MF Gooi en Vechtstreek deel * 60 * Gelukkig Nieuwjaar! *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Vanochtend lekker bezig geweest.. Remvloeistof kon ik niet meer vinden in de schuur, dus dat laat ik ff voor wat 't is. Elektronica is nu 100%, luchtfilter gecheckt en ff vlug schoongemaakt, KVS peil gecheckt na warmlopen en begonnen met kunststoflassen :Y

Zonder kuip en tankcover even :Y
[afbeelding]
[afbeelding]
De binnenkant van de kuip, hier zie je 1 van de 2 lassen *O*
[afbeelding]


[me="Terror"]huppelt nog ff vlug naar buiten voor 'n plaatje met seatcover, zadel en tankcover :+ _O- [/me]
Mooi model dit *O*

Jammer dat bandjes vinden blijkbaar een probleem is.
 
Sneeuwfoto's bij m'n ouders! 8-)

CIMG0066.jpg


CIMG0086.jpg


Ff zitten vogelen met de ISO-waarde op het cheap-ass cameraatje, viel me niks tegen!

CIMG0070.jpg


CIMG0074.jpg


CIMG0077.jpg


CIMG0084.jpg
 
Gave foto's bart :}

@Jan.. Bandjes zijn idd 'n klein probleem, maar er zijn nog wel goeie voor te vinden lijkt me :Y Op de fzrclub zijn er tig mensen met deze motor, dus 't zal allemaal wel meevallen denk ik.. Hoewel je niet de beste zou hebben nee.

:N
Ga zo ff de achterstand inhalen! ;)

@UT: Mooie brommert man! ;) Ziet er zo zonder kuipen ook helemaal niet gek uit... :P Serieus, waarom maak je er geen naked van??

Ow ja, ff foto's posten! *D

:N

Wil 'm naar z'n originele staat terugbrengen :Y

Zoals beloofd... ff naar buiten gerend :') KOOUUUD

Met cover en tank..
img00024201001031320.jpg

Same..
img00026201001031320.jpg

Inclusief gratis kaarsjes :+
img00027201001031321.jpg


img00025201001031320.jpg
 
Echt mooie foto's, Bart2,5!!

Goed bezig, Ut! Ik heb respect voor de hardlopers hier, maar ook voor de zelf-knutselaars. Ik doe het jullie allemaal niet na :}

Vandaag mijn laatste vakantiedag. Ben net even in het bos geweest en het is echt heerlijk weer! Ik ga dus toch maar een rondje rijden. Ik heb Michiel zo gek gekregen om mee te gaan. Nog meer liefhebbers?
 
Gave foto's bart :}

@Jan.. Bandjes zijn idd 'n klein probleem, maar er zijn nog wel goeie voor te vinden lijkt me :Y Op de fzrclub zijn er tig mensen met deze motor, dus 't zal allemaal wel meevallen denk ik.. Hoewel je niet de beste zou hebben nee.:N

Wil 'm naar z'n originele staat terugbrengen :Y

Zoals beloofd... ff naar buiten gerend :') KOOUUUD

Met cover en tank..
[afbeelding]
Same..
[afbeelding]
Inclusief gratis kaarsjes :+
[afbeelding]

[afbeelding]

*O* *O* *O* Leuk joh!!! :Y
 
Echt mooie foto's, Bart2,5!!

Goed bezig, Ut! Ik heb respect voor de hardlopers hier, maar ook voor de zelf-knutselaars. Ik doe het jullie allemaal niet na :}

Vandaag mijn laatste vakantiedag. Ben net even in het bos geweest en het is echt heerlijk weer! Ik ga dus toch maar een rondje rijden. Ik heb Michiel zo gek gekregen om mee te gaan. Nog meer liefhebbers?
Honda ligt uit elkaar en Ducati blijft mooi binnen met dit weer ;)

Veel plezier, doe voorzichtig :]
 
Veel plezier Maike en Michiel :Y


[me="Terror"]heeft net weer 'n kuipdeel op de kop getikt voor 'n schijntje *D [/me] Scheelt me toch flink wat knutselen.. prima.
 
Veel plezier Maike en Michiel :Y


[me="Terror"]heeft net weer 'n kuipdeel op de kop getikt voor 'n schijntje *D [/me] Scheelt me toch flink wat knutselen.. prima.
Ziet er leuk uit man!

En dat is het voordeel van oldskool: alles is cheap-ass... *O*
 
Echt mooie foto's, Bart2,5!!

Goed bezig, Ut! Ik heb respect voor de hardlopers hier, maar ook voor de zelf-knutselaars. Ik doe het jullie allemaal niet na :}

Vandaag mijn laatste vakantiedag. Ben net even in het bos geweest en het is echt heerlijk weer! Ik ga dus toch maar een rondje rijden. Ik heb Michiel zo gek gekregen om mee te gaan. Nog meer liefhebbers?
:^

Dit keer helaas nie mee nie ;(





:+
 
Akrobaatje: Bridgestone BT 045 en Michelin Pilot Activ zijn allebei in jouw maten leverbaar. Zijn beide geen slechte bandjes...

JeGo heeft ervaring met beide.
 
Briljante constructie weer

Ben benieuwd hoe je de tank er af krijgt zonder het frame door te zagen of het benzinekraantje te demonteren. Misschien moet ik hem op zijn kop zetten?

Ik geloof dat ik een werkplaatshandboek van de Africa Twin boven op de computer heb staan, als je interesse hebt kan ik wel even kijken?
 
Akrobaatje: Bridgestone BT 045 en Michelin Pilot Activ zijn allebei in jouw maten leverbaar. Zijn beide geen slechte bandjes...

JeGo heeft ervaring met beide.
Mooi :Y

Ik ga weer ff verder met de motor, moet nog wat kunststoflassen.. 't is dat ik geen olie heb anders had ik ook de blokolie ff vervangen :N B| Dan maar ff goed wassen en klaarzetten voor naar de tentamens :W
 
Laatst bewerkt:
Poeh, gaat er nu een ritje gereden worden!!? Hehe.... Wel superlekker weer, Nee en ik zijn net ook met de hond even buiten geweest... Zal zo paar fototjes posten...

@ Diddle, fijn dat het beter met je gaat meis!!! :j
 

:Y *O*

:W

Vanochtend lekker bezig geweest.. Remvloeistof kon ik niet meer vinden in de schuur, dus dat laat ik ff voor wat 't is. Elektronica is nu 100%, luchtfilter gecheckt en ff vlug schoongemaakt, KVS peil gecheckt na warmlopen en begonnen met kunststoflassen :Y

Zonder kuip en tankcover even :Y
[afbeelding]
[afbeelding]
De binnenkant van de kuip, hier zie je 1 van de 2 lassen *O*
[afbeelding]


[me="Terror"]huppelt nog ff vlug naar buiten voor 'n plaatje met seatcover, zadel en tankcover :+ _O- [/me]

Mooi fietsie man *D

Sneeuwfoto's bij m'n ouders! 8-)

[afbeelding]

[afbeelding]

Ff zitten vogelen met de ISO-waarde op het cheap-ass cameraatje, viel me niks tegen!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo, dat is een serieus pak sneeuw :)
Mooie plaatjes :Y
 
Jaapie; mooie piccies hoor... ik ben heel benieuwd naar het vervolg.

Bartje2,5; wat een geweldige foto's!! Vooral die laatste! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan