Racen op een oude GSXR (86 t/m 00)

full
 
Volgens mij heeft Blola geen tijd om te reageren, met zijn tempo denk ik dat hij inmiddels alweer op Assen zijn rondjes aan het draaien is!!!
 
ik moest vandaag de hele dag werken en er kwam een financieel adviseur langs.
morgen gaat de kuip er op en dan moet ik schuren.
en onderdelen op halen en een kleur kiezen
dus voorlopig is hij nog niet klaar
 
@ Blola: toemaar een financieel adviseur......, ga je het opknappen zo grondig aanpakken of wordt dit je nieuwe hoofdsponsor?! *D Nog vorderingen gemaakt met de herstellingen en weet je al welke kleur je de motor gaat (laten) spuiten?
 
@ Blola: toemaar een financieel adviseur......, ga je het opknappen zo grondig aanpakken of wordt dit je nieuwe hoofdsponsor?! *D Nog vorderingen gemaakt met de herstellingen en weet je al welke kleur je de motor gaat (laten) spuiten?

de motor gaat zwart met goud worden jps look
en nee niks gedaan mijn lijf doet erg pijn valt allemaal een beetje tegen.
full
 
de motor gaat zwart met goud worden jps look
en nee niks gedaan mijn lijf doet erg pijn valt allemaal een beetje tegen.
[afbeelding]

Ik ken het,niet leuk vallen nie :N ,beterschap :)

Vandaag mettet gedaan,hadden ze me in groep snel gezet :') ,af en toe kwamen er 3 tegelijk voorbij :P .
Heb me(en de srad) echter kranig geweert :Y ,toen de dag vorderde,kwam men minder snel voorbij _O-

na de 5e sessie zat ik te dubben of ik ook nog de 6e zou rijden(vermoeid),20 minuten later hoefde dat niet meer,er kwam van alles uit de lucht vallen(regen en hagelstenen van een kleine cm doorsnede :o ),ik zat in mijn auto te kijken naar de "rivier"die voor me langs stroomde _O- .
 
Laatst bewerkt:
Ik ken het,niet leuk vallen nie :N ,beterschap :)

Vandaag mettet gedaan,hadden ze me in groep snel gezet :') ,af en toe kwamen er 3 tegelijk voorbij :P .
Heb me(en de srad) echter kranig geweert :Y ,toen de dag vorderde,kwam men minder snel voorbij _O-

na de 5e sessie zat ik te dubben of ik ook nog de 6e zou rijden(vermoeid),20 minuten later hoefde dat niet meer,er kwam van alles uit de lucht vallen(regen en hagelstenen van een kleine cm doorsnede :o ),ik zat in mijn auto te kijken naar de "rivier"die voor me langs stroomde _O- .

ik heb daar in expert2 gereden maar dat kon ik gewoon goed volgen.
 
Als er iemand voorbij kwam,kon ik regelmatig even aanpikken(bochten gaan ook best wel goed 8-) ),alleen het aanremmen :N ,daar pakten me de meesten op :')

Ik moet toch maar eens een remcursus gaan volgen :+

effe nog een geil piccie :P (ga trouwens ook de orginelen bestellen)
full
 
Laatst bewerkt:
Ik was eens benieuwd met welke banden spanning de meeste hier rond rijden op een 600 srad?
 
ikzelf rij achter 1,9 voor 2,1. bandjes zijn de SC2
sta toch telkenmale versteld hoe snel de achterband slijt
vier dagen, langer houdt hij het niet
 
Ik was eens benieuwd met welke banden spanning de meeste hier rond rijden op een 600 srad?

Is geheel afhankelijk van de banden Ikzelf houd de voorgeschreven bandenspanningen redelijk aan.
B.v michelin pilot power 2ct(nu mijn regenset) 2.4 voor 2.8 achter,ivm het zachte karkas,de pirelli superbike pro(de slicks) 2.0 achter 2.3 voor.

Ga niet teveel "rotzooien",met vooral veel te lage spanningen,banden zijn voor een bepaalde druk gemaakt en werken totaal niet met andere spanningen,ook niet op het circuit,been there,done that :')
 
Is geheel afhankelijk van de banden Ikzelf houd de voorgeschreven bandenspanningen redelijk aan.
B.v michelin pilot power 2ct(nu mijn regenset) 2.4 voor 2.8 achter,ivm het zachte karkas,de pirelli superbike pro(de slicks) 2.0 achter 2.3 voor.

Ga niet teveel "rotzooien",met vooral veel te lage spanningen,banden zijn voor een bepaalde druk gemaakt en werken totaal niet met andere spanningen,ook niet op het circuit,been there,done that :')

ik rij met 1,9 warm gemeten is 1,6 koud.
post eens een foto van je slijtage.
die superbike pro slicks zijn trouwens een soort endurance band
en geven minder grip dan een sc2 super corsa.
 
ik rij met 1,9 warm gemeten is 1,6 koud.
post eens een foto van je slijtage.
die superbike pro slicks zijn trouwens een soort endurance band
en geven minder grip dan een sc2 super corsa.

Klopt,ik rijd zonder banden warmers,de banden hebben deze niet nodig(en ik heb er ook niet zo'n zin in O-) ).
Ik heb trouwens goede ervaringen met de banden,zeker met mijn tempo O-) .
de pirelli man op zolder wist te vertellen dat de banden tot 1:50 wel ok zijn,daaronder hebben ze niet genoeg grip.

P.s de drukken die ik aangeef zijn dus ook allemaal koud gemeten.

foto's volgen :)
 
Laatst bewerkt:
Klopt,ik rijd zonder banden warmers,de banden hebben deze niet nodig(en ik heb er ook niet zo'n zin in O-) ).
Ik heb trouwens goede ervaringen met de banden,zeker met mijn tempo O-) .
de pirelli man op zolder wist te vertellen dat de banden tot 1:50 wel ok zijn,daaronder hebben ze niet genoeg grip.

P.s de drukken die ik aangeef zijn dus ook allemaal koud gemeten.

foto's volgen :)


dan vindt ik je drukken wel erg hoog
 
dan vindt ik je drukken wel erg hoog

Dat vraagt om uitleg ;) :

1e heb geexperimenteerd met de pilot powers : 2.1 voor 1.9 achter aangegeven in een topic op motor-forum,gevolg een totaal zwabberende srad,aanremmen werd zelf link :X
(bleek dat men mij de drukken van de pilot one doorgegeven had |( .
Michelin gebellt ,bleek banden altijd op volle spanning,ook op het circuit :Y ,de band is er op gemaakt,en ik neem aan dat ze het daar weten.
Anyway bevalt mij goed,geen glijders,of gecontroleerd,stabiel bij aanremmen :Y .

2e heb een tabel van pirelli zie bijlage,waar de spanningen op staan,werkt voor mij ook prima

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan