Batterymate 150-9

batmate150-09hires.jpg
 
ik gok dat het voor een oplader een erg duur ding is (ik zeg niet te duur)
maar 150 voor een op lader is een hoop geld als ie alleen maar je battey op laad je hebt er niks meer op minder aan als je er z,n goed koope oplader aan hangt oke meschien sloopt ie je battery eerder mja dan koop je een nieuwe en ben je nog goed koper uit als jou 150 euro kostende oplader
toch hoop ik dat je hem snel verkoopt meschien evt iemand met auto garage of oldtimer of zo
 
Laatst bewerkt:
ik gok dat het voor een oplader een erg duur ding is (ik zeg niet te duur)
maar 150 voor een op lader is een hoop geld als ie alleen maar je battey op laad je hebt er niks meer op minder aan als je er z,n goed koope oplader aan hangt oke meschien sloopt ie je battery eerder mja dan koop je een nieuwe en ben je nog goed koper uit als jou 150 euro kostende oplader
toch hoop ik dat je hem snel verkoopt meschien evt iemand met auto garage of oldtimer of zo


Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of het een duur ding is of niet.
Ik verkoop hem voor iemand anders, en die heeft deze prijs opgegeven.

Wat ik wel weet dat het niet te verglijken is met de normale acculaders / druppelladers.
Hij is op allerlei manieren in te stellen..

Maar hoe het precies werkt :?

De € 150 is overigens een vraagprijs. Als er iemand is die, in tegenstelling tot mij, wel weet hoe dit ding werkt en wat het kost en het graag wil hebben kun je altijd een bod doen. Dan geef ik het aan hem door en laat ik het weten..
 
ikbedoelde het ook niet lullig of zo maar gewoon dacht ik ff hard op wat de meesten ook denken als ze dit lezen

drom zij ik ook evt bij garage houders of mensen met oldtimers (auto) intresse peiling doen die hebben het geld er meestal wel voor over ivm het allemaal spik en span moet zijn toch suc6 er mee en hij zou ook heus wel goed zijn die prijs moet toch ergens voor staan

je staat wel weer ff boven aan nou en dat is ook altijd wel handig
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan