MF Gooi en Vechtstreek deel * 52 * Dolomieten special I

kudtpas ???????????

  • Ghoffer, schaam je gek Jantah! :Y

    Stemmen: 1 3,0%
  • Yep, ben al die foto's ook al zat :r

    Stemmen: 1 3,0%
  • Kunnen jullie Jaapie niet ergens droppen daar?

    Stemmen: 11 33,3%
  • Méér foto's!!!

    Stemmen: 5 15,2%
  • Leuk, ik wil ook naar de Eifel...

    Stemmen: 15 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
je tieten zijn ook gegroeid zeker :')

:$

Even iets NSFW als toppie:

3879444784_09c6afd0e5_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Middag allen :W

Zo, eindelijk weer aanwezig, alweer een paar deeltjes gemist, veel te druk geweest
met regelen voor de bruiloft en klussen thuis. Maar van de bruiloft is het eind in zicht, nog een week en dan is het zover *O* .
Zijn er nog mensen die mee willen rijden de 18e :] ? We vertrekken rond 14.30u.
Je bent dan natuurlijk ook welkom op het feest 's avonds.
 
Middag allen :W

Zo, eindelijk weer aanwezig, alweer een paar deeltjes gemist, veel te druk geweest
met regelen voor de bruiloft en klussen thuis. Maar van de bruiloft is het eind in zicht, nog een week en dan is het zover *O* .
Zijn er nog mensen die mee willen rijden de 18e :] ? We vertrekken rond 14.30u.
Je bent dan natuurlijk ook welkom op het feest 's avonds.
Ik zit in Italië dan, dus ik wens jou en je aanstaande bij deze vast een hele mooie dag toe ;)
 
Gedaan! Bloedgeyl zo een KTM Adventure 990 :9~
Niet geschikt voor op het werk, om zulk natuurschoon te bekijken, maar jullie vergeven het me vast :)


Ken je die reclame van die man die staat te bellen en quasi nonchalant een steentje wegschopt?
Tegen z'n fiets aan die aan de afgrond staat?

Daar moest ik gelijk aan denken bij dit piccie :P
 
Ken je die reclame van die man die staat te bellen en quasi nonchalant een steentje wegschopt?
Tegen z'n fiets aan die aan de afgrond staat?

Daar moest ik gelijk aan denken bij dit piccie :P
Die reclame is wel goed ja _O-
 
[...]

Ik zit in Italië dan, dus ik wens jou en je aanstaande bij deze vast een hele mooie dag toe ;)~[/quote]

Dank je, dat zal wel lukken denk ik. Jij veel plezier in Italie.
 
Laatst bewerkt:
Den ik trouwens mijn fietsje een beetje op te knappen. Trapas zat een beeeeetje vast :( |(

Volgens mij had ik beter een nieuwe fiets kunnen kopen :/

full


Nou ja, even naar Lexie voor nieuwe onderdeeltjes :W
 
:/




iemand nog een tip om het laatste half uur door te komen? Moppie ofzo?niet té schuin graag :')
 
:/




iemand nog een tip om het laatste half uur door te komen? Moppie ofzo?niet té schuin graag :')

Niet heel schuin hoor

Een mooie jonge vrouw rijdt op een motor door de stad.
Op een gegeven ogenblik wordt ze aangehouden door een politie-agent.
"Mevrouw, u draagt geen helm." De vrouw baalt er natuurlijk van.
Maar aangezien de vrouw best wel een mooie verschijning is wil de agent wel een oogje toeknijpen.
De agent zegt dat wanneer ze een raadseltje weet op te lossen, hij haar geen bekeuring zal geven. De vrouw stemt ermee in. De agent vraagt haar: "Wat heeft 4 wielen en een stuur?". "Nou", zegt de vrouw, "da's niet zo moeilijk, da's een auto!". "Fout!", zegt de agent, "je had iets specifieker moeten zijn, is het en Opel, een Volkswagen, een Ford?" De vrouw werd aardig pissig natuurlijk, maar de agent is de beroerdste ook niet en geeft haar nog een raadseltje als herkansing. "Wat heeft 2 wielen en een stuur?". "Dan zal dat wel een motor zijn", zegt de vrouw. "Tsja,
weer niet goed", zegt de agent,"je bent weer niet specifiek genoeg, kan nog steeds van alles zijn, een Kawasaki, een Suzuki, een Honda?" De agent begint de bon van 40 euro uit te schrijven met een venijnig lachje om z'n mond.
Opeens zegt de vrouw: "Meneer de agent, nu heb ik ook nog een
raadseltje voor u". "Kom maar op!", zegt de agent. "Het is schaars gekleed en vraagt geld voor sex". De agent hoeft niet lang na te denken en geeft als antwoord: "Da's een hoer". "Sorry", zegt de vrouw ,"maar da's niet specifiek genoeg! Is het je vrouw, je dochter of je moeder"?
 
D'r komt een goudvis bij de dokter, zegt de dokter: ik zie het al, uit de kom!!! _O-

flauw hé?

:/




iemand nog een tip om het laatste half uur door te komen? Moppie ofzo?niet té schuin graag :')

Niet heel schuin hoor

Een mooie jonge vrouw rijdt op een motor door de stad.
Op een gegeven ogenblik wordt ze aangehouden door een politie-agent.
"Mevrouw, u draagt geen helm." De vrouw baalt er natuurlijk van.
Maar aangezien de vrouw best wel een mooie verschijning is wil de agent wel een oogje toeknijpen.
De agent zegt dat wanneer ze een raadseltje weet op te lossen, hij haar geen bekeuring zal geven. De vrouw stemt ermee in. De agent vraagt haar: "Wat heeft 4 wielen en een stuur?". "Nou", zegt de vrouw, "da's niet zo moeilijk, da's een auto!". "Fout!", zegt de agent, "je had iets specifieker moeten zijn, is het en Opel, een Volkswagen, een Ford?" De vrouw werd aardig pissig natuurlijk, maar de agent is de beroerdste ook niet en geeft haar nog een raadseltje als herkansing. "Wat heeft 2 wielen en een stuur?". "Dan zal dat wel een motor zijn", zegt de vrouw. "Tsja,
weer niet goed", zegt de agent,"je bent weer niet specifiek genoeg, kan nog steeds van alles zijn, een Kawasaki, een Suzuki, een Honda?" De agent begint de bon van 40 euro uit te schrijven met een venijnig lachje om z'n mond.
Opeens zegt de vrouw: "Meneer de agent, nu heb ik ook nog een
raadseltje voor u". "Kom maar op!", zegt de agent. "Het is schaars gekleed en vraagt geld voor sex". De agent hoeft niet lang na te denken en geeft als antwoord: "Da's een hoer". "Sorry", zegt de vrouw ,"maar da's niet specifiek genoeg! Is het je vrouw, je dochter of je moeder"?



:')



Hij gaat de goede kant op peeps! *D Wie post ff een dijenkletser?deze omschrijving is vragen om ellende :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan