Triumph Speed Triple-topic - Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
BAAL dat ik er niet bij was, jullie hadden super weer.. bof konten...
volgende keer niet meer op moederdag doen, dan kan ik ook mee :Y

Hoeveel Speed/Street Triples waren er?? en waren er nog vreemd gangers of allen maar S3 :P
Ja, je hebt een erg gave dag gemist! :Y

Volgens mij waren we tijdens de rit met 45 Speed Triples, 2 Street Triples en een Ducje.
 
@ Belgian Triple en TripleD
Complimenten en dank voor het organiseren en voorrijden van het Speed Triple treffen 2009 ! :}

Onze Speed staat nu op 3.020km en is vandaag (10mei) precies 1 maand oud/jong. :]

Erg genoten van de toerrit, alles als nummertje drie in de rij mogen beleven, Zoefzuki aan het voorwiel en (volgens mij) met Pina aan het achterwiel. Helemaal gaaf 8-) !

@ Zoefzuki
Ook van deze kant vonden wij leuk met jou kennis te hebben gemaakt.
Prachtige terugweg trouwens en gelukkig slecht de politie zien staan. Maar eens zien of we een Achterhoek-tochtje kunnen bedenken . . . . .
Oh ja nog een “dankje” van de Duo-passagier, jou zien rijden werkt motiverend ;) .

@ Don't Call me Cliff
Major bummer :( !
Alles nog okee met je?? ( ....... gelukkig wel zo heb ik net gelezen ......)
En je Speed ?? Veel pech ??

@ Allen
http://picasaweb.google.nl/picalbum1/090510SpeedTripleTreffen2009?feat=directlink



Tot een volgende keer . . . .

4Unlimited en Duo
 
Laatst bewerkt:
@ Belgian Triple en TripleD
Complimenten en dank voor het organiseren en voorrijden van het Speed Triple treffen 2009 ! :}

Onze Speed staat nu op 3.020km en is vandaag (10mei) precies 1 maand oud/jong. :]

Erg genoten van de toerrit, alles als nummertje drie in de rij mogen beleven, Zoefzuki aan het voorwiel en (volgens mij) met Pina aan het achterwiel. Helemaal gaaf 8-) !

@ Zoefzuki
Ook van deze kant vonden wij leuk met jou kennis te hebben gemaakt.
Prachtige terugweg trouwens en gelukkig slecht de politie zien staan. Maar eens zien of we een Achterhoek-tochtje kunnen bedenken . . . . .
Oh ja nog een “dankje” van de Duo-passagier, jou zien rijden werkt motiverend ;) .

@ Don't Call me Cliff
Major bummer :( !
Alles nog okee met je?? ( ....... gelukkig wel zo heb ik net gelezen ......)
En je Speed ?? Veel pech ??

@ Allen
http://picasaweb.google.nl/picalbum1/090510SpeedTripleTreffen2009?feat=directlink



Tot een volgende keer . . . .

4Unlimited en Duo


het was inderdaad een geweldige dag met alles erop en eraan, mijn dank aan de organisatie. :} :} :}

@4Unlimited, ik heb het vanmiddag met je over je tanksteun gehad.
zou je me een adresje van die beugel kunnen mailen? thx. :W
 
Een paar fotootjes van de S3 Meeting BE/NL part 2 *O*

Mijn Album


lekker snel...

|( |( 7.45 zondagmorgen is helaas mijn accu van ons heengegaan... Daar stond ik, klaar om richting Vlijmen te rijden....kon ik zo weer terug mijn bed in.

Daarnaast ook nog eens eindelijk zaterdag mijn gerepareerde display teruggekregen (2 knopjes "klikten" niet), nu klikken ze wel maar de "set" knop doet niets. Maandag de shop maar weer bellen en de display weer terugsturen. Gelukkig heb ik de vervangende Street Triple display nog.

we misten je vanmorgen al....balen joh. -O-

wat is dat toch met die displays de laatste tijd...?, maar hopen dat 't snel wordt opgelost,

bij Rummer verliep de reparatie ook niet echt soepel,

Een sfeerbeeldje van de meeting.

ps. Er staat wel een dubbelganger op ;) (links met de rode jas)

[afbeelding]

gaaf



ja, verschrikkelijk


belgian triple het was weer gezellig en de rit was zeer goed *O* *O* *O*
ik kijk al uit naar de rest van de foto's van iedereen O-) was m'n fototoestel vergeten |(

sluit ik me volledig bij aan..

een ducatist die zaten bij elkaar achterop :+

klopt , heb er nog een stukkie achteraan gereden...hè wat zeg je..?
dat ie wel hard blaft, maar niet bijt...

bar apparaat hoor...... :Y :Y
 
Mooie motoren, mooie dag, mooie mensen en dito ontmoetingen *O*
Wat moet een mens meer ?

Bedankt nog eens Kristof! Je hebt dat alweer goed geregeld! Op naar de meeting van 2010!
 
@Triple20
Volgens mij zie ik geen icoontje bij je Avator staan, waarmee ik je een privebericht kan sturen . . . . . Ik heb namelijk een aantal weblinkjes met adressen voor je.

Kijk anders even op: www.renntaxi4u.de (klik op Duo Drive) of: www.a-sider.fr

PS: uhhhh 'k heb echt geen aandelen :N
 
Thanx heren voor het posten van de pics! :}

Altijd leuk om zoveel moois weer terug te zien. :9~
Hopelijk volgen er nog veel meer foto's etc...

Ik heb getracht wat foto's te nemen met mn iPhone...
De kwaliteit van de pics zuigt behoorlijk.
Maar ik wilde ze ook weer niet achterhouden

Klikkerdeklik voor de iPhone shots


Geweldige dag!!

Hopelijk tot snel allemaal weer... :W
 
senseotje met een broodje ook goed :?


Het was erg lekker en gastvrij van je.

De Senseo was duidelijk met liefde gemaakt en het broodje ham met ei was van een Michelin sterren klasse.

michelinI.jpg







Ik snap niet waarom je niet op dit kaartje staat
Misschien volgend jaar :+


sterren.jpg
 
vond gisteren ook een zeer geslaagde dag, super weer, mooie rit en vooral veel mooie motoren. Toppie! volgend jaar weer? :)
 
dat zal ie ons binnenkort toch wel laten weten...

Heee Peet,
Ik kan al bijna weer 100% horen vandaag, teeeeeeeering wat maakt dat ding een mooi geluid als je er achter rijdt :}

Christof,
Bedankt voor een mooie rit/dag, toch handig dat je het mobiele nummer hebt van diegene die over het weer gaat. 100% zon!!! volgend jaar weer!

groeten,
Peter
 
Hee mensen, hier nog wat piccies van een topdag!!! Jammer dat ik alweer zo snel richting moeders moest en uiteidelijk toch gewoon in de file kwam te staan, ja in de file met een motor!! Hele A27 afgesloten ivm een bermbrand. alsnog pas om 16.00 uur thuis, hak net zo goed nog ff in Brada kunnen blijven. Wat mij betreft smaakt dit naar meer en een heel jaar wachten is wel heel erg lang snel maar wat mini meets op poten proberen te zetten.

full

Start

full

Pauze

full


full


full

Breda

full


full
 
NEEEEEEE, dat meen je niet. '( '( '(
Hoe is met jou? Niks gebroken?

Knieband verrekt, enkel band verrekt

Motor: cockpit afgebroken, zijkap kapot, remset gebroken, koppelings hendel, ego zwaar beschadigt, motor en ik lande in het gras/bosjes dus verder geen grote krassen en of deuken.

wel balen.....

maar ja verzekering dekt het als het goed is. :W
 
Knieband verrekt, enkel band verrekt

Motor: cockpit afgebroken, zijkap kapot, remset gebroken, koppelings hendel, ego zwaar beschadigt, motor en ik lande in het gras/bosjes dus verder geen grote krassen en of deuken.

wel balen.....

maar ja verzekering dekt het als het goed is. :W
Verzekering die schuiver op circuit dekt?


Spoedig herstel !!
 
Laatst bewerkt:
Verzekering die schuiver op circuit dekt?


Spoedig herstel !!

Voortgezette Rij Opleiding is geen race cursus op een circuit.

Heb trouwens net even gekeken met de dealer, Mijn aanslagnokken van het sturen zijn van de kroonplaat gebroken en het frame is beschadigt...... :(

Zit een kans in dat tie Total loss is, maar dat gaat de expert van de week even bekijken.

dus ik rij voorlopig niet :N :r :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan