Triumph Speed Four TT 600

hahaha, ouwe spammer!

eindelijk begint het weer een beetje lekker weer te worden.......zou eens tijd worden..........motorvakantie voor 2013 zit er namelijk al met 5 weken aan te komen :]
Alles een beetje wakker houden hiero hè :z

:)

Cool! Waar ga je heen op de motor??
 
Laatst bewerkt:
ga een weekje naar schotland....bagage mee, vriendin achterop en dat allemaal op een speed four.......hahaha, moet gaan lukken.....paste net allemaal ;o)
 
Guys, long time no see! Winter en regen enzo... ;)

Zijn er mensen die hun S4 onder een hoes (buiten) hebben staan? Ik ben op zoek naar een goeie waterdichte hoes die een beetje knap op de S4 heen past. Mijn vorige hoes was goed, maar pastte voor geen meter, dus ik vroeg me af of er mensen zijn met een hoes die wel netjes zit.
 
heb een hoes via motozoom, past prima, maar waterdichtheid laat wat te wensen over.....
 
help!!!!!! mijn motor start niet meer........startmotor slaat aan, maar hij pakt niet op. Als ik gas bij geef....helemaal niets.......iemand enig idee??????
 
Hallo!

Ik ben nieuw op t forum, zal mezelf dan ook zo direct heel gepast voorstellen, en ben voornemens een speed four te kopen. Heb er nu alleen eentje gezien met wat mankementen waar ik zelf niet uit komt, nu hoop ik eigenlijk dat er hier iemand is die daar een zinnig woord over kan zeggen.
-De voorrem heeft een soort tik, wat kan dit zijn speling, remblokken?
-De achterrem werkt helemaal niet, is dit iets wat snel voorkomt bij de speedfour of is deze achterrem gewoon gaar?
- 1 van de tandwielen heeft een tik, wat kan dit zijn? Versleten tandwielen? De verkoper had het zelf over een te groot tandwiel voor de behuizing maar dat vond ik helemaal een vreemd verhaal.

Zijn er nog zaken die echt aandacht eisen voor de aanschaf van een speedfour?

Alvast dank!
 
Zo te lezen kun je beter die van mij kopen! Maar zijn allemaal algemeen verwaarloosde zaken als ik het zo lees. Niet echt specifiek speed four kwaaltjes. Eenvoudig op te lossen met wat elbow grease!
 
Heb je een link naar jouw ad? Ik kreeg speurders niet geopend.

Verwaarloosd, ja dat denk ik ook. Maar wil er niet nog dik een paar honderd euro tegeaan moeten gooien om het beestje veilig te krijgen. Mijn technische kennis is onvoldoende om hier iets zinnigs over te zeggen. Ben bang dat deze 'verwaarloosde zaken' veel kosten mee gaan brengen.
 
Hoi!
Vraagje over de olie. Wat voor olie is goed voor een speed four? Nog merken en website aan te raden?
Ook olie filter nodig.
 
Ik heb een balhoofdlager voor mijn speed four nodig maar louis.de zegt hem niet te hebben.
Hebben jullie een adresje of moet ik hem toch bij de dealer bestellen?
 
Na een lange vrijwillige, en een korte onvrijwillige ban, weer terug op het forum. Zullen we (huidige en ex SF rijders) weer eens gaan toeren? Ben er zelf klaar voor met verse banden en sliders.
 
nou welkom terug naar de lange afwezigheid........en tevens foei voor de korte ban O-)


ik ben er klaar voor
 
We spreken elkaar nog, heren.

Met excuses aan GillettiNo voor de lange 30km/h max gedeeltes in de door mij geplande SF rit: bij de voorbereiding/voorberijding op de racefiets was mij dit niet zo opgevallen.
 
Kick!

SF staat weer bij KAT motoren met weer een doorgebrande stator. Kreeg gelukkig een lift naar huis, samen met het zieke konijn.
 
Ja, Hans had er nog 1tje liggen. Hij stelde vast dat de bedrading van motoren blijkbaar niet bedoeld is om 10 jaar mee te gaan, heeft ook nog een stuk kabel anders gelegd (by pass).
 
Terug
Bovenaan Onderaan