Triumph Speed Four TT 600

he, dat was bij de lunchstop.....die foto had ik nog nooit gezien
Deze dan ook nog niet?? :?

full
 
Laatst bewerkt:
Wel grappig, al die kleuren.
Dat zie je toch niet vaak bij één model.
Was er geen blauwe?
 
Ik zoek nog een beetje knappe hugger. Heb nu alleen een kettingkast, maar mn achterveer is daardoor constant vies. Nadeel van en minder populair model is dat je ze amper kunt verkopen en dat er amper immitatie/gebruikte spullen voor zijn.

Denk dat Ebay uiteindelijk de uitkomst zal bieden. :) Heb geen haast...
 
hij is er idd ook nog in groen en blauw.......maar groen is vertrokken en blauw heeft dit forum nog niet gevonden :P




Via brabantmotors is er geloof ik wel een hugger te koop, maar dan wel nieuw, met bijbehorende kosten.
 
Ik heb een groene... is tenslotte de cult kleur van triumph naked bikes! Waar geel dat is voor de daytona's...
 
dus nu missen we alleen nog rood en blauw en geel en zwart moeten weer gaan reageren op dit forum......we gaan weer de goede kant op *O* :+
 

nouja, lijkt me duidelijk toch.......blauw hebben we hier nog nooit gehad, we hebben wel een ex-rood op het forum, maar geen echte eigen rood....... :o

en voor de rest is het topic een beetje dood....vandaar :+
 
Laatst bewerkt:
hahaha, ouwe spammer!

eindelijk begint het weer een beetje lekker weer te worden.......zou eens tijd worden..........motorvakantie voor 2013 zit er namelijk al met 5 weken aan te komen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan