Nieuwe Vespa 300 Super

Het eerste wat ik van de nieuwe Vespa zag was op facebook via scooter expres. Daarna zelf gaan Googlen. Ook Veda scooters was op de Eicma en had foto's op facebook geplaatst. Zo simpel :-)
 
Ik vind hem best mooi de nieuwe medley 150 cc met dacht ik 14,7pk
full
 
Laatst bewerkt:
Het eerste wat ik van de nieuwe Vespa zag was op facebook via scooter expres. Daarna zelf gaan Googlen. Ook Veda scooters was op de Eicma en had foto's op facebook geplaatst. Zo simpel :-)

Ja alles wat je weet is simpel en toch eenvoudig ;)

Google heb ik ook gebruikt maar schijnbaar zoek ik dan verkeerd. bv Vespa modellen 2016 of nieuwe modellen Vespa dan zie ik alles tot 2015.
en Facebook daar doe ik niks mee heb wel eens een account gemaakt maar krijg zoveel van die meest domme like berichtjes dat ik daar bijna nooit meer op kijk.
Eicma nooit van gehoord ( tot nu dan)
 


Iemand een idee waar zo'n stadslicht in het middenpaneel te koop is. zoek functie geeft geen resultaat. dit staat op You tube is een GTS.

Ik vind het niet bij de accessoires leveranciers maar als het er hier op zit moet het er toch zijn.
Bij een dealer gevraagd die kon er gen antwoord op geven hij had ze wel voor oudere / andere modellen.
 


Ik zag op You tube een draaibare oprij goot. lijkt me voor sommige dingen wel handig. iemand al eens gezien of en waar dat te koop is.
zoeken op motor movers geeft allemaal andere resultaten.

Mogelijk is natuurlijk zelf /laten maken.

hier zie je hem in bedrijf.
 
Sinds ik in maart dit jaar mijn nieuwe GTS heb geen narigheid .. Toch al weer ruim 8000 km op de teller gezet in de afgelopen 5 maanden.
 
Goed om te horen Motorhead dat hij tot heden probleemloos is , er waren nog al wat dingetjes zoals benzinepompen en slangen die storingen gaven .
Geen nieuws ,goed niews zullen we maar zeggen.
 
Vandaag even getest hoeveel liter er in een totaal lege brandstoftank past .. na twee kilometer gelopen te hebben.
8,75 liter .. maar behoord dat niet 9,5 te zijn?
Ik dacht dat in de vorige versie van de GTS meer ging namelijk.
 
volgende keer een flesje met een beetje reserve brandstof meenemen.
Ik had voorheen zo'n Grolsch leeg bierflesje met benzine. dan kun je in ieder geval de volgende pomp halen.
 
Ik heb een mini jerrycan van 0,5 liter besteld. Genoeg om bij een pomp te komen bij rustig rijden.
 
Laatst bewerkt:
Hoi MotorHead,
We gaan Zondag rit doen, Rotterdam, Schoonhoven, Vianen, Amersfoort, Shoarma eten, en langs de Lek terug....

Iedergeval,12 uur bij Schoonhoven...
Met oude Vespa's en gasten van Mantova enz.

Groet, Andre en Karin uit Rotterdam
App me anders ff op 06 284 01 zes 3 zes...
Is leuk...
Als je tenminste niet bang bent voor 010'ers.... haha
 
Laatst bewerkt:
Hoi MotorHead,
We gaan Zondag rit doen, Rotterdam, Schoonhoven, Vianen, Amersfoort, Shoarma eten, en langs de Lek terug....

Iedergeval,12 uur bij Schoonhoven...
Met oude Vespa's en gasten van Mantova enz.

Groet, Andre en Karin uit Rotterdam
App me anders ff op 06 284 01 zes 3 zes...
Is leuk...
Als je tenminste niet bang bent voor 010'ers.... haha
Bedankt voor het doorgeven van een leuk ritje, maar aangezien ik vanmiddag en vanavond een Bokbier tocht ga doen lijkt het mij niet zo verstandig om dan morgen zo'n stuk te toeren. Het is er wel schitterd weer er voor!
Jullie volgend jaar ook nog naar Celle voor de Vespa World Days? Nanda en ik hebben al geboekt en gaan rijdend op de Vespa's heen waarschijnlijk.
 
Oke...
plezier...

Ja, ook al huisie geboekt...
Wij plakken de vakantie eraan
Groet, Andre en Karin
 
Hoe vaak knalt gemiddeld de grafietpakking van de uitlaatbocht er uit? De vorige van mij ging stuk bij 12000 km met het wisselen van de achterband, waarbij natuurlijk de uitlaat eraf moest.. nu na 1500 km al weer raak :(
Overigens heb ik dit probleem in combinatie met de Akra op mijn vorige GTS niet gehad .. of nooit opgemerkt door het geluid van de sportdemper.
 
hallo , lang geleden dat ik op de forum iets geplaatst heb .
Normaal omdat ik geen moto meer had sinds 2010.
nu is een vespa gekocht , kom normaal gezien dinsdag binnen .
gts 250ie van december 2008.


 
Terug
Bovenaan Onderaan