Dames gezocht!

@Sunny,
Klopt inderdaad Theo Peters in Arnhem. Mensen komen vanuit heel Nederland lessen (kan evt. in 2 weekenden - moet je wel goed zijn). Echt heel gaaf en ontzettend leuke mensen.
Binnenkort ga ik nog een keer de laatste 2 lessen van mijn leskaart opmaken, even opfrissen en wat moeilijke dingen oefenen. Eerlijk gezegd mis ik het lessen best wel een beetje.
 
Ik heb er wel eens over nagedacht om ze eens te bellen en te vragen of ik 1 les mag volgen ff lekker sportster rijden :)
 
Gaaf, moet je doen. Je kunt ze ook gewoon huren bij hen, dan krijg je er alleen geen leuke instructeur of instructrice bij.......
Geef maar een gil als je dat gaat doen, kom ik kijken (en misschien wel meerijden op mijn Honda, daar kunnen ze wel tegen)
 
Op de sportster zit je wat actiever (meer het model van jouw fotootje), het is niet echt een chopper. De Honda loopt een stuk soepeler, maar de 800 die ik heb heeft een vrij laag zwaartepunt en dat maakt hem wat zwaarder in de bochten. In snelheid zijn ze erg te vergelijken (883 sportster en 800 shadow). Ik vind wel dat de shadow een stuk stabieler is op de snelweg, toen ik hem ophaalde moest ik direct de snelweg op en ik had het gevoel van de sportster nog - ik vond het best wel eng zo'n heel eind snelweg. Ik wist niet wat me overkwam zo rustig als de shadow was.
En natuurlijk is er aan die Harley toch wel vaak iets stuk en ze schakelen soms bijzonder lomp (misschien omdat het lesmotoren zijn nog erger).
Met de bijzondere verrichten kwamen de instructeurs van de andere rijscholen vaak even smalend zeggen dat we het onszelf toch wel erg moeilijk maakten om dit op Harleys te leren.
Het leuke is wel van die sportster (2x leerling en 1x instructrice op een Electra Glide) dat we erg veel bekijks hadden.
Ik ben erg benieuwd als ik mijn opfrisles heb hoe het na een paar maanden Honda weer aanvoelt op een sportster.
Wat ik wel zeker weet is dat ik zelf nooit een sportster ga kopen, eerder een dyna ofzo, dat vind ik er toch wat mooier uitzien.
 
Welkom Bizet!
Leuk dat je ook je rijbewijs gehaald hebt, maakt tenslotte niet uit hoe oud je bent. Je bent nooit te oud om het genot en de vrijheid van het motorrijden te ervaren en te genieten! ;)
Nou meid, veel succes gewenst en anders zijn er echt nog wel andere mogelijkheden om met motorrijdende oudere vrouwen in contact te komen, he Sunny? :Y

groetjes, :W

Cindy
 
Laatst bewerkt:
Op de sportster zit je wat actiever (meer het model van jouw fotootje), het is niet echt een chopper. De Honda loopt een stuk soepeler, maar de 800 die ik heb heeft een vrij laag zwaartepunt en dat maakt hem wat zwaarder in de bochten. In snelheid zijn ze erg te vergelijken (883 sportster en 800 shadow). Ik vind wel dat de shadow een stuk stabieler is op de snelweg, toen ik hem ophaalde moest ik direct de snelweg op en ik had het gevoel van de sportster nog - ik vond het best wel eng zo'n heel eind snelweg. Ik wist niet wat me overkwam zo rustig als de shadow was.
En natuurlijk is er aan die Harley toch wel vaak iets stuk en ze schakelen soms bijzonder lomp (misschien omdat het lesmotoren zijn nog erger).
Met de bijzondere verrichten kwamen de instructeurs van de andere rijscholen vaak even smalend zeggen dat we het onszelf toch wel erg moeilijk maakten om dit op Harleys te leren.
Het leuke is wel van die sportster (2x leerling en 1x instructrice op een Electra Glide) dat we erg veel bekijks hadden.
Ik ben erg benieuwd als ik mijn opfrisles heb hoe het na een paar maanden Honda weer aanvoelt op een sportster.
Wat ik wel zeker weet is dat ik zelf nooit een sportster ga kopen, eerder een dyna ofzo, dat vind ik er toch wat mooier uitzien.

Zolang je maar niet zo'n gedrocht koopt.

 
Wat ik wel zeker weet is dat ik zelf nooit een sportster ga kopen, eerder een dyna ofzo, dat vind ik er toch wat mooier uitzien.

Murph, Bizet wil een Dyna, wat U toont is een Softail.
full
 
een Dyna ofzo........ ik heb me er nog niet echt in verdiept wat er bij Harley te koop is, en ik ben ook wel een beetje huiverig voor de kwaliteit. Ik weet ook nog niet of ik wel zo veel wil betalen voor een naam. Ik zie wel als ik zover ben dat ik wat anders ga kopen.
Ik vind ze wel stoer om te zien (die blauwe eigenlijk ook wel) maar misschien rijdt een ander model wel veel beter
 
Welkom Bizet!
Leuk dat je ook je rijbewijs gehaald hebt, maakt tenslotte niet uit hoe oud je bent. Je bent nooit te oud om het genot en de vrijheid van het motorrijden te ervaren en te genieten! ;)
Nou meid, veel succes gewenst en anders zijn er echt nog wel andere mogelijkheden om met motorrijdende oudere vrouwen in contact te komen, he Sunny? :Y

groetjes, :W

Cindy


Welkom Bizet. Ook ik ben een "oudere" dame die op latere leeftijd haar rijbewijs heeft gehaald. Ik heb nu 3,5 jaar mijn A-tje en ook ik had het veel eerder moeten doen. :] Ik rij dan wel geen chopper, maar wilde wel even reageren.

We hadden hier op het MF een speciaal topic voor dames van onze leeftijd, en dat was een reuze succes. *O* Er waren zelfs meetings, die enorm gezellig waren. Cindy en Sunny waren daar voorheen ook veel te vinden. Totdat er onenigheid kwam :( en de meeste van ons zijn daar vertrokken . Daarna is de topicnaam omgezet naar het topic waar jij inmiddels ook meepraat, "Stil going fast, ouderen" ofzoiets.
 
Welkom Bizet. Ook ik ben een "oudere" dame die op latere leeftijd haar rijbewijs heeft gehaald. Ik heb nu 3,5 jaar mijn A-tje en ook ik had het veel eerder moeten doen. :] Ik rij dan wel geen chopper, maar wilde wel even reageren.

We hadden hier op het MF een speciaal topic voor dames van onze leeftijd, en dat was een reuze succes. *O* Er waren zelfs meetings, die enorm gezellig waren. Cindy en Sunny waren daar voorheen ook veel te vinden. Totdat er onenigheid kwam :( en de meeste van ons zijn daar vertrokken . Daarna is de topicnaam omgezet naar het topic waar jij inmiddels ook meepraat, "Stil going fast, ouderen" ofzoiets.


Waar meer dan twee vrouwen zijn komt altijd onenigheid.De een is slanker,de ander heeft dikkere tieten,die heeft wewer een betere baan....zo gaat dat.
Heb dat al zovaak meegemaakt. ;(
 
Volgens mij is murph een jongetje, je hebt denk ik wel een beetje gelijk maar soms gaat het wel goed hoor met dames onderling.
Ik zoek vooral dames in mijn omgeving om bij wijze van spreken als 's morgens de zon schijnt en we hebben toevallig een vrije dag (dat gebeurt mij af en toe) we gewoon op kunnen stappen, een leuk ritje te maken en ergens een terrasje te pikken. En dan zien we wel of er een klik komt of niet, even goede vrienden.

ps. waar halen jullie die leuke smily's vandaan? op een vorig forum waar ik een tijdje gepost heb stonden die kant een klaar (ik ben wel een beetje een digibeet met dit soort dingen hoor)
 
Waar meer dan twee vrouwen zijn komt altijd onenigheid.De een is slanker,de ander heeft dikkere tieten,die heeft wewer een betere baan....zo gaat dat.
Heb dat al zovaak meegemaakt. ;(

wat een onzin, hebben het oude FM oudere dames clubje nu op hyves en is echt reuze gezellig hoor...
 
wat een onzin, hebben het oude FM oudere dames clubje nu op hyves en is echt reuze gezellig hoor...


Dat is ook zo. En het oude topic heeft meer dan 6000 posts voordat het uit de hand liep. Dus dat ben ik wel met je eens, hoor Sunny. :Y En onze Hyves-groep is inderdaad gezellig. Maar dat komt ook omdat het besloten is, zodat niet zomaar iedereen kan mee kletsen en de boel verstieren. :N

En die smiley's staan gewoon onderaan de pagina als je iets post. Of bedoel je die niet?

En ik woon net te ver bij je vandaan om zomaar even samen een stukje te gaan rijden. Want ik rij over het algemeen ook niet zo heel lang.
 
Laatst bewerkt:
wat een onzin, hebben het oude FM oudere dames clubje nu op hyves en is echt reuze gezellig hoor...

:^ :Y

Inderdaad Sunny!
Tsja Bizet, ik woon dan wel redelijk bij je in de buurt, maar ik denk niet dat ik zo'n goede aanwinst voor je ben als mede rijdster. Want op de dagen dat ik vrij ben, heb ik altijd de zorg voor mijn 2,5 jarige zoontje. Heel erg leuk natuurlijk (zou dit ook niet anders willen), maar dat betekent wel dat ik vaak alleen kan rijden in een dag in het weekend (vaak op zondagmiddag) naast mijn woon-werkverkeer, waar ik regelmatig de motor voor pak (Doetinchem - Ede).

Al heb ik er soms best moeite mee, want zogauw het maar zonnig en droog is (al vriest het dat het kraakt) krijg ik al de kriebels om motor te gaan rijden.... :9~
Kwestie van keuzes maken en "afkicken" dan maar... ;)
 
Ik zit idd een beetje met een luxe probleem. Ik ben zelfstandige en deel dus mijn eigen werktijden/dagen in en plan dus de woensdagen en vrijdagen vaak in om thuis te werken. En dat kan als de zon schijnt natuurlijk ook 's avonds!
In de weekenden rijdt ik vaak met mijn man en/of mijn zoon.
Ik wacht geduldig tot er iemand op mijn pad komt.

Ik heb trouwens geen smiley's in beeld, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik vraag mijn zoon als hij binnenkort een keer thuis is wel hoe dat komt.
 
Op eigen kracht gevonden!!!!!
En ik weet nu ook hoe ik een foto van mijn speeltje kan plaatsen! Mooi isie hè?!
full
 
Harstikke goed. *O* Al proberende kom je een heel eind. Alleen ik snap hoe waarom je geen smiley´s hebt? Maar misschien dat je zoon dat wel kan vinden.

En wel makkelijk dat je je eigen werktijden kunt invullen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan