't Gooi deel 36!

Hoeveel km maak jij komend jaar?

  • max. 2000 (michel)

    Stemmen: 6 19,4%
  • 2000-5000

    Stemmen: 2 6,5%
  • 5000-10000

    Stemmen: 11 35,5%
  • 10000-15000

    Stemmen: 7 22,6%
  • 15000-20000

    Stemmen: 2 6,5%
  • 20000-25000

    Stemmen: 1 3,2%
  • 25000 +

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zit je ECHT dwars he _O-

Je wil dit blijkbaar graag horen dus hier gaat ie:

JA, jij zit mij echt dwars, de reden waarom ik bijna nooit met het gooi ga rijden is omdat jij er bijna altijd bij bent.
Een weekend Eifel lijkt me geweldig maar een heel weekend met jou in de buurt totaal niet, daarom ga ik dus nu ook niet mee.
Er zijn maar weinig mensen die het voor mekaar krijgen dat ik ze niet mag, maar jij bent daar toch echt 1 van.

En dan probeer je hier op het forum "stoer" te doen en dan op msn zeggen: het is maar een grapje hoor :z

Dat is ook precies wat ik van je vind: achterbaks en schijnheilig. Ik mag je dus ook totaal niet, probeer zoveel mogelijk je posts te negeren (leven en laten leven) maar dat lukt me lang niet altijd zoals je ziet. Aard van het beestje...

Je hebt een grote muil, vind jezelf helemaal geweldig..maar als er wat gebeurd tijdens ritjes ben jij er wonderbaarlijk altijd bij betrokken...daar pas ik voor.

Anyways ik ga gewoon door met je zoveel mogelijk negeren...zoals ik al deed. Nu weet je voor eens en altijd hoe ik erover denk.
 
max 2000, waarvan straks 50 km mijn rug breken op een MV
 
Je wil dit blijkbaar graag horen dus hier gaat ie:

JA, jij zit mij echt dwars, de reden waarom ik bijna nooit met het gooi ga rijden is omdat jij er bijna altijd bij bent.
Een weekend Eifel lijkt me geweldig maar een heel weekend met jou in de buurt totaal niet, daarom ga ik dus nu ook niet mee.
Er zijn maar weinig mensen die het voor mekaar krijgen dat ik ze niet mag, maar jij bent daar toch echt 1 van.

En dan probeer je hier op het forum "stoer" te doen en dan op msn zeggen: het is maar een grapje hoor :z

Dat is ook precies wat ik van je vind: achterbaks en schijnheilig. Ik mag je dus ook totaal niet, probeer zoveel mogelijk je posts te negeren (leven en laten leven) maar dat lukt me lang niet altijd zoals je ziet. Aard van het beestje...

Je hebt een grote muil, vind jezelf helemaal geweldig..maar als er wat gebeurd tijdens ritjes ben jij er wonderbaarlijk altijd bij betrokken...daar pas ik voor.

Anyways ik ga gewoon door met je zoveel mogelijk negeren...zoals ik al deed. Nu weet je voor eens en altijd hoe ik erover denk.

Zo. Ik kom ff binnenvallen in de gezelligheid
full
 
@Fred, Bart, Wilco en Tanya.


Hotel Maas is gereserveerd van vrijdag 24 april t/m maandag 27 april.

Het hotel zelf was al volgeboekt maar mij is verzekerd dat we nette kamers krijgen. Deze zijn wel op 250 meter van het hotel gelegen dit keer. Ik neem aan dat dit voor iedereen ok is, zo niet........laat even weten.
Motoren kunnen gewoon bij het hotel gestald worden, binnen als er plaats is anders op het terrein.

Prijzen voor 2009 zijn 44 Euro per nacht voor half pension maar we kunnen per dag aangeven of we in het hotel eten of niet. Overnachting met ontbijt is 32 Euro.

Moeilijk zijn ze niet bij Maas dus als er nog mensen meewillen...laat maar weten dan mail ik ze.

Is dat niet dat apartementen complex achter het hotel dan?
En anders, heb je al een idee van het soort kamers? 1,2,3,4 persoons?

En ach... mij maakt het niet uit... als het maar af te sluiten is... ik wil er alleen de nacht doorbrengen, voor de rest heb ik het luxe zitje van mijn CBR :]

Moeten we zeker ook snel het definitieve aantal hebben dus (of is die inschrijvingsperiode al voorbij).
 
Nieuw deeltje weer ?

Gaat lekkah. :9 Zelfs met de motor-temperaturen die de goeie kant op gaan, blijft het goeie tijden, slechte tijden. :')

:W
 
't is echt maandag, pfffff.... -O-
Zeker na zo'n weekend :] ....niet vooruit te branden......bleh! B|
 
Eifel, Vogezen, Dolomieten, circuit en de reguliere ritjes bij elkaar ga ik dit jaar denk ik wel over de 10.000 heen...


Prima!!!
 
Pfioe Musky! Ben je er ff niet, gelijk tig pagina's bijlezen + nieuw deeltje. Wel grappig, idd net GTST hier ;)

Maw: Present :W

@ Els: rustig aan, je lichaam tijd gunnen!

@ Poll: gestemp!

@ all: lief zijn voor elkaar, er is al genoeg ellende O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan