USD voorvork setje voor Honda Bol d'Or

raytje192

Die hard MF'er
29 jun 2009
308
1
Almere
Te koop aangeboden een complete USD set voor je Bol d'Or met wat werk.

Voor mensen die hier al wat langer rondlopen misschien wel een bekende set, komt uit de CB van CBRenee.
Ben zijn zoon en heb de motor van hem overgenomen, gaat een upgrade in komen ;)

Set bestaat uit:
- Kawasaki ZXR400 voorvork poten met verleng bussen
- T-stuk ook afkomstig van de ZXR volgens mij, stuurpen van de Bol d'Or past dus zo in het frame, zit ook een stuuraanslag op. (zat in een CB900F 1979 frame)
- Kroonplaat met risers voor superbike stuur
- Honda RC42 voorwiel, inclusief schijven (band ligt er nog op, maar is vermoedelijk beton geworden)
- Tokico remklauwen (inclusief stalenleiding en verdeelblok)
- Spatbord (is op een aantal plaatsen al "gesoldeerd")
- Kilometerteller opnemer, bussen, as etc.

De voorvork is destijds voor hij in de Honda ging met de hand gericht door mijn vader, echter van tijd tot tijd gaat er een poot lekken.
Vermoeden is dat de poten toch niet helemaal recht zijn, ging soms hele tijd goed en daarna toch weer lekken. Heeft nu minstens 5 jaar stil gestaan en 1 van de twee poten lekt nu. Daarnaast zit er volgens mijn vader een kras in het chroom van één van de poten aan de binnenzijde (boven waar de kering zit zou hier dus niet op moeten lekken).

Twee opties, of kijken of deze poten te redden zijn, of een ander setje poten op snorren.

Misschien een leuke set voor iemand zijn Bol d'Or die niet de mogelijkheden/skills heeft om zelf de stuurpen over te zetten etc.
Prijs komen we wel uit, hoeft niet veel te kosten maak er graag een liefhebber blij mee. Beter dan weggooien ;)

Gezien het formaat/gewicht enkel ophalen in Almere, kan je gelijk alles inspecteren zodat er geen verrassingen zijn.
 

Bijlagen

  • IMG_2445.jpeg
    IMG_2445.jpeg
    243,7 KB · Weergaven: 45
  • IMG_2446.jpeg
    IMG_2446.jpeg
    157,1 KB · Weergaven: 48
  • IMG_2449.jpeg
    IMG_2449.jpeg
    236,1 KB · Weergaven: 48
  • IMG_2452.jpeg
    IMG_2452.jpeg
    185,4 KB · Weergaven: 48
Terug
Bovenaan Onderaan