Zomaar een tweetakt project

Hallo Frits,


Ik zit ook al een tijd te denken aan een ombouw van enduro naar wegracer / naked etc...
wat je kan doen is de dirt track stijl bouwen, zoals in volgende links :

Winning Page
For Sale VFT

vind dat wel iets hebben persoonlijk, laag bij de grond , en power van een moderne enduro en breed stuur, moet wel iets hebben om mee te rijden ..


Gr ,

Marcus
Ik word altijd wel vrolijk van die dirttrackers.. zien er altijd grappig uit... alsof je er zo ff mee naar het strand rijdt :D

Kontje is wel een idee idd... Moet ik wel een ander zadel. Hoewel, heb nog genoeg epoxy staan. Bedankt voor de tip!
 
Al wellis boven aan het snorren geweest in dat hok??

ligt volgens mij nog een redelijk/compleet husq 360 blok.


d'r lagen pas 2 vastgelope zuigers van een husq waarvan de powervalves niet goed zaten.

khaal m'n 125 en 500 onderdelen altijd bij jst...goeie tent ...als je vaak genoeg komt :P
 
Laatst bewerkt:
beetje zoiets.. :)
full
 
Al wellis boven aan het snorren geweest in dat hok??

ligt volgens mij nog een redelijk/compleet husq 360 blok.


d'r lagen pas 2 vastgelope zuigers van een husq waarvan de powervalves niet goed zaten.

khaal m'n 125 en 500 onderdelen altijd bij jst...goeie tent ...als je vaak genoeg komt :P
Neej nooit in het hok geweest. Een extra blok erbij met de tijd altijd handig. Zal wel niet goedkoop zijn denk ik? Misschien nog beter particulier een complete 360 regelen... Weet wel bijna zeker dat het hem deze zomer niet meer van gaat komen allemaal _O-

Zit wel te denken dat als hij helemaal af is, dat ik hem dan door hem... of van Erp goed laat nakijken en afstellen voordat ik ga rijden. Weet alleen niet of ze het kunnen waarderen :D Misschien zien ze het wel als heiligschennis *O*

Nah, interesseerd mij niets :] Husky is voor mij gewoon 'de bom'.. eerste echte liefde he :j
 
Ja wel een goeie tent opzich.. John komt ook servicegericht over.. alleen heb ik altijd het idee of hij liever iets anders wil doen op het moment dat hij je aan het helpen is... haha

Moeilijk uit te leggen.

Kwam daar nog een keer met een 610 blok en toevallig was de olieaftap dol. Ging hij hem ff uitboren, tappen en er een (ben ff de naam ervoor kwijt) ding indoen, waardoor de plug er weer in kon. Vroegen zonder blikken of blozen of ik ff voorover wilde bukken voor een totaalruptuurje à 80 euro.
 
Hallo Frits,

ik zou willen weten hoe het zit met de hoek van het balhoofd op je fiets , met de kortere vork, is dat niet te recht of maakt de verlaging vanachter dat goed?
(ben van plan hetzelfde te doen , een enduro naar baan zetten)
grt,

Marcus
 
ff een kleine update.

Ben nog steeds bezig met de kabelboom. Heb een nieuwe CDI gekocht.

Achterschokbreker moet ook terug naar de Ohlinsboer. Doe ik van de week even.
Heb voor nu de oude even teruggezet.

Vandaag een Mito tank binnen gekregen (die andere heb ik verkocht) en hem er even opgezet. Vind het netjes staan
full
 
ff een kleine update.

Ben nog steeds bezig met de kabelboom. Heb een nieuwe CDI gekocht.

Achterschokbreker moet ook terug naar de Ohlinsboer. Doe ik van de week even.
Heb voor nu de oude even teruggezet.

Vandaag een Mito tank binnen gekregen (die andere heb ik verkocht) en hem er even opgezet. Vind het netjes staan[afbeelding]
Gaaaaaf !
 
Tank lijkt aardig te kloppen Frits,mss een tophalf monteren om het gat te vullen tussen tank en radiator?
 
ff een kleine update.

Ben nog steeds bezig met de kabelboom. Heb een nieuwe CDI gekocht.

Achterschokbreker moet ook terug naar de Ohlinsboer. Doe ik van de week even.
Heb voor nu de oude even teruggezet.

Vandaag een Mito tank binnen gekregen (die andere heb ik verkocht) en hem er even opgezet. Vind het netjes staan[afbeelding]

dit is heel gaaf! kontje is overbodig hoor!!!!
 
normaal spreken dit soort fietsen me niet aan maar echt wtf.. hoe vet is dit?!

Dank je:)

Heb gisteren een belangrijke stekker gevonden die aan mn ontsteking moet worden gehangen. Vandaag eindelijk kijken of ik een vonk heb...


Heb eergisteren een 1 cilinder 4takt frame gekocht waarmee ik hetzelfde wil gaan doen :D

Alles kan worden overgezet mocht ik dat willen. Moet alleen nog wel een geheel compleet blok aanschaffen :D
 
Heb trouwens vorige week de achterschokbreker terug gekregen van Rooske Ohlins en heeft het netjes opgelost en afgehandeld :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan