usd voorvorkpoten

BeFZ1

MF veteraan
8 apr 2006
1.175
0
Rotterdam
full

full



225 euro

300 euro inclusief remklauwen Tokico(zonder blokken)
full
 
Laatst bewerkt:
Komt uit een Yamaha Roadwarrior
41mm binnenpoten
afmetingen gelijk aan R1
730mm bovenzijde hart as.
uit een 2007 ombouw niet mee gereden(onbeschadigd)
 
damn... :9~ waarom kom ik die dingen nooit (voor die prijs) tegen, van een Hayabusa K3~K8.. die passen namelijk wel één op één in mijn S-je..

mooi spul, die ben je rap kwijt.. :Y
 
R1 heeft 43mm poten. R6 heeft 41mm


Maar er is ook een R6 met 43mm poten! :9

Staat denk ik netjes omschreven in de aanbieding 41mm poten rest als r1 vork qua klemming , lengte , asopname , bev. spatbord en steek remklauwen.
 
de kijkert was geen kijkert, niet eens een belletje geven..


dus nog steeds hier in stock
 
Past deze voorvork dan ook op een R6 uit 2003? Is dat 1 op 1 over te zetten.
:?

Nee, een 2003 R6 heeft te kleine gaatjes in de kroonplaten en bij deze poten heb ik geen kroonplaten. Of het wiel gaat passen durf ik ook niet te zeggen maar ik denk het niet omdat de remmen van deze radiaal zijn en die van een 2003 niet. Dus volgens mij is de h.o.h. maat van de remschijven anders.


gr
 
Nee, een 2003 R6 heeft te kleine gaatjes in de kroonplaten en bij deze poten heb ik geen kroonplaten. Of het wiel gaat passen durf ik ook niet te zeggen maar ik denk het niet omdat de remmen van deze radiaal zijn en die van een 2003 niet. Dus volgens mij is de h.o.h. maat van de remschijven anders.


gr

Oke, das duidelijk. Jammer B| , daar gaat mijn ideetje van een USD voorvork. Misschien tochmaar eens gaan shoppen voor een 2005 :9

Iig bedankt! Succes met de verkoop!
 
Oke, das duidelijk. Jammer B| , daar gaat mijn ideetje van een USD voorvork. Misschien tochmaar eens gaan shoppen voor een 2005 :9

Iig bedankt! Succes met de verkoop!


Nou laat ik die ook hebben staan ;)
Zoals op de foto echter nu met een GPR 'poppy' demper , Rizoma kentekenplaathouder, net een beurt gehad(o.a. did golden chain + stealth achtertandwiel en K&N filters)

Doe een goed bod en ik geef je de zwarte voorvork erbij.

gr,
Berry
full
 
Ik dacht dat alleen die zwarte uitvoering is uitgebracht met USD voorvork en radiale remklauwen. En ietsjes grotere throttle bodies, als soort van speciale editie. Alleen die van jou is blauw? :?
 
trapje3.jpg


:Z

en de prijs aangepast voor de direct ophalers.....


225 eurootjes voor nieuw spul
 
Laatst bewerkt:
Zeker niet te duur, maar ik vrees dat ze niet in mijn zx-6r van 95 passen :P

(kickje voor dit mooie spul!)
 
Laatst bewerkt:
Zeker niet te duur, maar ik vrees dat ze niet in mijn zx-6r van 95 passen :P

(kickje voor dit mooie spul!)


Met een beetje hamer lukt alles ;)

Probeer de balhoofdpennen van een '95 er met die van bv een 2005 zx636 te vergelijken en tik zo'n spulletje op de kop. Zijn er al zat die dat hebben volgens mij.
 
Komt uit een Yamaha Roadwarrior
41mm binnenpoten
afmetingen gelijk aan R1
730mm bovenzijde hart as.
uit een 2007 ombouw niet mee gereden(onbeschadigd)

Hoi Berry
wat is een roadwarrior, enne mss wel wat voor mij!
Waar woon je?

Grt Bob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan