't Gooi deeltje 30!! We rijden voorlopig gewoon door..ahdi

Gaan we KD-en verbieden :?

  • Ja

    Stemmen: 4 12,5%
  • Nee

    Stemmen: 5 15,6%
  • huh?

    Stemmen: 11 34,4%
  • Alleen voor Nocer!

    Stemmen: 12 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
:9 Ziet er niet slecht uit.


full
 
@ De gids, voor een model die op februari wordt geproducteerd kan geen winterkorting krijgen, denk ik. Overjarige model (zoals ik had) zat ik ook ff aan denken. Toch ga ik voor nieuwere.

@ Daatz, voor de motor zelf heb ik al tijdje geleden al ontvangen (verzekerde bedrag). De extra's die op mijn motor zat (Akra's, carbon, Zumo etc) was niet meeverzekerd maar wel beschadigd door toedoen van tegenpartij + immateriele schade en nog lopende kosten nog claimen. Dat zal vergoed worden.

@ Michel85, veel plezier daar en blijf aan de linkerkant rijden he? :P
 
AJUUS!

Mijn avontuur gaat beginnen... bijna :P Ik ga zo slapen en morgenochtend is het zover :/ Ik heb er echt enorm veel zin in.

Het ga jullie goed! Bedankt voor alle berichten, hopelijk wordt het weblog ook een beetje bij gehouden (door mij) O-)

Rij voorzichtig, vooral met het slechte weer de komend periode. Wil jullie graag allemaal weer heel terug zien over een half jaar. Ik ga mijn best doen om het daar ook veilig te houden!

:W
have fun
 
Laatst bewerkt:
Mogguh

Eerste foto's van de Ducati Streetfighter zijn alweer gelekt :9~

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeutje, wat een enorm druk ding! Maar in ieder geval EINDELIJK weer eens een nieuwe motor die NIET van die afschuwelijke uitlaten heeft die laatste tijd zo'n beetje bij elk merk zijn intrede hebben gedaan.
Wat zie ik nog meer... xenon lichten? En ook nog eens symetrisch? Dat vond ik altijd zo'n lelijk detail op de ducs, die asymetrische koplampen.
Wat zijn de specs?
@ De gids, voor een model die op februari wordt geproducteerd kan geen winterkorting krijgen, denk ik. Overjarige model (zoals ik had) zat ik ook ff aan denken. Toch ga ik voor nieuwere.
Ah okay. Ik steun je beslissing! Nix geiler dan op het nieuwste van het nieuwste te rijden.. :Y
 
Laatst bewerkt:
_O-
Dat krijg je als je sexmagazine.at als sponsor hebt :+



Had al wel gezien dat er meerdere oostenrijkse sponsors waren maar de "sex" had ik dan weer gemist... Tsssss, sukkel!!!









Net een blokkie om gedaan zonder Leo's stalen proppies. Klinkt lekker, alleen dan weer triest als je zelf altijd met gehoorbeschermers rijdt... Tsssss, oersukkel!!!
 
Ff op en neer naar Bussum geweest om de DVD op te halen. :]
@Daatz: Bedankt voor het shirt! :Y

Nog 14 te gaan in dit deeltje. :+
 
De nieuwe R1 ook ff gezien vandaag, maar ik blijf erbij dat het er niet beter op wordt :N

Helaas niet horen lopen :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan