gestolen Maastricht 21/1-10 zwarte Harley electra glide

sjengske

Die hard MF'er
30 dec 2009
305
1
Zuid limburg
Vanmorgen 21-01-10 vertrok mijn vrouw naar haar werk, echter zag wat vreemds aan de garagepoort. Bleek dat de poort opengebroken was, en mijn zwarte harley electra glide standard bj 1997 verdwenen was. Hoe is dit mogelijk?? laat de poort nooit openstaan, laat nooit mensen in de garage?? extra sloten op de poort, alarm op de garage, alarm op de motor, art4 ketting, en nog weg!! Zoals ik kan zien hebben ze de bovenzijde van de poort geforceerd. En niemand heeft dit gehoord!!
Nu de gehele ochtend aangiftes gedaan, verzekering bellen, . Hij is wel allrisk verzekerd, krijgt echter toch alleen maar dagwaarde uitgekeerd. En dat is niet veel. Heb de motor 2 jr terug gekocht bij een zaak, en had toen net iets meer dan 10dkm gelopen ontdanks zijn leeftijd(1997) motor was comleet nieuw!! Zoiets vindt ik nooit meer,en je kunt dit ook niet in geld uitdrukken.
Voel mij zwaar k*t. Je hoopt altijd dat het jouw niet gebeurd, bent paranoide naar vreemden, bent bang hem ook maar een seconde uit het oog te verliezen. En dan klauwen ze hem hartje winter uit je garage!!
Mocht iemand iets gezien hebben??, iets weten?? Weet waar hij zich bevind?? Laat het mij aub weten!!
kenteken mn-pd-53
extra's; topkoffer, sadelbagcovers(niet op foto), chroom windshied cover, half open uitlaten, chroom nummerplaat cover.

posing-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
'gestolen 21/1-10 zwarte Harley electra glide' > 'gestolen Maastricht 21/1-10 zwarte Harley electra glide'
 
;( zooo triest dat er mensen zijn die niet van andermans zuurverdiende goed af kunnen blijven. Kan me niet voorstellen dat zij snappen wat ze een ander aan doen met dit soort praktijken. Sterkte met de afwikkeling en ik hoop dat je er relatief goed uit kunt komen met de verzekering.

mompelt iets met "boondock saints" en hopen dat...
 
Laatst bewerkt:
Vergis u niet, er wordt veel gestolen in het Zuiden hoor. Ze zijn met het gestolen goed zo de grens over: Duitsland, België (in 5 minuten van Maastricht)...
 
Laatst bewerkt:
Godver, ze kunnen ook nooit ergens met hun poten van af blijven he. Sterkte man, de motor van mijn pa is vorig jaar ook gejat, en had ook veel gezeik met de verzekering, dus ik weet hoe het is.
Ik zal hier in Geleen iig uitkijken voor je.
 
Moet haast wel profs zijn met zoveel beveiliging. 2 weken geleden hebben ze bij onze buren z`n mooie mercedes gejat . Deze had een alarm klasse 3 met opkrikcensor etc .
Niemand heeft wat gehoord en de auto was weg. Hoe is dit in godsnaam mogelijk denk je dan. Blijkbaar krikken ze em heel ietsepietsie op met een soort van hondjes .
En met 2 man duwen ze hem de straat uit oid en laden hem op. Sterkte !
 
Laatst bewerkt:
Hey kerel sterkte ermee

Mij was het ook overkomen

Wel vreemd dat onlangs zoveel beveiliging niemand iets heeft gehoord.
Ik zou eerder denken dat het een bekende van je ofzo is
die wist precies hoe of wat jouw alarm staat enof hoe die werkt/ in me kaar zit.

Anders zou je toch niet wildvreemd een garage induiken in de hoop een leuke harley te scoren ?

Ik zou die gast in Leveroy op marktplaats in de gaten houden
die heeft zoveel blokken en onderdeeltjes staan etc.
 
Moet haast wel profs zijn met zoveel beveiliging. 2 weken geleden hebben ze bij onze buren z`n mooie mercedes gejat . Deze had een alarm klasse 3 met opkrikcensor etc .
Niemand heeft wat gehoord en de auto was weg. Hoe is dit in godsnaam mogelijk denk je dan. Blijkbaar krikken ze em heel ietsepietsie op met een soort van hondjes .
En met 2 man duwen ze hem de straat uit oid en laden hem op. Sterkte !

Vroeger deden ze het met een zeepspoor trekken en opladen

sterkte ts
 
Moet haast wel profs zijn met zoveel beveiliging. 2 weken geleden hebben ze bij onze buren z`n mooie mercedes gejat . Deze had een alarm klasse 3 met opkrikcensor etc .
Niemand heeft wat gehoord en de auto was weg. Hoe is dit in godsnaam mogelijk denk je dan. Blijkbaar krikken ze em heel ietsepietsie op met een soort van hondjes .
En met 2 man duwen ze hem de straat uit oid en laden hem op. Sterkte !

Er zijn genoeg mogelijkheden....

bij dit soort diefstallen is vaak sprake van kopie-autosleutels. Die alarmen van tegenwoordig zijn zeer lastig te bedotten. Afkomstig na woninginbraak of iemand die bij het merk zelf wat zwarte centjes bijverdiend door sleutelcodes en alarm-frequenties doorgeeft. auto's boven de 50.000 euro worden op bestelling gestolen vaak door pro's en niet de hang in de wijk- bontkraagjes en andere gure types.

Zonde van je motor nog, sterkte de komende tijd en ik hoop dat de dagwaarde nog meevalt als hij niet wordt teruggevonden!
 
Ik zag idd laatst op TV dacht een belgische zender een auto inbreker aan het woord.
Dmv een reconstructie lieten ze zien hoe gemakkelijk dit soms was.
Hij keek door voordeur brievenbussen of daar sleutels aan het bekende lichtknopje/haakje hingen.
Via een telescopische antenne/stok viste hij zo de sleutels door de brievenbus naar buiten en weg auto ! Maar dure auto`s worden idd vaak op bestelling gejat met copies van sleutels,alarm omzeiling oid.

Denk dat de harley ook op bestelling gejat is.
 
Als die op bestelling is gestolen dan nog moet je weten dat dat ding daar stond.
Je gaat niet een wijk in om te zoeken als een idioot of er ergens een harley staat ???
Daarom denk ik gewoon getipt via iemand uit de buurt en of vrienden wat ook kan .
 
hallo forum bezoekers,

ik ben dus die gast uit leveroy op marktplaats.

ten 1e wil ik Jim bedanken die mij getipt heeft dat er over mij gesproken word op mf.,
en die mij de gelegenheid wou geven mijzelf te verdedigen.
ten 2e wil ik zx10r pride "bedanken" die blijkbaar graag dit forum gebruikt om mijn hobby
in een kwaad daglicht te zetten.

maar goed, even ter verduidelijking ; alle blokken die ik koop en verkoop worden geleverd met een verkoopverklaring waarop het bloknr word vermeld !
tenzij ik de motor zelf sloop, maar dan heb ik tevens frame met kenteken bij de motor.
daarbij komt ook nog eens dat ik alleen onderdelen verkoop van racemotors.

nou dus..... zx10r pride nogmaals bedankt voor de reclame om mijn advertenties op markplaats in de gaten te houden (negatieve reclame is ook reclame zeggen ze toch altijd ?).

p.s. ik zit normaal nooit op dit forum en hou het dus ook niet in de gaten wat er word gezegd, dus ik wou het hierbij laten ondanks latere reacties hierop.

m vr gr frank
 
Veel sterkte ermee! Ik hoop dat de motor nog ongeschonden terugkomt, maar ben bang van niet :N

Ik zou die gast in Leveroy op marktplaats in de gaten houden
die heeft zoveel blokken en onderdeeltjes staan etc.

Waar slaat dit in godsnaam op? Die man uit Leveroy woont niet eens in de buurt.
En waarop baseer je die beschuldiging? Er zijn wel meer mensen die in onderdelen/motoren handelen via marktplaats.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan