Werkplaats ladekast 150 hoog, 70breed, 60 diep, 10 lades, zware kwaliteit

Bol d'or Albert

MF veteraan
14 mei 2005
4.349
222
Lunteren
Ik heb een ladekast over, afmeting staan in titel. Tegen een goed bod op te halen in Lunteren. Foto's staan op marktplaats, advertentie heet :

werkplaats ladekast 150 hoog, 70 breed, 60 diep​

 
Hoe gebruik je foto's van een Marktplaats advertentie op MF?

Soms linken mensen wel eens naar hun advertentie op Marktplaats omdat ze er geen kleine foto's van hebben, de originele foto is te groot voor MF. Wij staan echter geen linkies naar verkoopsites toe, we willen dat er hier alleen complete advertenties staan.
 
Heb geen link naar marktplaats geplaatst omdat die hier niet gewaardeerd worden, voor zover ik weet. Dus maar omschreven. Door de omschrijving te copy-pasten naar marktplaats kun je foto's zien. Leek me een schappelijke oplossing. Vroeger was plaatjes hier plaatsen ook nogal een gedoe, ik weet niet hoe dat tegenwoordig gaat. Ik zal het zo eens opzoeken.
Wat ik wel weet is dat het een kwalitatief zeer goede en zware kast is, lades rollen in rollagers, geen defecten. Ik heb ze niet op marktplaats kunnen vinden dus ze worden niet veel of vaak aangeboden. 20230424_201456.jpg20230424_201508.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan zit je denk ik op het verkeerde forum. Ik zou het dan als “vintage” kast proberen te verkopen aan een stylist. Als je fors wil zakken met je prijs dan heb ik wel interesse. Want waar je wél gelijk in hebt: vaak zie je zulke kasten niet.
 
Voor een gewone motor hobbyist is 400 euro inderdaad een hoop geld. Ik ga er van uit dat ie uiteindelijk wel weer ergens in een professionele werkplaats komt te staan. Daar is het een ideale kast voor.
 
Vraagprijs bijgesteld voor deze kast naar 300 euro. Veel te weinig voor zo'n kast maar hij begint een beetje in de weg te staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan