Het grote GSX-F topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
De GSX een paar weken terug.
Beetje jammer zo.

[afbeelding]

Fiets naar buiten rijden en mooi wat foto's nemen in de sneeuw. dan ben je toch ook lekker met de fiets bezig. :) het gaat niet altijd om het rijden. soms moet je ook wel eens iets anders doen met je motor.

Zie het als de relatie met je vriendin, Je kan niet alleen in bed liggen vozen. Soms moet je ook mee naar je schoonmoeder. Zo hou je de relatie gezond. :+
 
Fiets naar buiten rijden en mooi wat foto's nemen in de sneeuw. dan ben je toch ook lekker met de fiets bezig. :) het gaat niet altijd om het rijden. soms moet je ook wel eens iets anders doen met je motor.

Zie het als de relatie met je vriendin, Je kan niet alleen in bed liggen vozen. Soms moet je ook mee naar je schoonmoeder. Zo hou je de relatie gezond. :+

En als ze afgedraaid zijn, inruilen voor een jonger model _O- _O-
 
Sodeknetters, wat een nacht :Z :Z
@RichardF: Ja beetje jammer om dat aan te moeten zien.

Ben zeer benieuwd hoe dat polyster projectje afloopt fluxburn3r. Dat zijn altijd van die spannende dingen hoe het uiteindelijke resultaat er uitkomt te zien.

En photoshop schrijf je toch gewoon als photoshop?
Adobe® Photoshop® Of wordt ik nou gek?

weet je hoe wij dat schrijven?

DAT *O* _O- _O- _O- _O-
 
het lijkt mij als je geen verschil meer tussen ORANJE en ROOD ziet is er iets goed mis met
JOU OGEN en dat is 1 ding wat DUIDELIJK is!!!!!!!!!!!
dat jij het niet mooi vind is 1 ding maar ga niet lopen lullen over duidelijkheid en kleur.
 
het lijkt mij als je geen verschil meer tussen ORANJE en ROOD ziet is er iets goed mis met
JOU OGEN en dat is 1 ding wat DUIDELIJK is!!!!!!!!!!!
dat jij het niet mooi vind is 1 ding maar ga niet lopen lullen over duidelijkheid en kleur.


Ik neem even aan dat je het tegen mij hebt.

maar ik heb het nergens over de kleur oranje of rood gehad. En met mijn ogen is tevens ook niets mis... Dat ik het niet mooi vind is mijn mening vandaar dat de meeste regels ook beginnen met de text "ik vind..............."

Teven vind ik de toonzetting van je post niet echt netjes.
 
Ik hoop nu toch echt op beter weer. Vanaf morgen moet ik stage lopen in Sneek *O* Dat is opzich wel een leuk weggetje binnendoor. Dan kan ik eindelijk dat ding gebruiken voor dagelijks verkeer *D inplaats van altijd maar met die rot trein.
Maar dan mogen de wegen eerst wel wat schoner
 
Nou we het toch zo lekker over verlichting hebben, weet iemand waar de indicatie 'H' voor staat bij xenon verlichting?

Xenon kit 1 lamp 8000K H7

Want ze zijn van H1 tot H8, maar er is ook een HB3 indicatie.
 
Nou we het toch zo lekker over verlichting hebben, weet iemand waar de indicatie 'H' voor staat bij xenon verlichting?

Xenon kit 1 lamp 8000K H7

Want ze zijn van H1 tot H8, maar er is ook een HB3 indicatie.

ik meen dat dit op de fitting en het model van de lamp slaat. een H4 lamp zoals gebruikt wordt in het model zo als ik hem rij zou dus vervangen moeten worden door een xenon kit met een H4 lamp.

edit,

Met hier aan verbonden de brandpunt afstand van gloeidraad/ontladingslamp
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop nu toch echt op beter weer. Vanaf morgen moet ik stage lopen in Sneek *O* Dat is opzich wel een leuk weggetje binnendoor. Dan kan ik eindelijk dat ding gebruiken voor dagelijks verkeer *D inplaats van altijd maar met die rot trein.
Maar dan mogen de wegen eerst wel wat schoner
Dat klinkt goed.
Heel veel succes en plezier op je stage.
Ik hoop ook voor je dat je er met motorweer naartoe kan rijden. *D
De komende week is mijn laatste stageweek in Vlaardingen.
Daarna moet ik weer naar Delft. Dat wordt of de fiets of de motor. *D
Bij echt pleurisweer auto of met de bus.
 
wat jij van de toonzetting vind lekkker belangrijk!!!!!!! en ik neem aan dat je geen hulp van andere nodig hebt om een repl te geven.
 
wat jij van de toonzetting vind lekkker belangrijk!!!!!!! en ik neem aan dat je geen hulp van andere nodig hebt om een repl te geven.
Doe lekker relaxed man.
Het is hier juist zo'n gezellig topic, dan moet je geen ruzie gaan zoeken.

Discussies zijn er om te voeren, dat maakt het topic interessant.
Maar je hoeft toch niet zo tekeer te gaan?
 
@Gurbmeister: Piets weerbericht vanuit Friesland. :P

morgen wordt het nog niet veel :/

full


Ut Moan! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan