Triumph Speed Triple Topic - part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
En waar hheb je die jas besteld dan, kheb ook nog wat nodig en als het zich idd loont....... stuur ff het linkje

Ik heb kallliikkkkkk gebruikt.

(jas is nog niet binnen dus hopen dat ie betrouwbaar is...)

Nu nog een fijne broek zien te vinden. Iemand suggesties?
Textiel. Over pantalon aan te trekken.
Leer heb ik al genoeg.
 
Stoer en VET is een Corsaro zeker, (een zwarte of een witte :P )
vooral het geluid van Termignoni's "open" met volgas open of als je het gas los laat..

maar betrouwbaar ???? |(

heb je wel wat te posten, betreft, lekkende dingen , stuk gaande onderdelen e.d. en afschrijving..... want ze hebben nu 2008 model in de aanbieding, en geven van 2009 nog geen prijs af (volgens motorjaarboek 2009) :z

Ik heb er destijds ook naar gekeken, maar ik vond de kleuren niet zo mooi. Had toen de comp. beschikbaar geweest, dan was ik er waarschijnlijk voor gegaan. Achteraf gezien heb ik geluk gehad aangezien ik ook wel eens wil buiten komen met mijn moto ipv hem bij de dealer te zetten voor herstellingen.
 
2500 posts, dus op pagina 126 opnieuw beginnen.
nou snel nog 25 pagina op plussen

Wat kan ik hier goedkoop aan verbouwen.....
full

:P
 
full



:r :r :r


:+
O-) Was maar voor de grap, je denkt toch niet dat ik het in mijn hoofd zou halen om met een Morini te gaan rijden :N , al moet ik wel zeggen dat die erg goed zit.
Ja ja, en dan dat piccie posten om de Morini-rijders te paaien hè!? :+
Heb er een driecilinder bij 8-). [afbeelding]
full
:+

de max, ik wil een gelijkaardig model !!!
_O- _O- _O-
full


Laatste paar posts maar ffies een fototje van de nog enige Speed four hier volgens mij :P
[afbeelding]
Hier nog met de oude bos demper.

Hier eentje met de nieuwe *D
[afbeelding]

Mooi groen is niet lelijk :]
Je bent en blijft een welkome spammer! :+
Voor de leek is het duidelijk. 4 is meer dan 3 en dus is een speed four sneller dan een speed triple....
:+ :+ :+ :+

Bedankt voor jullie reacties over banden. Ik heb een voorkeurtje voor Bridgestone en neem dus de BT021 denk ik.

Gaan we nu weer met zijn allen 8 pagiina's wachten totdat er een nieuw topic is trouwens?
O-) O-) O-)
......zal ik vanavond de traditie maar weer herstellen dan? *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan