Zin om mee te rijden?

Het verbaast mij eigenlijk hoe er op een heel normale vraag, gereageert word. 😶
Na heel veel jaar MF... nee, mij niet meer.
Of dat goed is??
In dit geval lijkt me de vraag gewoon oprecht en lijkt een deel van de reacties onaardig en ongastvrij. Vanuit een MF-historisch perspectief kan ik de reacties voor een deel ook wel begrijpen: Er zijn erg veel van dit soort vragen geweest en het merendeel.... zat een luchtje aan. Dat er dan een onmiddelijke hutspot van overrijp sarcasme met cynisme en een testosteron-saus wordt uitgestort is tot op zekere hoogte begrijpelijk, al vind ik het persoonlijk voor hier nu wel weer mooi geweest daarmee. Het verleden is niet de schuld van de Topic-starter.
 
Laatst bewerkt:
Hallo jongens en meiden,

Ik ben 33 jaar, vrouw en kom uit Den Haag. Wie heeft er zin om een keer met mij mee te rijden? Ik rijd op een Kawasaki z750 '09.

Graag alleen reageren als je tussen de 25 en 38 bent.

De mensen die hier lomp op reageren zijn oude zeikmannetjes. Zie berichten hieronder:
Dat vind ik niet in de haak. Dan is er sprake van "uitverkorenen". Je wekt hiermee ook de indruk dat je jezelf erg belangrijk vindt.
Als je een ander topic opent, en iets van ervaren motorrijders wilt weten, verhoog je dan het leeftijdsinterval?
 
Dat vind ik niet in de haak. Dan is er sprake van "uitverkorenen". Je wekt hiermee ook de indruk dat je jezelf erg belangrijk vindt.
Als je een ander topic opent, en iets van ervaren motorrijders wilt weten, verhoog je dan het leeftijdsinterval?
Eens... waarom die leeftijd? En die edit? Alsof je dezelfde leeftijd moet hebben om een leuke rit te hebben?

En om in je eerste post gelijk mensen uit te maken voor oude zeikmannetjes... Chique hoor :W

Ik wens je succes met het vinden van wat tourmaatjes.
 
Hey Yosra!
Ik kom uit den haag en ik wil wel een keertje met je rijden hoor. Ben nog net 37.
4055T_Big_Tall_Fat_Stout_Chubby.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha sommige reacties hier...|( Je moet toch wat, in de kroeg mensen ontmoeten is er niet meer bij. Helaas woon ik niet in de buurt van Den Haag, maar mocht je Amsterdam aandoen, mijn overbuurman, zijn vriendin & ik doen met enige regelmaat korte (als in halve dag) tourtjes waar je natuurlijk bij aan kan sluiten, dan is er ook meer evenwicht in de groep. En we vallen binnen je leeftijdscategorie.8-)

Just say when!
 
Haha echt zo'n narcistisch wijf die door iedereen in d'r omgeving al is uitgekotst, maar eigenlijk diep van binnen onwijs onzeker is.

Dan maar een vriendje proberen te zoeken op MF.

Schitterend, keep up the good work 👍
 
Ach..... sommige reacties zijn misschien wat bot, echter je moet tegen een geintje kunnen hier op het forum. Om je openingspost dan te veranderen en mensen uit te maken voor "oude zeikmannetjes" ...... getuigt van weinig gevoel voor humor. Afijn, ik prijs me nog elke dag gelukkig dat mijn lief niet dezelfde instelling had ooit als onze TS.... hadden we nooit samen gebrommert nu :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan