Motorrijders uit de Kop van Overijssel

Status
Niet open voor verdere reacties.

P-TÀ

MF veteraan
21 apr 2009
7.638
0
Motorrijders uit de kop van Overijssel!!! :]

Zijn die ook aanwezig op dit forum?

Ik ben zelf bezig met lessen, maar als ik dat roze pasje eenmaal aan mag vullen met de letter A, wil ik lekker rondgummen in onze groene omgeving...

Zelf kom ik uit Sint-Jansklooster en was wel benieuwd naar mensen uit deze omgeving met een rijbewijs of bezig zijn deze te halen. O-)

Ik hoor het wel!

Groet'n! :W
full
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar dacht dat hier in het wat noordelijkere gedeelte van overijssel wat op te zetten viel ;)

Think again... :N




ps. jullie topic had ik al in peiling :P
Als ik me A'tje heb ga ik me ook bemoeie met jullie topic, is voor mij dan het meest dichtbij...

THnX voor je reactie!

Groet´n :W
 
Klopt, maar dacht dat hier in het wat noordelijkere gedeelte van overijssel wat op te zetten viel ;)

Think again... :N




ps. jullie topic had ik al in peiling :P
Als ik me A'tje heb ga ik me ook bemoeie met jullie topic, is voor mij dan het meest dichtbij...

THnX voor je reactie!

Groet´n :W

succes met het halen van je RBW dan maar :W
 
:^

kom dan wel niet uit de kop van overijssel maar om dit topic vol te zwaaien doe ik ook ff mee _O-

:W :W :W :W :W
 
Deze ex-steenwijker spamt graag dit topic ook iets voller 8-)


Suc6 met het behalen van je :]
 
Laatst bewerkt:
ThnX ;)

Alle spam is welkom (naja bijna alle dan... O-))


Waar heb jij gelest dan?
 
keej... Niet in de buurt dus van steenwijk...
Moet straks wel naar Zwolle voor examens denk ik...

Les opt moment bij harm post, weet niet of je die kent...

morgenochtend is het weer zover *O* *O* *O*

TRAP AN die fiets!! :]
 
toch wel veel mensen uit deze omgeving zie ik....... :Z :Z :Z

jammer... Maar goed, dan toch maar de raad opvolgen van arent82...

(tenzij er nu opeens wel mensen uit de kop van overijssel zich melden ;))


even :W dan maar...
 
toch wel veel mensen uit deze omgeving zie ik....... :Z :Z :Z

jammer... Maar goed, dan toch maar de raad opvolgen van arent82...

(tenzij er nu opeens wel mensen uit de kop van overijssel zich melden ;))


even :W dan maar...


gaat nog niet helemaal op, welgeteld 4 meldingen van de motorrijders uit de kop van Overijssel _O-

:]
 
whahaha!! _O-
je hebt idd wederom gelijk, valt het toch allemaal weer mee... ;)



maar waar gummen de mensen uit de kop van overijssel meestal..? Is er een route die je standaard een keertje pakt? zoals het dijkje naar blokzijl (het wegdek is wel rØk..)
 
IK rij zelf altijd de hasselterdijk (tussen genemuiden en hasselt) en vaak de kamperzeedijk (tussen kampen en genemuiden). Beide mooie wegen. :] Weg naar blokzijl rij ik niet zo vaak maar word wel weer eens tijd. ;)
 
Laatst bewerkt:
zijn beide idd mooie stukkies om te rijde!

de dijk tussen de krieger en zwartsluis is op zich ook wel mooi, alleen moete ze een keer wat aan dat asfalt gaan doen. de laatste bocht naar de krieger toe ligt mooi spul, maar goed, dat is de enige en dan ben je alle andere (mooiere) bochten al door...

kijk uit op dat dijkje naar blokzijl. weet niet wanneer je er voor het laatst bent geweest, maar daar is het met de auto al oppassen qua grip (geloof mij O-) )

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan