Hooligans uit 't Gooi deel 48. We zwaaien naar Almere :W :')

Stikkert op je brommer =

  • Droevig :')

    Stemmen: 2 4,2%
  • Cool!

    Stemmen: 4 8,3%
  • Optieven met je scooter B|

    Stemmen: 42 87,5%

  • Totaal aantal stemmers
    48
Status
Niet open voor verdere reacties.
:)
full
 
Laatst bewerkt:
Motogirl, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Heerlijk hoor, dagje aan zee! Dat doet een mens altijd goed he?!

Ruff Ryder, van harte met jullie kleine!

Jaapie, succes morgen en veel plezier!

Ik woensdag AVB examen en donderdag theorie... Ben errug benieuwd!!!
 
zowww... daar ben ik dan ook weer even, wat een gedoe met MF de laatste tijd -O-


Vandaag een ritje gereden met 2 oud studiegenoten, lekker over de lekdijk gevlogen :] totdat.... de aandrijfband van de Buell het begaf. Ik reed voorop en dacht nog even dat er iemand het gras van dichtbij aan het bekijken was... maar gelukkig niet :+

ANWB bellen en de situatie uitleggen... nog geen 20min later was er een wagen van de ANWB. Die vent zit de kapotte aandrijfband; nee die kan ik niet meer maken. Moest ie weer bellen voor sleepwagen |( Konden ze dat niet meteen al sturen dan :?

Ondertussen hadden we ook al via 1850 een lokale pizza-boer aan de lijn gehad en lekker pizza besteld. Ondertussen wel Bahco! ook voorbij gekomen en even gestopt met zn leen-motort, mooi ding man :}

In de tijd dat we langs de kant stil gestaan hebben waren er verschillende automobulisten getopt om hulp aan te bieden... erg tof! 1 daarvan woonde daar aan de dijk en kwam zelf 3glazen en een fles cola brengen :} De sleepwagen was er eerder dan de pizza. De Buell-rijder ging met de sleepwagen mee, dus de 3e pizza maar even bij de cola-meneer afgeleverd :Y Hierna lekker in het gras met de pizzadoos op schoot en blikje cola in de hand genoten van de rust en de warme pizza *O*


Wendy, ook nog maar ff via MF de felicitaties *D *O* Ook voor Kim :Y
Tsja, 'k zag een takelwagen, dus 'k hield al in. Toen zag ik drie motoren, dus de vaart ging er nog meer uit. En toen zag ik een bekend gezicht. Dus even gekeken of de KTM Duke 3 die ik gehuurd had ook op de dijk in één keer kan keren. En dat ging! :+ 't Is idd een fraaie fiets: Je hebt er haast evenveel bekijks mee als met de RC8. }) Sorry dat ik je niet van de extra pizza kon afhelpen, maar ik wilde voor sluitingstijd nog wat kilometers maken. :] :Y
 
Allereerst Ruff en vrouwlief van harte gefeliciteerd met jullie zoontje *O*
Motogirl ook van harte gefeliciteerd (nog net op tijd)
Jaapie, veel succes morgen :W
 
Avond :W

zowww... daar ben ik dan ook weer even, wat een gedoe met MF de laatste tijd -O-


Vandaag een ritje gereden met 2 oud studiegenoten, lekker over de lekdijk gevlogen :] totdat.... de aandrijfband van de Buell het begaf. Ik reed voorop en dacht nog even dat er iemand het gras van dichtbij aan het bekijken was... maar gelukkig niet :+

ANWB bellen en de situatie uitleggen... nog geen 20min later was er een wagen van de ANWB. Die vent zit de kapotte aandrijfband; nee die kan ik niet meer maken. Moest ie weer bellen voor sleepwagen |( Konden ze dat niet meteen al sturen dan :?

Ondertussen hadden we ook al via 1850 een lokale pizza-boer aan de lijn gehad en lekker pizza besteld. Ondertussen wel Bahco! ook voorbij gekomen en even gestopt met zn leen-motort, mooi ding man :}

In de tijd dat we langs de kant stil gestaan hebben waren er verschillende automobulisten getopt om hulp aan te bieden... erg tof! 1 daarvan woonde daar aan de dijk en kwam zelf 3glazen en een fles cola brengen :} De sleepwagen was er eerder dan de pizza. De Buell-rijder ging met de sleepwagen mee, dus de 3e pizza maar even bij de cola-meneer afgeleverd :Y Hierna lekker in het gras met de pizzadoos op schoot en blikje cola in de hand genoten van de rust en de warme pizza *O*


Wendy, ook nog maar ff via MF de felicitaties *D *O* Ook voor Kim :Y
Ondanks de pech klinkt het toch niet verkeerd :P


@Wendy: gefeliciteerd met je verjaardag!
@Jaapie: Veel plezier met je intake les! Ik kon ook niet wachten tot ik mocht beginnen. Wanneer wordt je eigenlijk 18?

Morgen even met de achterband naar de dealer.

Ik heb trouwens de 23e in de middag een etentje i.v.m. de verjaardag van mijn opa. Ik kan dus wat eerder in de middag wel mee, maar de groep wordt inmiddels zo groot dat het mij niet onverstandig lijkt als beide dagen goed weer zijn beide dagen te gaan rijden.

Zeker bij grote groep (kleine groep eigenlijk ook) moeten we even wat dingen met elkaar afspreken over keerpunten en niet tegelijkertijd bochtje nemen. Neerslag kans voor de 16e is iets omhoog gegaan naar 45%, maar het is nog vroeg *O*
:^

Gaaf man 8-)


Moeten maar eens met HET Gooise tuig komen kijken dan *O* :]
Inderdaad.


Naaf :W


*O* *O* *O* *O*

Vanmiddag om 14.26 uur is onze zoon Maes geboren..

Moeder en Zoon..... en papa.. maken het goed :Y

*O* *O* *O* *O*
Heeft even op zich laten wachten, maar Gefeliciteerd voor jouw en moeders *O* *O* *O*



En tijd om te pitten :W
 
poikie in "EX500 €400"
Misschien leuk pekelfietsje..... Dan zou de Cat in de verkoop kunnen, en kan ik kijken wat ik daar voor terug krijg. Kan ik gelijk kijken hoe veel ik nog moet sparen voor een R1.... Komend voorjaar moet die er toch wel kunnen komen dan........

Andere optie: Kat een beurtje laten geven, en nieuwe bandjes erop.... totale kosten denk ik ook rond de 500..... Doorrijden op de Kat deze winter, en dan in het voorjaar gewoon kijken of ik het geld heb.... Pekelfiets komt er dan volgende winter pas....


Keuzes -O-
 
Laatst bewerkt:
Motogirl, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Heerlijk hoor, dagje aan zee! Dat doet een mens altijd goed he?!

Ruff Ryder, van harte met jullie kleine!

Jaapie, succes morgen en veel plezier!

Ik woensdag AVB examen en donderdag theorie... Ben errug benieuwd!!!

*O*

@ ruff feli met de kleine :Y *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan