Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren mooi stukje gereden :) Wezep, dellen door, nunspeet, vierhouten, elspeet, uddel, apeldoorn, hoog soeren, wilp ijsseldijk weer terug

mooie foto `Ted. ook mooie Yamaha (?) op de achtergrond..
 
Gister in Duitsland de accu stuk, is niet zo geweldig als je weer weg wil en je hoort alleen maar tik........................ :(
gelukkig een maatje bij waar ik de accu van heb geleend en zo weer terug kon naar huis. Morgen een nieuwe accu regelen en kunnen we weer verder. Volgend weekend de accu van maatje weer terug brengen en alles is weer bij het oude.......... ;)

Gertie
 
Zijn er vandaag nog mensen die gaan rijden? Ik zou het tof vinden als iemand mij even wil laten zien, waar je de dijk van Hattem - Deventer precies op kan in Hattem. Ga morgen eindje met iemand rijden namelijk, en ik weet het niet meer precies, hoewel ik de dijk zelf al aantal keren heb gereden.
Dus als er nog liefhebbers zijn?
 
Zijn er vandaag nog mensen die gaan rijden? Ik zou het tof vinden als iemand mij even wil laten zien, waar je de dijk van Hattem - Deventer precies op kan in Hattem. Ga morgen eindje met iemand rijden namelijk, en ik weet het niet meer precies, hoewel ik de dijk zelf al aantal keren heb gereden.
Dus als er nog liefhebbers zijn?

als je vanaf zwolle komt neem je de rotonde voorbij de shell driekwart, toeter je naar haywire :W, rijd je de straat helemaal uit, sla je rechtsaf, ga je de plantenbak links of rechts voorbij 8-), sla je linksaf en deze weg volg je tot de t-splitsing, daar ga je weer links (het water over), dan rechts aanhouden en het kanaal volgen totdat je weer een keer links kan, daar ga je dan weer links en rijd je vanzelf de dijk op :Y

rijden wordt het waarschijnlijk niet voor mij, heb weer een verkoudheidje te pakken :')
 
Hey Remco, hoe staat het met je R1? Ik mis het geluid van je brullende Jammie........
Ff opschieten met de renovatie!

Haha hey erik! :W

Ik ook man, ik ook!! .. ;( Ik mis de power van mn eigen motor verschrikkelijk.
Hoe moet ik me nu anders afreageren!?? :P

Ik wou dat ik het zelf in handen had, dan zou ik binnen no-time weer de weg gegaan zijn :] Maargoed, het is niet anders. En ben al heel blij dat iemand me kan helpen bij de reparatie :)

Als het goed is, staat mijn brommer woensdag voor de planning, dus ik hoop dat ie weer snel klaar is :Y
Dan gaan we weer ouderwets 038-A28 poken (en posen natuurlijk ;)) :P
 
als je vanaf zwolle komt neem je de rotonde voorbij de shell driekwart, toeter je naar haywire :W, rijd je de straat helemaal uit, sla je rechtsaf, ga je de plantenbak links of rechts voorbij 8-), sla je linksaf en deze weg volg je tot de t-splitsing, daar ga je weer links (het water over), dan rechts aanhouden en het kanaal volgen totdat je weer een keer links kan, daar ga je dan weer links en rijd je vanzelf de dijk op :Y

rijden wordt het waarschijnlijk niet voor mij, heb weer een verkoudheidje te pakken :')
Of natuurlijk gewoon Hattem doorrijden, rotonde rechtdoor, bebouwde kom uit en na de Berghuizer/Stora Enzo de eerste links. Burg over en je rijdt zo de dijk op.

@Remco: Wordt tijd.

@Remco, Daan, Pieter, Bart, Davy: DVD met de foto's van Hemelvaartsdag@Assen liggen bij Nick.
 
Of natuurlijk gewoon Hattem doorrijden, rotonde rechtdoor, bebouwde kom uit en na de Berghuizer/Stora Enzo de eerste links. Burg over en je rijdt zo de dijk op.

@Remco: Wordt tijd.

@Remco, Daan, Pieter, Bart, Davy: DVD met de foto's van Hemelvaartsdag@Assen liggen bij Nick.

Nog rijden in de planning eric ?
 
Stanley.... ik wel ja.. jij?

Edit: oeps, had niet gelezen dat je het specifiek aan iemand vroeg..! :o

Ik ga nog wel ff rijden!
Ik mag de motor van mn broertje mee :)

En kheb wel een leuke route in gedachten :Y
Echter moet ik even een kleine stop maken in lemele.

Hoop niet dat dat een probleem is.
Laat maar horen!
 
Ik ga nog wel ff rijden!
Ik mag de motor van mn broertje mee :)

En kheb wel een leuke route in gedachten :Y
Echter moet ik even een kleine stop maken in lemele.

Hoop niet dat dat een probleem is.
Laat maar horen!


Haha, dat ligt eraan wat die stop in Lemele inhoudt...... :)

Lijkt me leuk om mee te rijden, maar wil rond uurtje of 5 eigenlijk wel weer in Zwolle zijn, zodat ik rond half 6 thuis ben. Moet vanavond ook weer weg, tussendoor dan even eten.

Oja, ik rijd wel 25KW !

Laat maar horen!
 
Ik ga nog wel ff rijden!
Ik mag de motor van mn broertje mee :)

En kheb wel een leuke route in gedachten :Y
Echter moet ik even een kleine stop maken in lemele.

Hoop niet dat dat een probleem is.
Laat maar horen!


Ik zeg hattem-deventer (dijk)
 
Half 3, voor de hoofdingang v/d Ijsselhallen (aan de weg)?
Als we de dijk rijden, en bij deventer omdraaien en weer terug gaan (en bij 1 v/d terassjes ff bakje doen) kan ik wel mee, anders ben ik bang dat het voor mij te laat wordt vanmiddag!
 
Ik zeg 15:00 voor het gemakt, als we deventerdijk pakken dan kunnen we je wel ophalen @ huis ?

@kajotan;

3 uur is me te laat, ik heb namelijk in lemele afgesproken.
Ik rij daar iig nu direct heen en dan rij ik meteen naar de ijsselhallen om 15:00 :)

Ik hoop dat ik 't red. Zo niet, dan bel/sms ik wel 1 van de mf' ers :Y
 
@kajotan;

3 uur is me te laat, ik heb namelijk in lemele afgesproken.
Ik rij daar iig nu direct heen en dan rij ik meteen naar de ijsselhallen om 15:00 :)

Ik hoop dat ik 't red. Zo niet, dan bel/sms ik wel 1 van de mf' ers :Y

Hoe laat komt jou het beste uit dan?
 
@kajotan;

3 uur is me te laat, ik heb namelijk in lemele afgesproken.
Ik rij daar iig nu direct heen en dan rij ik meteen naar de ijsselhallen om 15:00 :)

Ik hoop dat ik 't red. Zo niet, dan bel/sms ik wel 1 van de mf' ers :Y

check :)

Neem anders eff die t-shirt mee.. doe ik 22 euro in de broekzak
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan