MF Gooi en Vechtstreek deel * 62 *

Wat en wanneer?

  • 13 feb - lasergamen

    Stemmen: 3 9,4%
  • 13 feb - bowlen

    Stemmen: 5 15,6%
  • 20 feb - lasergamen

    Stemmen: 1 3,1%
  • 20 feb - bowlen

    Stemmen: 9 28,1%
  • 27 feb lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27 feb - bowlen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan altijd.

    Stemmen: 9 28,1%
  • Ik wil niet mee :W

    Stemmen: 5 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ey, ik zeg maandag een dagje meevissen *D De interesse is overduidelijk



*O* *O* *O* *O*




mag ik zeker mee om koffie te zetten en een wak te hakken :')



Toppie! *D

267702.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mogguh allemaal. Wel droog filmpje van biertijd hehe :D Straks denk ik de bandjes van de 600RR weer ff het asfalt laten zien ipv de garage :)
 
_O- ze weet er nog echt wel wat vanaf ook.


scary :P
Vroegah op de markt gestaan of wat? :+


pfff zit nu al een week met die neusspray, maar echt beter wordt het er niet op. Gisteren tijdens hardlopen gingen alle holtes weer dicht zitten en hoorde ik mezelf van binnenuit zegmaar :? Kon deze spray een maand ofzo wel achter elkaar gebruiken zei de huisarts. Maar als het volgende week nog niet echt beter is ga ik mooi terug. B|
 
[afbeelding]Sarah Kroos was leuk! :P
Het eerste kwartier stond ze te springen en was veel te druk en het kwam niet echt over. Toen kreeg ik wel mijn twijfels. Maar ik moet zeggen dat ze het tijdens de rest van de voorstelling goed maakte. In het programma zaten overigens veel liedjes.
We hebben ons beiden prima vermaakt.
Sowieso vinden we cabaret trouwens leuk, maar we zijn wel kritisch. :Y

Oh... Diddle.. gisteren zijn we bij het UMC Utrecht geweest. We hebben weer even een sneak preview gehad. Het kindje was weer lekker aan het bewegen. Deze keer hebben we ook voor de eerste keer het hartje gehoord... dat is ook wel een aparte ervaring!
We zijn nu van ziekenhuis gewisseld.. Amersfoort ingeruild voor Utrecht. Komt beter uit met werk (ik krijg geen verlof voor ziekenhuis/arts/tandarts etc), en de dienstverlening is beter. :Y

Iedereen, fijn weekend!
Bowlen.... ik kijk er naar uit!

Wat super! Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Hartje horen is ook geweldig he, ik krijg zondag mijn Angelsound terug van mijn vriendin, dan kunnen we ook weer luisteren want wij hebben het van deze ukkepuk nog niet gehoord.
 
Whoeaa..... Kato belde net dat er enveloppen waren gekomen met examenuitslagen...

Nou blijkt het voor het vak dat ik niet had geleerd (omdat het gewoon veel te veel te veel te veel was) toch nog een 5 heb gehaald... En die 5 middelt uit tegen het vak dat ik wél had geleerd en een 7 voor gehaald had.

Kortom... het meest kloterige vak van de hele opleiding heb ik niet geleerd maar door mazzel haal ik het nog en hoef ik het godzijdank niet over te doen. Blijkbaar heb ik het dus niet eens zo heel slecht gemaakt. ;)
 
Whoeaa..... Kato belde net dat er enveloppen waren gekomen met examenuitslagen...

Nou blijkt het voor het vak dat ik niet had geleerd (omdat het gewoon veel te veel te veel te veel was) toch nog een 5 heb gehaald... En die 5 middelt uit tegen het vak dat ik wél had geleerd en een 7 voor gehaald had.

Kortom... het meest kloterige vak van de hele opleiding heb ik niet geleerd maar door mazzel haal ik het nog en hoef ik het godzijdank niet over te doen. Blijkbaar heb ik het dus niet eens zo heel slecht gemaakt. ;)

*O* *O* *O*
 
Whoeaa..... Kato belde net dat er enveloppen waren gekomen met examenuitslagen...

Nou blijkt het voor het vak dat ik niet had geleerd (omdat het gewoon veel te veel te veel te veel was) toch nog een 5 heb gehaald... En die 5 middelt uit tegen het vak dat ik wél had geleerd en een 7 voor gehaald had.

Kortom... het meest kloterige vak van de hele opleiding heb ik niet geleerd maar door mazzel haal ik het nog en hoef ik het godzijdank niet over te doen. Blijkbaar heb ik het dus niet eens zo heel slecht gemaakt. ;)
*O* Eey, klinkt goed en ook herkenbaar, maar dat vertel ik wel een andere keer ;)

Bijna Weekend.................. O-)
 
Laatst bewerkt:
Whoeaa..... Kato belde net dat er enveloppen waren gekomen met examenuitslagen...

Nou blijkt het voor het vak dat ik niet had geleerd (omdat het gewoon veel te veel te veel te veel was) toch nog een 5 heb gehaald... En die 5 middelt uit tegen het vak dat ik wél had geleerd en een 7 voor gehaald had.

Kortom... het meest kloterige vak van de hele opleiding heb ik niet geleerd maar door mazzel haal ik het nog en hoef ik het godzijdank niet over te doen. Blijkbaar heb ik het dus niet eens zo heel slecht gemaakt. ;)


Gefeliciteerd, welke opleiding volg je?
 
full
[me="Xtra"]heeft nooit bij de padvindertjes gezeten[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan