal zie je dat dus niet omdat de beugel er overheen zit.

Ik wacht het wel af. Gaan jullie eerst maar even de wereldreiziger uithangen en dan maken we daarna wel een afspraak.
:)
Zo te horen moeten we dan voor 27 April een keer afspreken?!
Ik ben er alleen maar tot 24 April...
Misschien dus de week voor SBK?
 
Zo, afgelopen weekend de powercommander 2 die ik voor een prikkie van SPutnik heb overgenomen maar even geinstalleerd.

- juiste software erop (mapping)
- aangesloten in de motor.

conclusie:

- de motor loopt veel soepeler
- veel een veel minder (bijna verwaarloosbaar) gebok bij lage toerentallen, dus rotondes rijden is een stuk relaxter
- veel en veel zuiniger. Heb nu 190km gereden en het lampje van de reserve is nog niet gaan branden. Voorheen was dat al bij 140-160km.


@Hansie:
De batterij aansluiting voor een blokbatterij was alleen nodig voor het installeren van de software (moest er een batterij aan voor stroom). Beetje vreemd, maar zal wel ermee te maken hebben dat het een US powercommander is.


Al met al weer (nog steeds) een tevreden Sp rijder :)

p.s. nu maar hopen dat hij op 5 mei op Zolder ook nog zo zuinig is O-)

*O* veel plezier ermee.

enne als je nog weer eens later in het jaar naar zolder ga, dan ga ik graag een keertje mee :Y

HE SPutnick waar blijven die fotoooooooooooooooo's?
Of heb je ze al verkocht.

oops vergeten.
ik duik vandaag de schuur in om ze op de gevoelige plaat te leggen ;)
 
GUUS koop nu een tuono ,heb je die problemen niet,
trouwens , volgens mij heb je mijn ex undertail ( van arlo,mijn ex motor )
Ja, had hem wel gelezen.
Zou maar zo kunnen, die onderstaart.
En wat die Tuono betreft...
Willen is wat anders dan kunnen. '(

Doe het iig dit jaar nog met de SP volgend jaar zien we wel weer verder.
Heb ook nog een FJR tot mijn beschikking. Die pak ik als ik met een gezelschap onderweg ga. Dan is rustig toeren ook voor mij interessant. (Want das op de SP een hel...)
 
Dan mag je wel voortmaken .. Eind volgende week klaar! :]

Euh, de mijne loopt ook net weer !
Wat een klapperbak nu ! Djeeeez.... ik verwacht dat het blok elk moment stuk kan lopen.
(klinkt net zo erg als toen...... deja-vu)

We zien wel @ Ecuyers... helaas geen tijd om ff naar de bank te gaan voor een goede mapping..... neem de laptop met maps wel mee.
Heb wel wat maps voor 2in1+Durbahn Airbox..... eerste dag mooi kalm an om te zien of er niks af valt ! ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, we zijn weer een stapje verder met de SP. Mijn wielen ben ik aan het polijsten (wat een pokke werk!) en het hart wordt als de motor (blauw). Heb ook nog setje blauwe wave's welke op de wielen gaan als ik klaar ben met polijsten. Nu nog ff die lasers de deur uit doen en nieuwe dempers zoeken. Ik zoek naar een setje zard dempers, maar die vind je helaas niet erg vaak.
Als ik die vind dan moet ik nog ff die pijpen van ribbel overnemen (als ze niet al verkocht zijn) en zijn we een stapje verder.

De enkelzijdige achterbrug zou ik heel graag inbouwen.... maar alleen als ik een 1098 brug kan vinden. Anders blijft mijn oude erin (wel opgehoogd).

o, en misschien dat ik voor mei nog een nieuwe kroonplaat heb.

We hebben nog een lange weg te gaan.....
 
Nou, we zijn weer een stapje verder met de SP. Mijn wielen ben ik aan het polijsten (wat een pokke werk!) en het hart wordt als de motor (blauw). Heb ook nog setje blauwe wave's welke op de wielen gaan als ik klaar ben met polijsten. Nu nog ff die lasers de deur uit doen en nieuwe dempers zoeken. Ik zoek naar een setje zard dempers, maar die vind je helaas niet erg vaak.
Als ik die vind dan moet ik nog ff die pijpen van ribbel overnemen (als ze niet al verkocht zijn) en zijn we een stapje verder.

De enkelzijdige achterbrug zou ik heel graag inbouwen.... maar alleen als ik een 1098 brug kan vinden. Anders blijft mijn oude erin (wel opgehoogd).

o, en misschien dat ik voor mei nog een nieuwe kroonplaat heb.

We hebben nog een lange weg te gaan.....
start ie al weer goed ? heb je daar al naar laten kijken ? ben benieuwd naar de goodies
 
~
Nou, we zijn weer een stapje verder met de SP. Mijn wielen ben ik aan het polijsten (wat een pokke werk!) en het hart wordt als de motor (blauw). Heb ook nog setje blauwe wave's welke op de wielen gaan als ik klaar ben met polijsten. Nu nog ff die lasers de deur uit doen en nieuwe dempers zoeken. Ik zoek naar een setje zard dempers, maar die vind je helaas niet erg vaak.
Als ik die vind dan moet ik nog ff die pijpen van ribbel overnemen (als ze niet al verkocht zijn) en zijn we een stapje verder.

De enkelzijdige achterbrug zou ik heel graag inbouwen.... maar alleen als ik een 1098 brug kan vinden. Anders blijft mijn oude erin (wel opgehoogd).

o, en misschien dat ik voor mei nog een nieuwe kroonplaat heb.

We hebben nog een lange weg te gaan.....[/quote]

En toe was het winter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan