De nieuwe generatie... Ducati Monster 1100(S)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooh gaat het daar over: uiteraard wordt ik daar weer (!!) lid van. Toen ik mijn Darmah had, was ik ook al lid (nr. 167) dus misschien kan dat nummer nog afgestoft worden. Ik heb de secretaris vorige week al een mail gestuurd, helaas nog niets van gehoord. Zo af-en-toe werk ik samen met de huidige voorziter, dus dan praten we (wel eens, ahum) over Ducs.

En om het nog erger te maken: ik werk bij een vereniging en heb zelf ook nog een andere club te runnen.

Trieumpf clubje :? of... groot gezin... ;)
 
heb trouwens de motor naar Thijs gebracht ;) op jou advies...pin je er niet op vast.
ben geen Romein... _O-

volgende week komen ze 'm ophalen :}

Ik geef graag goede adviezen... zeker aan ducatisti's... Als je thijs de groeten heb gedaan van mij, zal het absoluut niet tegenvallen! Ze komen 'm ophalen met die grote ducati truck... ;)
 
Ik geef graag goede adviezen... zeker aan ducatisti's... Als je thijs de groeten heb gedaan van mij, zal het absoluut niet tegenvallen! Ze komen 'm ophalen met die grote ducati truck... ;)

ben zelf aan het werk dan, mijn vrouw maar eens foto's laten maken. Is leuk voor het forum... *O*
 
Ik vind die streetfighter helemaal NIETS, begint veel te veel op dat Japanse ijzer te lijken :X :Y :r

D8 al dat ik de enige was die m niet zo geslaagd vind :N

en idd als je goed kijkt naar de voorpartij is het net een Z1000 :r
 
toen ik aan het kijken was voor een nieuwe motor, keek ik ook naar de z1000 maar koos dus uiteindelijk voor de net wat mooiere monster. En nu hebben ze er een combi van gemaakt, Ducati weet precies wat ik wil! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn handtekening onder de order voor een rode 1100S gezet. Ergens in februari/maart wordt die geleverd. *O* :)


Hé Peet, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst enne ... nu moet ik zeker continue zonder
DBkillers gaan rijden om boven dat toekomstige lawaai van jou uit te komen _O- _O-
laterrrrrr :W :W je overbuurman !!

PS : en je weet het van die rugbeschermer :j :j
 
Ik heb nog wel een 2takt uit Italie voor :Y ,hier komt ech een super geluid uit doet je zowat zeer aan de oren :)
Even samenvatten: 4 kinderen: 1098 4-klepper, 2 kinderen: 2-klepper, ik heb geen kinderen: heeft duc ook een tweetakt gemaakt :? :? :? (en dan niet dat brommertje)
full
 
Even samenvatten: 4 kinderen: 1098 4-klepper, 2 kinderen: 2-klepper, ik heb geen kinderen: heeft duc ook een tweetakt gemaakt :? :? :? (en dan niet dat brommertje)
Ik heb jaaaaren tweetakt gereden...
GT750, RD350, RD350LC, TZR250, NS400R en de RD500LC.... allemaal jappies....maar was er helemaal gek van ! (geen Mito... bestond nog niet)
Nu wil ik vermogen v.a. stationair toerental en geen drie keer terugschakelen om vervolgens hoogtoerig en gillend op de nerveuze fiets ervandoor te gaan...

Nu is dit nog steds weggelegd voor de Japanse (viertakt) fabrikanten :Y ... en diens liefhebbers :? :r
 
Laatst bewerkt:
saluti,ff over de multi ;) ik heb een jaar lang met een behoorlijk gekietelde multi gereden(102 achterwiel PK's) vergis je niet wat er mogelijk is met z'n fiets tuurlijk het model moet je aanspreken :) hier ff een fotootje
full
 
Mooie Multi hoor... ik heb zoeen (helaas) maar en paar dagen gehad. Vond het een beetje erg hoog v.a. een monster toen ik erop stapte... maar zoals ik al mailde.. messcherp sturen, hoog zitten en uitrusten...

Mijn monstertje...allemaal Rizoma...
full


full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan