Old style pics

Volgens mij zo te zien een uitlaat naar voregn gericht?
Ziet er niet uit, de rest van de fiets overigens wel.
PS Piepdeuse, die ene knuckle is toch van jou of vergis ik me?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zo te zien een uitlaat naar voregn gericht?
Ziet er niet uit, de rest van de fiets overigens wel.
PS Piepdeuse, die ene knuckle is toch van jou of vergis ik me?

uitlaten zijn idd niet zo mooi, rest vind ik gewoonweg af. simpel, maar als je zo een fiets ziet staan ga je toch even kijken. zelfde met de knuckle overigens
 
nog eentje, met evo blok

full
 
tja, zijn helaas toch maar de happy few die een knuckle kunnen vastkrijgen of betalen.
 
tja, zijn helaas toch maar de happy few die een knuckle kunnen vastkrijgen of betalen.


Het krijgen van een knukkel is geen probleem.Het betalen ook niet.Eerder de vraag of je het geld ervoor over hebt.Hoe diep zit je harley passie zeg maar.
 
de look van de bike is een stuk breder, dit komt door de dikke voorband. Wat ik nooit zo mooi vind, omdat het te erg afleid van de rest van de motor. Het blok is mooi.
 
SS.Yep.
Schutzstaffel.
Wreedste eenheid die de Nazi's in hun gelederen had.Wat die uitgespookt hebben valt niet te beschrijven.
Logisch dat je zoiets op je cone zet.
 
maltezer kruis is doorheen de geschiedenis door allerhande groeperingen gebruikt.
bijvoorbeeld: tempeliers, de wehrmacht en ... westcoast choppers
 
De tempeliers hadden een recht rood kruis op een witte achtergrond. Het maltezer kruis, of kruis van malta is kruisvormig, maar heeft acht punten. Elk einde is als het ware ingedeukt en heeft dus twee puntjes per einde. Komt, zover bekend, als eerst voor bij de kruistoch ridders van een bepaalde orde; de orde van Malta. Alhoewel gesticht in Jerusalem vanuit een ziekenhuisje. Verzorgen en beschermen van de zieken was hun eerste priorieteit. Later, zoals gezegd, is die door verschillende groeperingen in alle vormen gebruikt. Internet bestond nog niet en plagiaat was natuurlijk zo gepleegd 1000 jaar terug.
Overigens strikt genomen is een maltezer kruis met acht puntjes. Anders is het een "normaal kruis" of soms ook wel aangeduid als "iron cross" die je hebt als medaille voor verdiensten of helfdhaftigheid, maar dat is me even ontschoten.

Tot zover de info die ik zelf heb kunnen vinden, toen ik zelf benieuwd was naar de maltezer kruis.
 
Laatst bewerkt:
eerste plaatje:

ik vind dat dus echt niets van die T sturen. Doet me altijd denken wat op een step zit of op een scooter of iets. Nee, het is niet mijn ding.
 
een T stuur op zich vind ik wel mooi, mits hij niet te hoog is. Degene op de eerste foto is wat mij betreft veel te hoog, verder is het een hele mooie bike. Een Z-bar is vaak een veiliger en mooier stuur.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan