VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
die laser schuift ook over die 2 pijpjes heen, maar als je ze los wilt halen zul je het blok er uit moeten halen. En dat gaat niet in 5 minuten helaas ;)

ik betwijfel of de laser uitlaat daar overheen past. Zal zo wel ff een foto maken van de laser uitlaat.
 
hij heeft er ook op gezeten........tenzij je er iets aan veranderd hebt.
 
Laatst bewerkt:
hij heeft er ook op gezeten........tenzij je er iets aan veranderd hebt.

P1010215-1.jpg


P1010210.jpg


P1010209-1.jpg


P1010217-1.jpg


Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, heb niet zo'n goede camera hier.
Overigens, die 2 olieleidingen en adapter die er naast liggen zijn m'n olie modificatie :)
 
Laatst bewerkt:
bedoel ik ook.... ik heb het gelukkig niet meer nodig op de 800, en de racer weet ik het nog niet, warm rijden moet genoeg zijn.
 
Laatst bewerkt:
Oliemod is leuk als je de VF niet gebruikt waar die voor bedoeld is, namelijk toeren. Gewoon lekker het gas erop houden en die hele mod is niet nodig ;)

Woutje heb je pb gezien, ben nog aan het twijfelen ;)
 
Oliemod is leuk als je de VF niet gebruikt waar die voor bedoeld is, namelijk toeren. Gewoon lekker het gas erop houden en die hele mod is niet nodig ;)

Woutje heb je pb gezien, ben nog aan het twijfelen ;)

Ik ga ook zeker niet alleen toeren:P maar het is meer een slag om de arm. Met hemelvaart lekker rijden in Luxemburg met de VF. Zin in! 8-)
 
Oliemod is leuk als je de VF niet gebruikt waar die voor bedoeld is, namelijk toeren. Gewoon lekker het gas erop houden en die hele mod is niet nodig ;)

Woutje heb je pb gezien, ben nog aan het twijfelen ;)


np ,laat maar weten als je een besluit hebt genomen.
 
@ allemaal,
zo'n adaptor heb ik ook nog liggen, nieuw in verpakking.

Grappig, ik had Rob net toegezegd dat ik er een technische tekening van zou maken. Dit is nog makkelijker. Enig idee van welk type auto hij komt? Ik meende een civic, maar kan het niet vinden.
 
En terug, heb je evt ook nog een set olieleidingen en evt foto's waar/hoe de olieleidingen lopen / gemonteerd worden
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel olieleidingen, maar geen passende of met de juiste aansluitingen.
ik heb een heel stel liggen van diverse maten / diameters,
die gaan nog op marktplaats
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan